home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer.

Novi Kia cee’d, predstavljen juna ove godine, pobedio je u kategoriji spoljašnjosti, a cee'd je zaslužio i poseban pomen zbog značajnih inovacija na području dizajna unutrašnjosti.

Osim toga stručni žiri je za najbolji koncept proglasio Kia GT. Sportski kupe sa pogonom na zanji par točkova inače je svoju premijeru doživeo prošli septembar na salonu u Frankfurtu.

Automotive Brand Contest, osnovan 2011. godine, postao je međunarodno priznato takmičenje otvorenog tipa namenjeno svim kompanijama u automobilskoj industriji i njihovim partnerima s područja dizajna i komunikacije brenda. Ukupno je 16 kategorija, koje pokrivaju dizajn vozila, delova i dodataka, tehnologije i ostalo. 

Druga generacija modela cee’d - Kijinog evropskog prodajnog bestselera - predstavlja vozilo s karakteristikama kupea, ali istovremeno nudi i prostranost i praktičnost hečbeka. Atraktivnu spoljašnjost zaokružuju hromom oivičene velike staklene površine i mišićaste crte maske motora. Odličnost se nastavlja u unutrašnjosti s ergonomskom, ka vozaču usmerenom centralnom konzolom i kvalitetnim materijalima, a sve je poduprto sa Kijinom revolucionarnom 7-godišnjom garancijom.

Dizajnere su kod nastanka koncepta GT inspirisali grand toureri iz 70. godina prošlog veka i kombinuje mišićaste proporcije sa savremenom, elegantnom unutrašnjošću. To nudi uvid u Kijinu dizajnersku filozofiju bliske budućnosti.

Svečana dodela priznanja pobednicima biće održana 27. septembra 2012. godine na salonu automobila u Parizu, kada je predviđen 1. novinarski dan i  tzv. dizajnerska noć.

Kia Motors je na prošlogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest osvojila više nagrada – “najbolji od najboljih” (Best of the Best) u kategoriji dizajna brenda, dok su modeli Sportage, Rio i Optima pobedili u kategoriji spoljašnjosti.

PR Kia Motors



čitanja : 1418



Komentari

Ovaj desno je odvratan, loša kopija Poršea

Autor Raziel 02 Avg 2012, 19:06

@Predrag
da te cujem sad, a? :)

Autor carobnjak 02 Avg 2012, 19:06

@carobnjak
Zgodan je ovaj Ceed, nema šta. Priznao sam to još pre neki dan nakon susreta "oči u oči". Samo još da porade na benzinskim motorčićima i limariji, pa mogu da uđu u moj izbor ;)

Autor Predrag 02 Avg 2012, 19:13

@Predrag
ih, kad je od mene dobila nagradu, cak ne mogu ni da se setim... :)

Za limariju nisi u pravu, pa necemo valjda opet? Postao si senilan, ccc...

Autor carobnjak 02 Avg 2012, 19:15

@carobnjak
I u HR je sedmogodišnje "jamstvo" na "prohrđavanje" :))

Autor Predrag 02 Avg 2012, 19:31

Ja sam opet u pravu, KAO I UVEK, što se dizajna tiče.
Zna Šrejer znanje

Autor Dr Deki 02 Avg 2012, 19:41

@Predrag

benzinski "motorcic" 1.6 GDI je savrsen, ako si uopste cuo za njega...

Autor carobnjak 02 Avg 2012, 20:37

@carobnjak
Nije savršen čak ni na papiru. Maksimalni obrtni moment mu je manji nego kod moje Fabije, a dostupan je tek na 4850 o/min. Moraju još da napreduju u oblasti "elastičnosti" i "prohrđavanja" :))

Autor Predrag 02 Avg 2012, 20:49

@Predrag
pa to nije turbo motor kao TSI, nije za poredjenje. Jaci gas i leti... :)

U svakom slucaju je bolji od starog 1.6!

Autor carobnjak 02 Avg 2012, 20:59

@carobnjak
Tu tehnologiju koju Kia sada fura, VW je počeo da primenjuje pre 10-12 godina. Zaostaju...

