
Francuski Renault smanjio je maloprodajnu cenu novog modela Clio u poređenju sa odlazećom verzijom popularnog modela. U Francuskoj, najjeftiniji Clio će se prodavati za 13.700 evra, što je 250 evra manje u odnosu na osnovnu cenu trenutne verzije.
Renault je rekao da je u stanju da smanji početnu cenu novog Clia zbog deljenja delova između ovog modela i drugih automobila koji su u proizvodnom programu Renault-Nissan alijanse.

Mereno po ceni, 50 odsto komponenti novi Clio deli sa modelima Nissan Micra i Renault Modus, pojasnio je Philippe Caillette, direktor projekta Renault Clio. "Velike količine delova koje smo naručili i koji su zajednički sa drugim modelima Renault-Nissan alijanse, mnogo su nam pomogli da dobijimo niže cene od naših dobavljača za četvrtu generaciju modela Clio", izjavio je Caillette.

Novi Clio izgrađen je na novoj verziji B platforme koja je modifikovana da poboljša udobnost, upravljivost i smanji nivo buke, ističu u Renaultu. Model je dostupan da se sada naruči i počeće da stiže evropskim dilerima posle svog debija na Auto salonu u Parizu u septembru.

Renault prati trend drugih velikuh proizvođača automobila koji se trude da smanje osnovne cene novih generacija automobila u odnosu na prethodne modele. Model Peugeot 208 prodaje se od početka ove godine sa osnovnom cenom u Francuskoj od 11.950 evra, što je manje od osnovne cene od 12.900 evra njegovog prethodnika, modela 207.
Tržišni posmatrači predviđaju da će sledeći ključni proizvođač koji prati ovaj trend smanjenja cena biti Volkswagen. "Volkswagen će verovatno ići ovim putem sledeće godine, kada lansira svoj novi Golf", izjavio je analitičar Ian Fletcher za IHS Automotive.
Uprkos nižoj početnoj ceni novog Clia, potencijalni kupci će verovatno tražiti dodatne popuste i olakšice, napominju evropski dileri kako bi se izborili da privuku kupce koji su pod pritiskom zbog ekonomske krize u Evropi. Gospodin Francois Gilbert, Renault diler iz mesta Bruz, Francuska, rekao je da je suviše rano da se razgovara o podsticajima prodaji za novi Clio, ali je dodao i da potencijalni kupci traže smanjenje cena za sve verzije ovog modela. "To je sve što oni pričaju o novom modelu Clio.", izjavio je Gilbert.
Model Clio bio je Renaultov najprodavaniji model u Evropi u prvih šest meseci ove godine sa prodajom od 135.600 komada, što je ipak manje za 19 odsto u odnosu na prošlogodišnji period, objavio je istraživač tržišta JATO Dynamics.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
@Mange
e ovo ti se zove MODERISANJE, vidi enterijer!?!
Nemoj sad da branis Reno, budi objektivan kao i "uvek"... :)
carobnjak
Ma ovo je "Full" varijanta, Monte Karlo edicija :)). Ona narodna će biti na nivou, klotara, ne brinem ja ;)
@Predrag
a najpre u Skodi! :)
Spolja je ovaj Clio odlican, uz novi Rio najlepsi u segmentu, a od nje je i "pozajmio" farove...
@Mange
otkud to to da Reno kopira tvoje plastikanere iz Koreje?
Predrag
Neće ovo biti loše, videćeš. Iznutra će biti klotara, osećam ko uvek. Možda su malo preterali sa zadnjim bokovima. Nekako guzati... Uglavnom kad ga vidimo, pašće osećaj. Ovako se modira bez veze - šljašti ko na vašaru.
carobnjak
Otkada znam reno u ovoj klasi pravi plastiku za primer. To su preuzeli koreanci a ne obrnuto. Ali taj enterijer je ergonomičan i udoban uvek, bez izuzetka.
@Mange
milsio sam na farove, isti su kao kod Ria ako si nekad cuo/video...
carobnjak
Na "onu plastiku" sam mislio u lošem kontekstu, po ocenama Dejana L, na kucanje i pipanje.
