home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Tanjug, Francuska je zvanično pozvala Evropsku uniju da počne sa kontrolom uvoza automobila iz Južne Koreje, kao prvog koraka ka mogućem ponovnom uvođenju carina.

Taj zahtev je sadržan u pismu, koje je Evropskoj komisiji uputio Arno Monteburg, francuski ministar za industrijski razvoj. Zahtev je sastavljen prema uslovima sporazuma o slobodnoj trgovini između EU i Južne Koreje, koji dozvoljava preduzimanje bezbednosnih mera kao odgovor na iznenadan rast uvoza u pojedinim "osetljivim" sektorima.

Monteburg je rekao da Francuska ima pravo na preduzimanje takvog poteza, budući da je u januaru i februaru ove godine registrovala porast uvoza za 50 odsto.

 - Proces nadzora će zahtevati da uvoznici, pre uvoza svojih automobila u Francusku, najpre traže odobrenje od Komisije - rekao je on. - To će nam omogućiti da procenimo realan uticaj sporazuma o slobodnoj trgovini u automobilskom sektoru.

Taj potez Francuske je bio očekivan, budući da je Monteburg prošlog meseca optužio južnokorejske proizvođače da su svoje proizvode prodavali po cenama nižim od proizvodnih na evropskom tržištu.

Dva južnokorejska proizvođača su u poslednjih nekoliko godina načinila veliki korak na tržištu Evrope, pa je prodaja "Hjundaija" prošle godine porasla za 12 odsto, a "Kijina" za 11 odsto.

Za razliku od toga, francuska automobilska industrija posrće. Najveći francuski proizvođač automobila, "Pežo", prošlog meseca je saopštio da je u prvoj polovini godine zabeležio gubitak od 819 miliona evra, i da je u toku proces otpuštanja 8.000 radnika.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Hyundai / Kia



čitanja : 3675



Komentari

Sada su i "Francuzi" počeli da kevću, samo što imaju drugu metu. Neka unormale dizajn svojih automobila i neka podignu kvalitet i spuste cenu. Tada neće imati zbog čega da se brinu.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:19

Predrag
Posle godina zavirivanja mogu ti reći da su Francuske školjke daleko najkvalitetnije po većini parametara a posebno na antikorozivnoj zaštiti.
Što ti smeta Francuski dizajn? Ima po neki izlet, ali to i plate neuspehom.
Pogledaj Clio 3, koji odlazi. Kad se pojavio svi su imali neke zamerke. A danas pred odlazak vidi se njegova svežina i gracioznost prema konkurentskim modelima.
I ja sam da se nelojalna konkurencija sa istoka obuzda. Još prave zarđale konzerve a ovamo glume Mercedes (video sam skoro i na njima korozije a i na BMW 98 godište, kome su pragovi morali na menjanje.)

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:31

Jel to ta "demokratija" koja treba i nas da obuzme?

Autor Đenka 05 Avg 2012, 15:40

Otvorene granice i slobodno tržište kao ideje EVROPSKE UNIJE. Hahahaha
Po tom principu, slobodno tržište je tržište zdrave konkurencije. Svako nudi ono što ima, pa ko želi, neka kupi.
Suprotno tome su državni monopol, direktan uticaj države u donošenju ne/fer mogućnosti, protiv čega se EU bori 30 godina.
Primer EPS, Telekom, subvencije FAS-a.
Kad FAS dotira, onda frkću, a sad bi oni drugima da ograničavaju kako će i šta će da rade sa svojim novcem!
Hahahahahaha

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 15:42

@Mange
Poslednji Renoi koji su mi se dopali su: Laguna 2 (naročito karavan) i Megane 2. Laguna 3 (posebno) i Megane 3 su mi grozni. Clio 3 da ima bolji enterijer i volan podesiv po dubini bi možda danas bio u mom vlasništvu...

Od Pežoa mi se dopadaju 107 i 308, 406 je neprevaziđen, a novi 208 je karta za propast.

Citroen prilično leluja, nit smrdi nit miriše. Nije mi bio jasan C2, C3 mi se nikada nije dopadao, C4 novi liči na nešto samo što mu je eprostranost na nivou B segmenta. Isto važi i za C 5...

Što se tiče antikorozione zaštite Francuzi i Italijani su stvarno sjajni. Sledi VW grupa. Na začelju su Koreanci i Japanci, a Rusi su neprikosnoveni ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:43

Predrag
Veruješ li da je Renault 19 chamad imao kvalitetniji enterijer od današnjeg Megana - Klija za klasu. A o udobnosti ne treba trošiti reči. Da je imao galvanizovanu karoseriju + klimu, bio bi moj izbor po svemu danas.
Svi na nečemu štede a Renault na enterijeru. Možda najmanje zlo. Sramota je Clio 3 klotara po enterijeru. Možda i neprihvatljivo.