Autor Predrag 02 Avg 2012, 21:09

GDI je samo Carisma i Galant..
Posle 150,000km je bio za vađenje..

Kia je napredovala bez pogovora..

Autor Panchev9 02 Avg 2012, 21:30

Predrag
Taj "napredak" VW-a ima i drugu stranu medalje, koji je jako negativno uticao na pouzdanost, a o odnosu prema kupcima ( u svetlu otklanjanja falinki ) ne treba ni trošiti reči. Na ceed-u ti barem neće crći "puhalo", a nisam još čuo ni da imaju problem sa "lancima i katancima" ...
Lično, dugoročno, ja bih pre MPI nego GDI ( ali ne sporim užitak koji daje TSI )

Autor Moron 02 Avg 2012, 22:12

Predrag-ovski, Pančev-ski, Moron-ski
Pa gde ste dečaci, građani, blogeri...

Pošten neki žiri, nagrada je stvarno u pravim rukama :)
Da sam ja "žirirao" laureat bi sigurno bila i Honda Civic, naročito za enterijer!
Verovatno će mnogi reći:
"Sreća da "Đenka" nije u žiriju, bolje da se drži Kristine, bioskopa i ton filmova!"

Autor Đenka 02 Avg 2012, 22:33

@Panchev9

Nece biti!

"The 1.6L (1,591cc) Engine was introduced in the 2010 Hyundai Accent concept car. This engine features a bore x stroke of 77mm x 85.44mm,[1] Gasoline direct injection, and Dual-Continuous Variable Valve Timing pushing power output to 138 hp (103 kW; 140 PS) at 6300rpm and 123 lb·ft (167 N·m) at 4850rpm.[2] The Gamma MPI version makes 122 hp (91 kW; 124 PS) at 6000 rpm and 115 lb·ft (156 N·m) of torque at 4,200 rpm while the Gamma II MPI version with dual CVVT makes 128 hp (95 kW; 130 PS) at 6300 rpm with 116 lb·ft (157 N·m) of torque at 4,850 rpm."

Postoji gomila modela sa GDI motorima a Mitsubishi je samo bio pionir:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:02

carobnjak
Hoć,, biće za vek i vekova..

Nepotrebno pisanije..
Baš zato što je "pionir".. Zato je GDI vezano za Mitsubishi..

Autor Panchev9 03 Avg 2012, 13:17

@Panchev9
pa onda nije "samo"!

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:20

carobnjak
Ako do sada nisi primetio da imam "svoje" komentare( kako stoje stvari za mene), onda ništa..

I danas pamtim dan kada sam seo u prvu Carisma-u GDI i kada sam se zabezeknuo zvukom "dizel" motora.. Ludi Japanci upotrebiše slovo D u benzinske motore..

Autor Panchev9 03 Avg 2012, 13:24

OK, Mitsubishi je prvi počeo, ali GDI ostali "krste" na svoj način: FSI, HPI, SCI...

Autor Predrag 03 Avg 2012, 13:25

Kia i HYundai svakako kasne sa primenom tehnologije jedno 10-12 godina.

Autor Predrag 03 Avg 2012, 13:27

@Panchev9
primetio sam, ali to vodi do nesporazuma, sorry...

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:27

carobnjak
Jašta..

Predrag
Indžinjeru jedna lekcija.. Šta znači SCI? Neka krimi serija iz NY, Miami i sl..

Autor Panchev9 03 Avg 2012, 13:31

@Predrag
Kia i Hyundai su marke koje su rekorderi po ubrzanom napretku, uporedjujuci sa desetak godina unazad!
A savremeni motori uopste ne moraju biti prednost, posebno ne kod nas, a ti to najbolje znas... :)

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:32

@carobnjak
Da, ja bih vratio mehanički dvogrli karburator u upotrebu, s tim što se kao najpouzdaniji pokazao klasičan MPI.

