home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dženeral Motors (General Motors) i Mančester Junajted (Manchester United) najavili su da će sponzor dresa najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu biti Chevrolet od sezone 2014./2015. Chevrolet, aktuelni zvanični automobilski partner kluba, postaće tek peti sponzor dresa u istoriji kluba dugoj 134 godine.

Najavljujući ovaj ugovor, potpisan za neobjavljenu sumu, komercijalni direktor Junajteda, Ričard Arnold, je rekao:

„Ovo je fantastičan dugoročan ugovor za klub. Partneri smo sa Chevrolet-om tek šest nedelja, ali oni su već ponudili neke izvanredne ideje koje će doneti korist kako partnerstvu tako i našim 659 miliona navijača širom sveta. Oni su glavni partner na našoj aktuelnoj turneji i znam da su uživali u ushićenju koje dolazi od naše fanatične podrške i rasprodatih utakmica u Južnoj Africi, Kini i Evropi. Veliko je uzbuđenje za nas koji radimo sa partnerima tokom čitave godine kada već aktuelan partner odluči da postane jedan od naših glavnih partnera. Posvećenost Junajtedu i njegovim navijačima će doneti prave benefite svakome ko brine o klubu.“

Ova američka kompanija će zameniti Aon, čije partnerstvo sa Junajtedom je počelo u sezoni 2010./2011.

Alan Bejti, potpredsednik sektora prodaje i usluga u GM-u za Severnu Ameriku, je rekao:

„Izuzetno smo ponosni što smo uspeli da povežemo naš brend, Chevrolet, sa Mančester Junajtedom i njegovim strastvenim navijačima širom sveta. Statistika Mančester Junajteda je impresivna, ali ova veza ide dalje od brojeva – ova veza podrazumeva povezivanje našeg brenda sa dubokim emocijama koje okružuju tim gde god da ode.

„Kada uzmete u obzir osnovne vrednosti Chevroleta, naše strastvene klijente širom sveta i našu bogatu 100-godišnju istoriju, partnerstvo sa Mančester Junajtedom je savršen spoj. A to što smo tek peto ime na čuvenom crvenom dresu je prava čast. Veoma se radujemo putu koji je ispred nas i prilikama koje imamo zbog partnerstva sa tako legendarnim klubom.“

PR Chevrolet



čitanja : 1228



Komentari

Nova strategija GM-a za marke u Evropi - finansiranje nekoliko fudbalskih timova i ujedno jace reklamiranje...

Autor Orlo 06 Avg 2012, 20:29

Opel je bio vrlo prisutan u fudbalu 90-tih pa im nije mnogo pomoglo. VW ipak pametnije radi, za mnogo manje para kupuju novinare i postižu veći efekat.

Autor bakicar 06 Avg 2012, 21:40

Ovo je inače najskuplji reklamni ugovor u istoriji fudbala...

@bakicar
Lupio si i ostao si ziv-VW čak poseduje 100% akcija fudbalskog kluba Volfsburg

Autor STrider 06 Avg 2012, 23:02

bakicar, haha, e ovo ti je bilo originalno za VW!
Dobra teorija zavere, sviđa mi se.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2012, 23:03

STrider, onda ne trebamo ni da pretpostavimo koji im je zvanični auto. Svi moraju da se voze u Golfa,a treneri i budže kluba Passata.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2012, 23:15

Volfsburg??? Opel je bio generalni sponzor Milana i Bajerna istovremeno, Volfsburg je selendra u fudbalskom svijetu.

Autor bakicar 07 Avg 2012, 07:24

VW je do juce bio sponzor Partizana, a cini mi se da je i dalje Vojvodine. Zato su oni toliko uspesni, sponzorisu prave klubove, a ne tamo neki Manchester:D

Autor cls 07 Avg 2012, 11:53

cls
Nije Volkswagen sponzor nego uvoznik..
Jes, kao da su iz VW-a čuli za FK Vojvodina..

Lično mi se kao fanu Utd-a ne sviđa ovo sa Chevy, ali poštuje što će da pljunu desetine miliona..

Autor Panchev9 07 Avg 2012, 22:01