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:47

vracaju se kolonije da uzmu ono sto je njihovo....na malo drugaciji nacin doduse ali boze mili

kada se setim samo kako su se samo pravile grimase na pomen kie ili hyundaia pre deset godina...

Autor ipanema 05 Avg 2012, 15:56

Slicna situacija kao pre dvadesetak godina kada je bio ogranicen uvoz dalekoistocnih vozila.

Kia i Hyundai imaju fabrike i u Evropi, da li se i to racuna?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:01

Nikome nije jasno kako su nove uvozne kie jeftinije od onih koji se proizvode u EU. Stvar je u tome da se kontrolise kvalitet. Ja kiu i hjundai dozivljavam kao da je neko od kontejnera hteo da napravi ferrari. Previse sitnica, detalja, agresivan dizajin bez pokrica.

Autor Anonymus 05 Avg 2012, 16:11

Ma u Evropi samo treba da se prodaje evropski auto. Smece sa istoka nam ne treba nista.

Autor McLaren 05 Avg 2012, 16:19

@Mange
Ne samo Renault 19, nego i svi osatli modeli iz tog perioda i kasnije: 21, Laguna 1, Safrane...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 16:22

Predrag & Mange
Kad već evocirate... pored pozdrava samo ću reći,
Renault 25 Baccara!

Autor Đenka 05 Avg 2012, 16:27

@ĐenkE
PozZ! Kako sam smeo da zaboravim Renault 25! Lađa!
Voleo sam i Renault 5 i Twinga...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 16:29

U prilog tome da vozila sa istoka ne treba da se uvoze u Evropu, evo jedne Mazde 6 odozdo (prva generacija, vlasnik i godište su mi nepoznati, slikana je na dizalici u servisu):

http://www.dodaj.rs/f/1U/SU/1dFhoZ9H/image0127.jpg

http://www.dodaj.rs/f/2R/vy/3xKMClKA/1/image0126.jpg

http://www.dodaj.rs/f/42/Fg/4qCwr5lo/image0128.jpg

Ne može da bude starija od 2002. Pored nje na jednoj dizalici je bio Punto 2 koji je korodirao na sve strane, a prednja krila su mu trula (imaju rupe), samo pojma nemam kako... zar nema Punto 2 pocinkovanu limariju?

Na trećoj dizalici je bio odvratni Stilo karavan koji nema nijednu tačkicu korozije.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 16:34

Đenka, Predrag
Renault 21, mala lađa, direktorski auto u mnogim firmama. Udoban do maksimuma, jako ekonomičan i povozit sa relativno malim benzinskim motorom.
Jedini problem korozija ali posle 10 godina. Ko je želeo mogao je uspešno da ga zaštiti.
Lim prva klasa, zaštita loša.
A Renault 5 TL sam imao i još je tu negde u porodici živ i zdrav. Nikada nije skidan menjač, isto kvačilo, od mehanike zamenjeni svi ležajevi u točkovima, jedna poluosovina, 2 puta paknovi i cilindri i 1 diskovi napred (pločice pređu 30kkm), jenom krajevi spona, jabučice nikada?? Jedamput zamenjen komplet auspuh. Kupljen originalni Renault u Nemačkoj.
Nikada nisu menjani amortizeri, sem jastučića.
Godište 87, prešao oko 250 000, školjka okrpljena na par mesta patos i sredina praga (limar radio jedno popodne). Nikada udaren i farban.
Enterijer plastični, kao danas i još lošiji ali mu to Dejane L nije skratilo vek ni dana.
Kupio sam ga polovnog u Nemačkoj sa 50 000.

Autor Mange 05 Avg 2012, 16:44

@Mange
u ocevoj firmi sluzbena kola su bili R21 i R25, cesto sam se vozio u njima kao klinja, a bio sam sav bitan... :)
Kasnije su stigli Safrane (koji je mogao da govori!) i Octavia.

Inace postojao je i R5 u izvedbi Baccara sa kozom unutra...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:49

Прпа а ?
Ето "демократије" и једнакости...
А ево га прави разлог :
" kao odgovor na iznenadan rast uvoza u pojedinim "osetljivim" sektorima."

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 16:50

P.S. u tom periodu sam bio fan Renaulta! Kasnije sam presao na BMW, a potom znate... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:50

@Predrag
jos samo kad bi uspeo dokazati da je na fotkama Mazda 6... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:51

@ Pitbull
Jesi li video moj post u 15:42?