@Pančevski
Gasoline Direct Injection - (GDI)
Fuel Stratified Injection - (FSI)
Spark Ignited Direct Injection - (SIDI)
Direct Injection Spark Ignition - (DISI)
Smart Charge injection - (SCI) - potpuno budalasta skraćenica...

Autor Predrag 03 Avg 2012, 13:39

@Predrag
Zasto kasne 10-12 godina za ostatkom? Zbog motora? Pa pre toliko godina motori sa direktnim ubrizgavanjem su bili prava retkost, nije ni VW imao u ovoj klasi (C-segmentu), a ni sada ih nemaju svi proizvodjaci kod benzinaca. Hyundai i Kia jedino sto nemaju jeste neki manji turbo benzinac tipa 1.4T ili pak manji kao sto imaju VW, Ford, Reno, GM i naravno sa DI zarad boljih performansi i potrosnje... i nezaboravne emisije stetnih gasova ;)

Autor Orlo 03 Avg 2012, 13:41

@Predrag
Kia Ceed 1.6 GDI 135ks:
max brzina 195km/h
0-100 km/h 9.9 sec
(nema podataka o medjuubrzanjima)
masa 1268 kg

Tebi je ovo lose?!?

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:44

@Predrag
kasne manje nego VW grupa(i Skodica naravno) za common-rail dizelom... :)))

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:45

@carobnjak
Nema podataka o međuubrzanjima jer je tu najtanji ;)

Autor Predrag 03 Avg 2012, 13:51

@Predrag
medjuubrzanja se nikada ni ne navode u specifikacijama, samo na merenjima!

Cek malo, ti zameras sto Kia nema najsavremenije motore a vratio bi dvogrli karburator?!?
Molim objasnjenje! :)

Autor carobnjak 03 Avg 2012, 13:55

@carobnjak
Znam. Ali tu je taj motor slab ;)
Zbog toga što pored uživanja u vožnji (boljih međuubrzanja), smanjenja potrošnje i emisije štetnih izduvnih gasova, nove tehnologije sa sobom donose sve veće troškove održavanja, i sve manju pouzdanost.

Da li si ikada probao Ceed ili i30 1.4? Posle njih ti motor i sa jednogrlim karburatorom dođe kao mlazni pogon :))

Autor Predrag 03 Avg 2012, 14:05

@carobnjak
Kod nekih proizvodjaca imas i medjuubrzanja tipa 80-100 kmh ili 80-120 kmh... verovatno su pristojna za taj obrtni moment i masu.

@Predrag
Ma moze i jednogrli samo nek' ima el. saug... ;)

Autor Orlo 03 Avg 2012, 14:06

@Orlo
U, ja volim mehanički :))) hahah

Autor Predrag 03 Avg 2012, 14:11

@Predrag
Pa ko ti je kriv kada si navikao kod zastavinih vozila samo takav i ima... :) od toliko inzenjerskih umova DMB-a i Zastave nisu napravili ni jedan sa el. saugom ako se ne varam...
Ja vise volim, kres, bum, nema povlacenja, cimanja - gospodski - zimi, leti, toplo hladno sam radi posao... ;)))

Autor Orlo 03 Avg 2012, 14:49

@Orlo
Ima bez sauha: Yugo 60 i Yugo 65 (sa kraja 80-ih), a u novije vreme Yugo 1.1 CW i 1.3 CW. Oni imaju el. sauh.

Sauha nema ni kod 60 EFI, 65 EFI (sa kraja 80-ih), ni kod novijih 1.1 EFI i 1.3 EFI. Oni su klasični MPI ;)

Autor Predrag 03 Avg 2012, 14:54

@Predrag
Kazem ja nisam siguran bio... ipak je 60-ica i 65-ica sa karburatorom bila najjaca u ponudi kod Yuga jedno vreme...
Kazi mi jel su EFI kod Zastave bili Single ili MPI? Za ove PSA motore znam da su MPI...

Autor Orlo 03 Avg 2012, 15:51

@Orlo
MPI. Koliko ja znam, Zastava nije imala SPI.

Autor Predrag 03 Avg 2012, 18:30