home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francusku auto industriju ponovo trese kriza, a u odnosu na prošlu godinu tokom jula prodaja je pala za sedam odsto. Dok neki proizvođači beleže veliki pad prodaje, Dacia istovremeno prodaje gotovo duplo više vozila.

Tokom jula prošle godine Dacia je prodala 4.575 vozila, dok je u istom periodu ove godine prodaja skočila na 9.128 vozila. U prvih sedam meseci Dacia je prodala na tom tržištu ukupno 50.307 vozila, a do kraja godine očekuje se daljnji rast prodaje.

Francuska je inače najveće zapadno evropsko tržište za Daciu, a predviđanja su da će zahvaljujući novim modelima biti zabeležen novi rast.

Izvor: Automoto-portal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 1432



Komentari

Kada bi samo malo sredili entrijer ovog vozila, ali samo malo, ne i boljeg bilo za tih 18-19.000 hiljada, koliko treba za solidan primerak

Autor morom 04 Avg 2012, 16:18

moron
Ja uopšte ne verujem da postoji Dacija Dunster :) po ceni od 18-19 000 €. Full paket sa popustima za DCI 4X4 je oko 17 000€.
Činjenica je da Duster ima najbolje terenske mogućnosti od jeftine konkurencije kao Suzuki SX4, jeti...
Dobra prodaja Dacije je pokazatelj da je kriza jaka u Evropi i dokaz zašto prodaja sličnih modela raste, kao Skoda i sl.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:12

Izvinite, ali da li je realno davati o 50000 na automobil? Potpuno je apsurdna situacija da toliki broj ljudi u Evropi cak i sad kupuje "luksuzne" automobile. 20000 je neki maksimum koji bi trebao pripadnik cak i srednjeg sloja da izdvoji za automobil. izivljavanja sa Porsche Dzhipovima i Mercedes limuzinama su zaista sumanuta kada prelazis svega 10-20 hiljada km godisnje.

Autor Fordovac 04 Avg 2012, 17:32

P.S. Ono sto mene zabrinjava kod dacia je kolician ostre plastiek u enteriejru, kao i lose ocene sa crash testova.

Autor Fordovac 04 Avg 2012, 17:34

Fordovac
Broj ljudi srednje klase u Evropi je značajno opao u zadnjih 2 godine i dalje vrtoglavo pada.
Znači, raste broj siromašnih i bogatih.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:38

Fordovac
Sigorno je jedno, bez obzira na broj zvezdica a to je da je ovaj Duster, daleko sigurniji od recimo Fijeste, Tvinga i sl automobila.
Krash testovi su postali čisto proseravanje. Što se plastike tiče, ona je uvek plastika, bila premijum ili PET ambalaža, pa ne vidim razlog da se neki, bilo koji auto, finalno ocenjuje po njoj.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:42

,,Autor Fordovac 04 Avg 2012, 17:32 "
Apsolutno se slažem sa tobom. Osim ako nisi neki Ahmed Mehmed Muhamed Habib Abdul Džafar šejk, aka multi milijarder, nebi valjalo izdvajati tolike sume.
Za mene bi i auto od 20 000 bio fantazija, i to naučna. I to za većinu u realnosti, a oni što maštaju super automobile to je drugo.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:44

Mange
Ne smeta meni kvalitet plastike kod dačije ( imao sam kola i sa gorom ), već više ergonomija ( a manje ) dizajn enterijera. Imao sam prilike voziti logana (1,4 ) na duge ture i dobro proveriti kako sam se posle sa ledjima osećao ili koliko je raspored svega unutra prilagodjen vozaču ( gornji deo instrument table od obruča volana nikada nisam video ). Samo te "sitnice" da srede i "bombona".
Što se cene tiče, čitah da ima neki dunster, koji sa dodacima ( boja, ESP ... ) bude oko 18.500. Jedan imalac sličnog ( napucanog ) mi kaže danas da je taj auto ok do 110 ( ne troši mnogo i buka može da se podnese ), ali da na auto putu ne može ispod 8 litara dizela, a ni da se reč progovori, osim pantomimom. Aerodinamika, zvučna izolacija ...
Jedva čekam i da vidim cene kod nas za lodžija i doketa, jer se bojim da će da u nekom dobrom paketu i sa boljom motorizacijom da odu u nebesa, što mi je realno žao.
A da je dobra prodaja dačije najbolji pkazatelj krize i da je ljjduima iz dupeta u glavu došlo, to je van svake greške

Autor moron 04 Avg 2012, 18:16

Poslednje tri godine idem sa mojim Loganom u nemacku, i mogu vam reci da nemam nekih posebnih problema sa udobnoscu. Ali mi puno smeta lose odradjena boja na autu. Inace vozim Logana u ful opremi 1.6 2006 god. I najmanja ogrebotina zavrsava sa rdjom, a na delu izmedju krova i vrata kod C stuba je pocela farba sama da se skida. pa je tu onda lager na nekih 25-30k malo posle i leva spona. Mada nista vise od vecih kvarova.