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 16:56

Чаробњак
Шта кажеш на ову вест ???
Где је ту једнакост, равноправност, отворено тржиште за све ?
Отворено је док они своје производе продају другима. Е а кад неко жели њима да прода своје производе, онда се служити тоталитарним методама.
Иовако је ЕУ тоталитарна, диктаторска творевина.

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 16:58

Др Деки
Сад прочитах. Па да.
Једино још Чаробњак верује у бајке. :)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 17:00

@ПИТБУЛ
kakve bajke? Ekonomija i demokratija nemaju nikakve veze, to bi ti kao vrsni ekonomista trebalo da znas! :)))

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 17:05

@Pit bull

"Zahtev je sastavljen prema uslovima sporazuma o slobodnoj trgovini između EU i Južne Koreje, koji dozvoljava preduzimanje bezbednosnih mera kao odgovor na iznenadan rast uvoza u pojedinim "osetljivim" sektorima. "

A ovo ti je promaklo?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 17:10

@ carobnjak
Upravo se na slobodi tržišne ekonomije danas vodi politika EU, s tim da neki imaju sve slobode, poput toga da uvaljuju š klasu, a mi moramo da postignemo HASAP i ISO standarde.
Uvozimo najveći škart po paprenoj ceni, sve nam je tuđe bolje, pa i Dačija. A ko nam je kriv? Izolacija uticala na neinformisanost? Mi smo u 4. godini na faxu radili projekat ,,konkurentnost poljoprivrednih proizvoda'' .
Znaš koji je zaključak donesen? Ili sej modifikovane organizme ili propadni kao nekonkurentan! Eto, kad budemo sejali biljke koje rađaju 3x više nego ove naše, poljoprivreda će biti isplativ biznis. Prosto i jednostavno, veća proizvodnja, niža cena. Kad bi proizvodili i izvozili 200.000 Fijata i cena bi mogla da bude mnogo niža.
Šta ti nije jasno?

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 17:16

@carobnjak
Ko poznaje Mazdino zadnje oslanjanje (karakteristično za većinu japanskih automobila), zna da je na slikama Mazda 6. Imaš i ove mala crvena svetla ("mačje oči", šta li je već) kao dokaz ;)

Evo i komentara po ovom pitanju za pomenuti model:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5217332-newer-mazdas-seem-to-have-a-serious-rust-problem-across-all-models

Autor Predrag 05 Avg 2012, 17:16

Aman ljudi slobodno trziste vazi SAMO za zemlje clanice, a ne za svaku shushu!
Osnovne stvari ne znate, a na to smo ovde i navikli...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 17:20

@Predrag
ma ja ti verujem, mozda se nadje neki skeptik pa cisto da te pripremim... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 17:21

Baš kao što sam predvideo, pre će i zabraniti uvoz sa istoka nego dozvoliti da im propadnu fabrike. Autoindustrija je jedna od najvećih pokretača razvoja, nema šanse da Francuska il Italija dopuste nekima van EU da ih pobede.

Autor B. M. 05 Avg 2012, 17:24

@Predrag

prema tome što si napisao možemo zaključit, da se tebi osobno sviđaju dosadnjikavi i neupadljivi auti "a'la" Toyota Auris... kako se o ukusima "ne raspravlja" -neka! svatko ima pravo da mu se sviđa što hoće!

ono u čemu nisi u pravu je to, da "koliko je koji auto "dobar", sudiš prema tome, koliko se tebi "sviđa"...

C4 i C5 su, što se tiće prostornosti, sasvim u prosjeku svoje klase a po nekim karakteristikama čak i iznad toga... recimo prostronina prtljažnika u C4 je sa 400l među najvećima u klasi... gledano "relativno" mogli bi čak tvrdit, da je i "debelo najprostorniji", je su recimo Golf i Astra dobrih 10cm duži a Mazda 3 skoro 15cm...
tako, da je govorit o "prostornosti B segmenta" blago bez veze!

kad već kažeš, da ti C2 i C3 nisu jasni, mogu ti pomoć (objašnjjenje se može aplicirat i na segment više, kod C4).... C3 je sasvim obični gradski mališan, malo veselijeg dizajna nego je to uobičajno kod njemačko-japanskih "uradka", s ciljem na "drugi" auto u familiji. dok je C2 njegova TROVRATNA varianta!
za one, koji ne trebaju pet vrata i nemaju potrebe za "prevelikim" malim autom... čitaj "mladi bez djece", Citroen je -za razliku od ostalih- odlučio, da umjesto, da jednostavno "zavari" zadnji par vratiju, trovratnoj verziji svojeg gradskog mališana dati i drugačiji, zanimljiviji i dinamičniji izgled! i malo dinamičnija vozna svojstva...
nisu otkrivali tople vode... jedino, C3 se vozi na "klasičnom set-upu" podvozja PSA segmenta, dok se C2 vozi(o) na blago "sportskijem" podvozju Puga 206 S16...

