
Japanski proizvođač vozila Toyota saopštio je u petak da je povećao plan prodaje u svetu za ovu godinu, na 9,76 miliona automobila.
Povećanje prodaje je ključ oporavka Toyote posle 2011. godine obeležene padom prodaje zbog prekida proizvodnje nakon zemljotresa i cunamija koji su pogodili severoistok Japana.
U februaru je korporacija Toyota Motors ovogodišnju prodaju širom sveta projektovala na 9,58 miliona vozila.
Toyota je saopštila i da joj je kvartalni profit dostigao 290,3 milijarde jena (3,7 milijardi dolara) što je za 1,1 milijardu više nego u odgovarajućem periodu prošle godine.
Autor: Onasa
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota
Mene ovo podseća na zaobljene japance karavane s kraja 80-ih
Žalosno
http://2.bp.blogspot.com/_MiZ-UqDwf6c/TKA8EyD4HtI/AAAAAAAAGuA/lLfqL9Fz49Q/s1600/1975+Datsun+710+Nissan+Violet+4+Door+estate+station+wagon+3.jpg
Ovo je model za nerazvijena tržišta. Avensis karavan je već druga priča...
@ Raziel, na slici je najnovija Corolla Fielder za japansko tržište
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/05/11/zvanicno-nova-toyota-corolla-axio-i-corolla-fielder
U, jes' gadna! Eno i na toj temi sa Vašeg linka sam je opleo. :)
Pretpostavljao sam da spada u kategoriju "modeli za siromašnija tržišta"...
Pozz
@ Raziel
Ja ne kritikujem jer je to Toyota, već svaki ružan auto iskritikujem.
Ne mrzim ni američka ni japanska vozila. Ili je nešto lepo ili nije
vlasnicima i potencijalnim kupcima toyota uopste nije bitno kako auto izgleda. vec je bitno da je kvalitetan, komotan, lak za voznju i odrzavanje, da ima visoku preprodajnu vrednost ... a to su karakteristike koje 80% vozaca trazi. a upravo je to razlog zasto je toyota toliko bolje prodavana nego recimo mazda, iako mazda ima daleko lepsi dizajn.
toyote nikad nisu imale lep dizajn, u nicemu se nikad nisu izdvajale, ali su sve odlicno obavljale i zato su tako popularne.
Миле
За Рав 4 сам чуо да сет квачила кошта око 240 000дин.
То је премного за тај ауто.
А чињеница је ово што си написао у 22:52.
@ПИТБУЛ,
neznam stvarno, ali ja jos uvek imam svoju staru toyotu iz 1994 (koju vise ne vozim) sa kojom sam presao blizu 200,000 milja (320,000 km) i sve sto sam promenio sta ne smatram potrosim materijalom je hladnjak i 2 para auspuha. ima rdje na sve strane, ali motor i menjac idu bez greske, cak i vecina elektronike radi ok.
Znam da su meni na Carina E modelu tražili preko 500€ za nova zadnja vrata jer su me udarili na parkingu.
Prednji branik je isto bio oko 40000 čini mi se...
Imali smo u kući i LC Prado i nije bio toliko skup za održavanje (Ali to je bilo pre svih ovih silnih dažbina).
Drugar vozi Seliku a planira da sredi i jednu staru Supru, on je imao nekih problema sa Selikom ali ništa skupo...
I da, kada su sređivali tu Carinu, nešto su mi sje*ali i sada ne svetli svetlo u kabini i ne pali se lampica za rezervoar. :-|
Prošli put kada sam bio tamo ljudi su se čudili kako ovde iko vozi auto sa takvim cenama i standardom. :)
@ПИТБУЛ,
jutros $4.00 galon (3.78 litara) do $4.30. poskupilo je za $.60 u poslednjih 10-ak dana
mile antena
Izgleda će te morati i vi da kupujete ovaj Zastava 500L Tvin Air od 2 cilindra.
Миле
Па то је опет дупло мање него овде.
Мада и вас ће брзо да прешалтају на тарабе.
jebiga, mi svi vozimo aute sa v8 koji trose 30 litara u gradu, pa nam je i $4.00/galon previse :)))
@ mile antena
Ja lepo kažem da su delovi za Toyotu papreni. Bezobrazno papreni.
@ Pitbull
Set kvačila sa plivajućim zamajcem za Tiguan je 130.000
70.000 zamajac i 60.000 zamena.
I zašto bi neko kupio Toyotu u Srbiji? 307SW Plivajući + zamena 90.000din, čuo sam da je za Astru ista cena
@ Pitbull
Da u ovlašćenom. Sem toga, za C4 krilo, hauba, branik, far, hladnjak, vezni lim, 2 bočice za tečnost, crevca i maglenke + farbanje = 420.000 din u Vitro-u
mile antena, sve je to lepo što si napisao za kupce da traže da auto bude komforan, lak za vožnju i održavanje i kvalitetan i da dizajn nije toliko bitan, za oko 80% ljudi, ali brate, da im je dizajn uz kvalitet mnogo bolji, ili najbolji, imali bi preko 80% kupaca, jer neko gleda i to.
Jednostavno moraš da imaš i jak dizajn da deluješ upadljivo, pa onda da dokazuješ kvalitet. Jer ljudi prvo primete spoljašnjost pa tek unutrašnjost, zato je i Tojota radila na tome pa su novije generacije malo bolje dizajnirane.
Dr Deki, Dejane L, hehe vidi se da si baš informisan, znaš sve i svašta.
I šok nad šokovima je Logan:
Krilo 12.000 ofarbano
Branik ofarban 18.000
Amortizer 5.000
Far 4.000 (Turski)
Spona 1.500, baš juče stigo komšiji sa servisa, ali je urađen da nema šanse da se primeti
@MasterHaosis,
ma daj, sta su bolje dizajnirane, potpuno su bezlicne. corolla je toliko zaostala da je to smesno, lici na neki korejanski auto iz 1980ih godina. nemaju nijedan auto sa zadnjom vucom niti imaju ijedan sportski auto (sve dok sad gt86 nije izasla). 90% prodaje toyote cine dosadni i bezlicni auti, i dalje su im najprodavaniji auti corolla i camry koji se godinama ne menjaju niti ista novo dolaze, gori su od volkswagena po pitanju dizajnerskih i tehnoloskih novina (sam podatak da corolla jos uvek koristi automatski menjac sa samo 4 brzine sve govori)
japanci su izdrzljivi a djelo vi jesu skupi ali mogu da izdrže 5 puta vise nego na nekim autima sto su im jeftini dijelovi lično sam se uvjerio dok sam vozio mazdu!
@mile
Mazdica je vrh...Vidjam dosta starih,prijatelj ima jednu '90...Nema puno rdje,malo i sve to gde je ocesana bila...Vozi je od '97-me godine...Svakog dana od tada sa njom 2 puta ide po kilometar putu bez asfalta,sve same rupe...I to ne da ide polako,nego bre ide po onom 40-50km/h,sve ti okrene po stomaku...A,mazda,i dalje ide :D motor i dalje cepa,unutra na tabli sve i dalje radi jos ona nije kao golf,vec na tabli ima kvadratice,jedan za sva cetiri,drugi za ulje,treci kad upadnes u rezervu itd,itd...