Autor Zoki 04 Avg 2012, 18:55

@Zoki,
Moj Logan je pre nekih par dana presao 100 000km. Takodje nikad nisam imao nikakvih problema, sem par bubica sa automatom za rikverc svetlom i akumulatorom. Mehanicki kvar jos nije bio. Ali isti problem imam sa farbom/rdjom. Gde god je kamencic zagrebao eto i rdje...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Avg 2012, 19:00

Što reče jedan "bloger" gore, i ja jedva čekam da vidim cene za "Dokera"?
Nije neka mudrost velika, a smatram i investicija, da "osveže" malo ergonomiju table unutra. U svim dačijama mi izgleda isto, kao maske na audijima. Počinjem da verujem da se to radi svesno i planski, da "učenik" ne pregazi "učitelja"...

Uros Cuore Sportivo,
Jedan aktivni "bloger" odavde i ja, prilično često vozimo bajseve po NBG-u, Adi itd, a i još dvojica (odavde) su članovi "naše bande", međutim slabo aktivni što se biciklizma tiče, mada poseduju iste.
Ako si voljan da vrtiš pedale u društvu, smatraj se pozvanim :)

Autor Đenka 04 Avg 2012, 20:20

I u Autobildu i u reviji SATplus kažu da je plastika u Lodžiju i Dokeru otišla korak nazad, još je gora nego do sad, a oštrih ivica na sve strane, tup i šupalj zvuk...

Autor Dr Deki 04 Avg 2012, 20:31

moron
Nisam baš primetio neudobnost u Dacijama. Da kakko nije to neki komfor ali je kvalitetniji od recimo punta clasica, skode fabije...
Mene leđa bole od Fiata, do te mere da sam 2 puta bio na bolovanju. Verovatno nije sve podjednako dobro za sva leđa, Uzgred ja sam na visini od 190cm :)
Što se Dunstera tiče, probao sam ga 3-4 puta, i po asfaltu i po off road-u. Mogu reći da su sedišta veća i udobnija nego na Loganu, da je buka manja. Što se potrošnje tiče, nije moguće da DCI troši 8L, osima ako nije vožen van puta u prve 2-3 brzine. Benzinac bi trebalo da ima neki prosek preko 8L u nekom standardnom računanju, gde recimo punto troši 6.5-7L.
Ne znam da li je korozivna zaštita bolja nego na Loganu, ali oni koji ga imaju govore da korozije nema.

Autor Mange 04 Avg 2012, 22:03

Ja sam sedeo na sajmu u tom najskupljem Dusteru (nekih 17-18 hiljada je kostao), i nisam mogao da se otmem utisku da taj auto ne vredi ni izbliza toliko. Plastika unutra je na nivou Opel Kadeta, sedista su neudobna, centralna konzola sljasti u metalik boji identicnoj karoseriji... Nikad ga ne bih kupio

Autor STrider 04 Avg 2012, 22:03

@Đenka,
To ne bi bilo lose, cesto uvece vozim ovde kao samotnjak :D Od skoro sam na NBG-u (jako dosadan deo grada), dođoš sam iz Batajnice...
Uglavnom picim Studenjak-Usce-Zemun kej-Studenjak

Evo ti mejl pa shibni neki kontakt:

uros1985@gmail.com

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Avg 2012, 22:42

@ Mange
Da li si pročitao 20:31 ?
Em je plastika još lošija nego na Loganu, em je puna oštrih ivica sa lošom završnom obradom. Platforma praistorijska. Dakle u Full opremi Dokker ne bi trebao da pređe cenu Logana. Ali hoće, a budale neka kupuju!

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 08:57

Dr Deki
Da li trvrdiš da je 500 000 kupaca po godini budale jer kupuju Daciju, a da je drugih 500 000 jako pametno što kupuju Skodu?
Zelen si ti decko, zelen. Još će mnogo vode proteći Dunavom i Savom, dok sazriš i stekneš osnovna iskustva po pitanju kola.
Opet ti kažem, sedi u neku Daciju, pa probaj, vozi! Zakaži vožnju u salonu, neće te ujesti! Onda dođi pa postavi komentar.

Autor Mange 05 Avg 2012, 14:40

Jadni Francuzi sad ih Rumuni izvlace iz krize.. ha ..ha

Autor bk 05 Avg 2012, 23:18