istu "politiku" su nastavili i u sljedećoj generaciji, kod C3 i DS3... to je "jedan auto" u 3 i 5 vratnim verzijama! isto važi i kod nasljednika dua C4/C4 coupe... sad se zovu C4 i DS4 (sad ti je možda i jasnije, zašto su se na DS4 tako jako tudili sakrit zadnji par vrata)!
jedino, u novoj generaciji, pored različitog izgleda, kod DS modela odlučili su dignut i "klasu"... jer "premium" ubire veće zarade ;).

nadam se, da sam ti pomogao...
a Francuzi u ovoj krizi ne gube novac toliko zbog "ružnoće&nekvaliteta" svojih vozila, već ga gube zato, jer se kriza najviše oseća na njihovim tradicionalnim tržištima... Francuska, Španjolska, Portugal, Italija, Grčka... na tim tržištima su uvjek više preferirali "francuze i taljane" od njemaca (dok je na "sjeveru" obrnuto)... a da je razlog točno to, potvrđuju i vesti o tome kako drastično padaju profiti i njemačkih proizvođaća iako smo još nedavno slušali kako imaju "nezapamćene" prodaje...

Autor drugmirko 05 Avg 2012, 17:40

a, da... zaboravih... korejski modeli, koji najviše "jedu" europsku produkciju, i onako se proizvode u europi... Poljska/Slovačka... tako, da "carina" ili ne, tu su! ono što će ih "zaustavit" i onak nisu carine već jednostavni fakt, da ako će bit jednakovredni europlajnima i proizvedeni u europi, više neće bit "korejski" jeftini...

Autor drugmirko 05 Avg 2012, 17:43

Nema sumnje da mazda truli neverovatno. I uvek kažu novi modeli ne! Kao i kod Opela. Imao sam veliki broj negodovanja na moje tvrdnje o Opelu i koroziji. I opet kažu "stari modeli". Svi koreja modeli sa korozijom imaju problema slicno Dacijama.
Ali evo neki dan sam se vozio u Astri karavan mislim da je 2008-2009 godište. (astra H)
Zagledam zadnje rubove, kad oni komplet korodirali a korozija probila spolja na farbu. Bruka i sramota.

Autor Mange 05 Avg 2012, 17:45

Mazda6 od 2002 do 2004 je imala ogromnih problema sa korozijom ne samo poda vec i blatobrana. Nakon redizajna su to rijesili, a nova 6 (aktielna) je jedan od najbolje zasticen vozila protiv korozije.

Autor TSVW 05 Avg 2012, 17:52

a mazda je toliko slavila kada je postala samostalna od forda. kao "ford je kocio, a sada ce pokazati sta znaju i umeju" ... i evo ih sada propadaju. istom sudbinom (samo brzom) bi prosao i opel bez gm-a

Autor mile antena 05 Avg 2012, 17:54

@mile antena
da li americka vozila (novija) imaju problem sa korozijom?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 17:56

Problem je u tome sto bi radnik traci hteo da sastavlja 208 i radi 6 sati dnevno, a da vozi duplo skuplji auto od onog koji sastavlja. E to tako ne ide.

Autor Fordovac 05 Avg 2012, 17:57

@carobnjak,
imala su odredjena chryslerova vozila pre nekih 10-ak godina u drzavama gde se mnogo soli baca

Autor mile antena 05 Avg 2012, 18:13

Mange,
Moj otac je davnih dana kupio novog Renoa 18. Sećam se da se jurila debela veza, za to da se uopšte uplati! Od glavonja nije moglo da se dođe na red. Na njemu sam naučio da vozim i prešao gomile kilometara, normalno više kao suvozač na zadnjem, potom prednjem desnom sedištu i konačno na vozačevom kako sam stasavao. Jedna po meni velika mana tog auta, (pored mnogo vrlina) je bila korozija. Nakon šest godina starosti zamenjena su prednja krila. Da se ne ponavljam, pisao sam o tome ovde...
Drug mi i dan danas vozi Reno 5 iz 87` god. Prešao je pravih, proverenih više od 500.000 km bez otvaranja motora. Potrošnja smejurija (karburator verzija). Moljac korozije ga je davno napao i ozbiljno izjeo, ali još nekako ide...
Zamisli da su tada imali pocinkovanu limariju, dugo bih smo ih gledali na ulicama.
Iskreno, današnji modeli su im nekako bledi, bar meni. Subjektivno gledam, stvar ukusa i doživljaja :)

Autor Đenka 05 Avg 2012, 18:24

Ovako cemo mi sa 500L da prodjemo jednom...

Autor moron 05 Avg 2012, 18:42

Đenka
R5 je već tad imao neku vrstu galvanizacije pojedinih delova limarije, kao pragova i sl, pa je to razlog zašto je se očuvao u ovolikom broju do danas.
R18 je zaista trulio brzo i niej imao nikakve zaštite. To je prvi Renault koji nije imao torziju pozadi, što mu je i največa mana i bila. Sećaš se kako je "spadao" pozadi pod teretom i posle koje godine?

Autor Mange 05 Avg 2012, 19:08

Respekt korejcima , do prije 20 godina bili su predmet sprdačine zajedno sa našim Yugom , a sad se svima tresu gaće od njih.
Kad ih šef VW-a hvali , znači da da vrijede nešto.
A francuzi se mogu pokriti po ušima , od nekad cijenjenih automobila , došli su do poluproizvoda prepunih grešaka (dCi,IDE ,FAP ,bobine ,elektronika , torzije , ramena...) još im je jedino ta antikorozivna zaštita na vrhunskom nivou , ali džaba im , kada te ispizdi i prije nego što bi trebao hrđati.

Autor Đorđe 05 Avg 2012, 20:40

MA na stranu naša priča, ali logika je ..kada u zemlji nestaju radna mjsta ,kada se uvozi sve i svašta ,onda se Ozbiljna vlast uključi, i naravno treba se znati ko i koliko uvozi , i kako napraviti balans da bi e spasila radna mjesta.. Ništa nelogično ,čudno itdd..treba vidjeti koliko se evropljani uvoze u Južnu Koreju i po kojim cijenama..

Autor Ilija 05 Avg 2012, 21:55

čarobnjak, ne mogu da verujem! Ti si bio fan BMW? Ozbiljno?
HAHAHAAHAHAHAH

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 23:03

Jednom sam napisao i Nokia je nekad bio dobar telefon....

Autor bk 05 Avg 2012, 23:08

Hehe ovo je jako interesantan tekst. Jedno pitanje, jel ste se vozili Renaultom, mislim nekim proizvedenim posle 1985 godine? JA sam imao tu "privilegiju". Vozio sam se i vozio sam Renault Megan 2008 god. Odlican autic, jako interesantan dizajn (naravno, o ukusima ne treba raspravljati) ali kvalitet enterijera? Pa za ime boga, francuzi bi mogli malo da porade na tome. Jezivo je losa plastika. Meni je to nekako postao simbol Renault automobila. Kvalitet limarije cemo videti za koju godinu, kvalitet automobila i nije na nekom nivou, covek je morao da menja pumpu za gorivo na 50k km, sto je meni tragicno. Ipak, za jedan auto koji toliko kosta (placen oko 14k eura u to vreme sa tom opremom), moralo bi da se malo poradi na svemu, a ne samo da se kuka kako koreja to bolje radi.

Autor Pavke 05 Avg 2012, 23:16

Mange
Na "18-ici" pucale su zadnje opruge, ali se to lako rešavalo stavljanjem dačijinih. Koje su verovao ili ne bile dugotrajnije i stostruko jeftinije.
Da, imao je krutu osovinu tkz.(most).
Ipak mislim da je najveći problem bila (pre)rana korozija.
Ovaj je inače bio originalni francuz, čak je imao žute sijalice u farovima kada je stigao. Bila je kasnije neka priča da su ti prvi ovde prodavani, ustvari rađeni za Alžir i tržišta na tom kontinentu, pa su kao maltene bili bez zaštite? Ne znam šta je po sredi, znam samo da je bio jako udoban, pouzdan na putu i mali potrošač.

Autor Đenka 05 Avg 2012, 23:30

Đenka
Euro Ncap testovi i ekologija su uzeli dušu automobilima. To što je tehnologija napredovala je poništeno ovim dvema bezveznim činjenicama. Uz to zbog silne elektronike auti su postali nepouzdani.
Renault je nekada tipski pravio aute za odrđena tržišta. Tako je recimo španski Renault trulio za primer.
Mada je u preiodu za kojima pričamo, korozija bila neprijatelj svih proizvođača. Koga više? Fiat, Opel, Citroen, Renault, Ford.... a o istočnom bloku tek ne vredi diskutovati??

Autor Mange 05 Avg 2012, 23:42

@Raziel

Tema je otišla previše u off-topic, pa sam rešio da prekinem takvu raspravu. Sem nekoliko vaših, izbrisano je i više off-topic komentara drugih posetilaca.

Ovo jednostavno nije tema o tome da li su Srbi niža rasa, da li smo banana država i da li će Srbiju u EU, što se sve pomenuli u svom komentaru. Ovo naravno važi za sve ostale posetioce pa molim da se držite teme.

Usput, obratite i pažnju na pravila komentarisanja i na sledeće:"Redakcija autoblog.rs zadržava pravo izbora oko brisanja komentara"

Autor auto 06 Avg 2012, 00:14

auto
Brisanje se podrazumeva, ali malo kasnije :)
Mada svi moji obrisani komentari koje sam napisao su decidno vezani za temu "Francuska pozvala EU da počne sa kontrolom uvoza automobila iz Južne Koreje"
Znači, ja u potpunosi podržavam Francuski predlog.

Autor Mange 06 Avg 2012, 00:19

Ауто
Кад сте већ ту, да додам своју сугестију.
Ово је аутоблог.рс, дакле српски !
А појединци ( странци ) се јављају и омаловажавају и провоцирају.
Банујте такве.
Нек пише неко, било одакле, немам ништа против.
Али не дајте да омаловажавају, потцењују и провоцирају нас Србе, јер ово је српски блог !
Нек поштују домаћина, ту где долазе да пишу, или им забраните приступ.

Autor ПИТБУЛ 06 Avg 2012, 00:20

Кореанци се конструишу у Немачкој а праве се у Чешкословачкој. И шта сад хоће френчеви?? Јбг, засврбело што су им пукле конзерве по пола па спашавај се како стигнеш. Теже ће то да им прође овај пут!

Autor Гагиба 06 Avg 2012, 00:21

Гагиба
Automoili proizvedeni u Evropi se ne računaju. Ime brenda je nebitno.

Autor Mange 06 Avg 2012, 00:23

OK, drugi mogu da vređaju, nazivaju Japanska i ostala vozila "istočnjačka s*anja", a kada neko hoće da stane u odbranu tih istih brišu se komentari.

Ukapirao sam, trudiću se da izbegavam politiku. Samo Vas molim da mi objavite još ovaj komentar i odjavljujem se, možda i sa bloga jer mi se smučilo toliko prepucavanja i slobodno mogu reći mržnje.

Mange,
Nikako se nisam prodao. Ali itekako poštujem jer Japan pomaže domaće škole, bolnice, donira autobuse. Šta je jedna Nemačka uradila za Srbiju?

Te kompanije što se nabrojao su smešne naspram USA i Japanskih. Ne znam da li imaš neki Skajp ili mail, zaista bih da prodiskutujem a da ne kvarimo temu.

Pozdrav svima

Autor Raziel 06 Avg 2012, 00:25

Raziel
Pogledaj budžet Srbije na sajtu Vlade. Jasno se vidi kome i koliko dugujemo za kreditna zaduženja. Tu zemalja iz Azije ima jako malo. Par autobusa je lep gest, ali finansijski ravan nuli.

Autor Mange 06 Avg 2012, 00:28

Манге
Из тог разлога су Кореанци и покренули производњу у Европи. Нису ни они сисали весла... :))

Autor Гагиба 06 Avg 2012, 01:05

Mange, Pitbul
OK. Pokušaću da nađem linkove kasnije. Možda sam malo burnije reagovao, ali i ti si ga malo preterao sa vređanjem Jap i Kor vozila. OK ako ne voliš, kaži ne dopada mi se, zaista nema potrebe za takvim teškim rečima.

Pibul,
Tvoji komentari na početku teme su odlični. Ali mislim da si me pogrešno skapirao kako sam ja "srbo mrzac" i sl. Naprotiv, pričam iz iskustva mog dobrog prijatelja koji je imao dosta neprijatnosti samo jer je Srbin. Toliko.

Što se tiče teme,
Smatram da nije ništa čudno. Ljudi žele da zaštite svoje interese i to je to...

Autor Raziel 06 Avg 2012, 01:22

Разиел
Нене, то се уопште није односило на тебе.
Већ на С1000РР који је писао нешто...
И на још неке, који долазе овде да би пљували по нама.
А ово је смешно, као што су у Америци забранили Самсунгу да продаје Галакси, јер нико неће онда да купује "Епл". То је та њихова демократија и "отворено" тржиште које пропагирају.

Autor ПИТБУЛ 06 Avg 2012, 01:27

Pa znali su Koreanci da ce ovi pokusati da ih zavrnu, zato su i napravili fabrike po Slovackoj i Ceskoj i otvorili centar za dizajn u Nemackoj, sve bitne modele za Evropu proizvode tu, tako da ni Francuzi, niti bilo koja druga drzava u EU nece moci da udari carinu na njihove modele niti da bilo kako zabrani njihovu prodaju. Ovo je samo dokaz da ce i Francuska da prsne kao Grcka, Spanija i Italija.

Autor STrider 06 Avg 2012, 04:17

Nista čudno, EU je i nastala da bi zaštitila svoje proizvode. Sa državama van EU pišu se posebni sporazumi, kao na pr. SSP.

Autor B. M. 06 Avg 2012, 07:00

Opasni su Francuzi, mada ja sam ocekivao da ce Italijani da uvedu neku meru s obzirom da su u vecim problemima... ovo je sve krenulo nakon najave PSA da otpusta radnike i gasi fabrike... a sta reci imaju krizu u autoindustriji pa ajd da se spasi sto je moguce i to na donekle nepravedan nacin, mada uvek se stavljaju interesi zemlje na prvom mestu (a ne kao kod nas), inace da nemaju krizu identiteta i sebi svojstvenim problemima i dok se ne pronadju i srede, Korejski proizvodjaci su isti put presli za krace vreme i dosli na mesto vredno postovanja i ocekujem u bliskoj buducnosti da budu trendseteri.

Autor Orlo 06 Avg 2012, 10:42

auto, Gagiba, PITBUL, Magne, Raziel, pea žao mi je momci što ja nisam prisustvovao sinoćnoj diskusiji, ja sam oko jedanest i nešto legao da spavam što je retkost. Malo sam zakasnio, ali eto, da dodam nešto.
auto, kao prvo, svi mi preterujemo ovde na blogu.
Evo da krenem od mene, Mile antena i ja kad se dohvatimo eseje pišemo, samo što je razlika kod nas da mi se ne svađamo i vređamo međusobno. Ostali se prepucavaju, često bez razloga i oko jednog te isto. A te padobrance neću n ida pominjem koji upadaju da vređaju.
Ti si tu napravio grešku tu, ljudi su u pravu, ovo je srpski blog, a dolaze razni sa strane i pljuju po Srbima (ja se lično nikad ne okrećem za time, i nikada se nisam raspravljao), ti si dozvolio da upadnu takvi i da pljuju po Srbima, pa kad počnu naši da odgovaraju, ti brišeš poruke. I naravno dođeš u nezgodnoj situaciji da se sa našima raspravljaš oko toga.
Drugo, ne mogu svi da budu jednaki. Jednakost stoji na papiru, i u zakonu u slučaju da dođe do suđenja. A ovako što se ovih koemrcijalnih stvari tiče, svako tu stoji sa svojim. Nemac stoji i pomaže nemca, Francuz francuza, Amerikanca Amerikanca... Ako smo jednaki što nama Frnacuska vlada ne ulaže neki novac, a ne samo Pežo i Citroenu? Znači od toga nema ništa. Isto i na blogu. Mi imamo ovde članove koji su godinama na blogu, i ne samo da niej fer, nego je neprihvatljivo stavljati ih u isti koš sa padobrancima. Evo na primer PITBUL je godinama ovde. I ne može njemu neki novi da bude jednak. jednakost postoji, i taj novi i Pitbul su imali iste šanse da pristupe blogu, ti nisi nikome zabranjivao da dođe ovde. Epa taj novi je birao da ne bude ovde, dok je Pitbul izabrao da bude ovde godinama, a obojica su od početka bili jednaki i imali jednake šanse. A kako su to iskoristili to je njihovo.
I tako na blogu, naši petnestak od prilike su se navidkli jedan na drugog, znaju ko šta voli, znaju od prilike ko šta zna, razmeljivali su iskustva, i sad ne podnose da upadne neko sa strane i da im soli pamet, a još manje da pljuje po njima ili po Srbima kao naciji.
Pogotovo što je ovo blog, što svi upadaju i pričaju ko šta hoće. Ja sad mogu da dođem sa nekim imenom i da napišem da vozim Micubiši Lanser. I odakle vi da mi verujete? A još da počnem da pljujem po vama. Tu je glavna caka što je zajednica na blogu takva i tako se postavilaprema padobrancima, a pogotovo prema onima koji pljuju po našoj naciji. A ja nikada ne trošim reči na takve. Da ja pišem esej nekome koga neznam? Ma daj. A naši neki odavde sa bloga nasedaju na njihove provokacije i odgovaraju, i eto dodatnog problema.
Ali pazi, pričao sam svo vreme o našima sa strane. Naši ljudi, Srbi koji nisu sa bloga, nego tako nekad upadnu pod raznim imenaima.
Uopšte neću da pričam o susednim narodima koji žive u Srbiji ili van nje a dolaze ovde da pljuju. Hrvati, Bosanci, Crnogorci, Albanci i ostali. Ima od njih i ljudi koji su došli lepo da pričaju, ali ima i oni koji su došli da se ispucavaju. Epa takve treba sankcionisati. Svako u svojoj zemlji pa tamo neka leči komplekse na svom blogu. ja sam na našem blogu, ja nemam gde da se vratim i da odem, ali oni imaju.
I ljudi, auto jeste napravio grešku ali nije kriv. Mi smo svi krivi. ja i vi ostali.
Pogledajte samo koliki je sajt napravljen, auto i njegov brat su nam napravili sajt upravo sa tim razlogom. Ajde tamo da odemo pa da diskutujemo o tome, imamo tamo off topik temu, pa otvarajte do mile volje teme.
A ne ovako, i mi smo prgavi, svo vreme stojimo ovde i raspravljamo se. Tamo na sajtu ne može da upadne padobranac. Može, ali mnogo manja mogućnost. Tamo auto ima više kontrole. Tamo možemo mile antena i ja da diskutujemo o Amerika vs rest of world, i vi možete da diskutujete o Srbiji i Evropskoj uniji kolko hoćete. Nemojmo od ovog bloga da pravimo komediju. Mislim nije to ništa posebno ima toga na svim sajtovima i još mnogo gore, ali opet, mi ne moramo.
I ako možete, trudite se kao ja da ignorišete padobrance i budaletine sa strane koje su došle ovde samo da se raspravljaju, i nećemo mi imati problema, neće auto, neće niko. I ti auto, malo samo više pažnje našima.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2012, 12:16

auto

Potpuno podrzavam brisanje svih komentara sa politickom i nacionalistickom ideologijom, svih komentara, ako iole mislite na ugled bloga, a one koje tako komentarisu banujte bar na nekoliko dana, dosta vise takvog prepucavanja. I internet nema granice, evo ja pisem iz Bosne trenutno, sto je ovaj blog vise neciji u Srbiji nego sto je moj trenutno?
Mnogo ste se potrudili da ova stranica vredi da bi dozvolili da se zbog ovog srozava.
Pozz svima koji su ovde da bi komentarisali o automobilima.

Autor Damko 06 Avg 2012, 13:20

Damko, pa to sam i ja napisao. Ništa više nije naš blog nego tvoj što si iz Bosne. Ima ljudi kao ti koji su sa strane pa su došli lepo da pišu, ali ima ljudi koji su sa strane pa pljuju po svakome. U ovom slučaju je bilo pljuvanje po Srbima (i onda ti je jasno da to nisu bili Srbi). Ja nisam bio prisutan, ali sam pročitao na osnovu komentara šta se desilo. Naši ovde ne smeju da vređaju nikoga, niti niko sastrane ne sme da dođe i da vređa naše. Ko hoće da pljuje po Srbima, tamo u svojoj zemlji pa neka pljuje odatle. A ovde se diskutuje o automobilizma.
Damko, samo jedno objašnjenje koje dugujem. Ja kada sam rekao da auto treba da vodi malo više računa o našima, nisam mislio na Srbe kao naše, nego sam mislio na sve koji su dugo na blogu nebitno odakle su. I ti si naš, ti si dugo godina ovde, mile antena isto, BIH_USA isto, i mi ostali, i ne mogu padobranci da upadaju i da vređaju naše blogovce.
A autu svaka čast, dečko ima jedan ogroman težak posao. Ne drži on blog za kulinarstvo, ne drži svećarstvo ili tako to gde nema mnogo sukoba mišljenja. On drži automobilski forum gde se mišljenja često ne da se ne slažžu samo, nego se i sudaraju i sukobljavaju, pa mora po ceo dan da visi da ne ispadne nešto. I tako svaki dan. Samo je ovde više pustio dase odvijaju događaji. Auto, kad vidiš idući put potencijalni problem, saseči to u korenu, da se ne proširi!
Pozdrav i hvala svima što su se smirili.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2012, 14:40

I da nsatavim osa temom
,,Francuska pozvala EU da počne sa kontrolom uvoza automobila iz Južne Koreje"

Evo mog mišljenja. (konstruktuvnog)
Pa Francuzi su se zabrinuli pošto im je automobilska industrija u teškom stanju, pa žele da kontrolišu uvoz jeftinijih modela iz Koreje za koje bi se mnogi u EU opredelili. I naravno, Evropska Unija će da razmotri to, da bi zaštitila domaće prizvođače.
Ja misli mda nebi trebalo da ih ograničavaju, to je ipak na narodu da odluči koji će auto da kupi. Neka Francuzi i ostali počnu da prave jeftinije i konkurentnije modele a ne da sabotiraju nekog.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2012, 14:56