Mange
Rado bih mu prepravio dizajn. Bio bi samo takav :) Ovo je smešno, a naročito zadnji kraj i zadnji delovi bočnih strana. Prozorče u C stubu, kvaka zadnjih vrata skoro na krovu, ona elipsa na kilometar satu, grafika prednjih svetala... Užas. Za zadnji kraj (od polovine zadnjih vrata), radila bi motorna testera, pa sve ispočetka ;)
carobnjak
Meni se dopada prednja maska sa velikim Renault znakom i dnevnim svetlima. Ovo ga čini posebnim i jedinstvenim. Farovi su nekako skriveno od prethodnog, na prvi pogled.
Predrag
Za zadnji bok slično mislimo (pogledaj gornje komentare "guzonja"), samo si ti radikalan.
Ali sačerkajmo da ga vidimo uživo. Ovaj nedostatak najizraženiji jer u crnoj boji.
@Predrag
a otkad je to tebi dizajn bitan pa bi i motorna testera trabala da radi? :)))
carobnjak
Kada je nešto mnogo ružno i nefunkcionalno, a to je ovde slučaj. Vidljivost kroz zadnje staklo, špijunke na C stubovima, kvaka u nivou krova... to ne treba tako ;) Može i brusilica :))
carobnjak
Ja i Predrag delimo dizajn na prihvatljiv i ne. Samo ne ocenjujemo svaki auto isto.
Meni je Fabija, jeti, Rumster primer skoro neprihvatljivog, a evo njemu je Clio na tom mestu :))
@Predrag
pa eto od citavog B segmenta ostade da je samo Fabia funkcionalna(mada bas ne razumem sta to znaci?) pa mozes da se tesis! :)
Jos kad ne bi imala serijske/fabricke greske...
Mange
Baš tako ;) S tim da se slažem za Roomster. Yeti mi je simpatičan, ali šušti preko 120 km/h samo tako. Fabiji ne zameram ništa preterano. Uži C stubovi, bolja preglednost (veće i niže staklene površine) i ko bombonica. Unutrašnji prostror je skockan samo tako ;)
I da, malo su joj dosadna zadnja svetla i zadnji branik.
Kvaka zadnjih vrata bi se dopala Panchev-u, jer je ista kao na civicu, a felne Djenki, iste kao na Riu...
Zna li se koji motori će da idu u ovom vozilu? Top model će da bude 1,2 TCE od 115 ks ili 1.4 TCE od 130 ks? Ili?
Predrag
Na Fabiji je krov najgori i to za primer. Pa onda zadnji pa prednji "hromirani" kraj :))
Ti voliš visoko sedenje a ja ne. Tu nastaje celo neslaganje.
Moron
Top model je 1.6 RS od 210 konja i obrtnim momentom ko u kamiona :)
carobnjak
Da, vizuelno to ne izgleda lepo, ali uži su nego na pr. na ovom Cliu kada se oduzmu ove nefunkcionalne staklene površine.
Mange
Krov mi svi pljuju, a ja ga volim jer me podseća na Yugov :))
Da, volim visoko da sedim jer se osećam nekako bezbednije, ali mi nepreglednost kvari utisak. To je moja najveća zamerka. Ne mogu da procenim gabarite automobila. Sada sam se već navikao, ali u početku mi je bilo jako naporna za vožnju po gradu.
Ali zato joj krov na Euro Ncap crash testu nije ni mrdnuo, zajedno sa A stubovima. Vetrobransko staklo nije ni naprslo. Dodatni razlog da volim svoj beli krov ;)
Ako je verovati sajtu reno.rs, megane 1.6 16V od 110 ks po gradu troši ( 9,4 ) 3 litra više nego 1.2 TCE od 115 ks ( 6,4 ). Je li to greška?
Predrag
Meni dizajn fabie ne smeta, cenim jako njen komfor ( i položaj sedenja vozača ), ali me jako nervira taj problem sa "nedoradjenim" TSI motorima ( mada je to svakome moglo da se desi, a i dešava se )
Skoro da su svi prisutni :)
Bez zezanja, meni je ovo možda najlepši Clio da sada, ako ocenjujemo odraz u oku tj. vizuelni dojam.
Možda ima malo više "falti i bora" po bokovima, ali to ga samo čini otpornijim na gužvanja prilikom "karamboliranja".
Kilometar sat odmah mora napolje, ili ga vratiti Rusima na Kamčatku.
Felne pokloniti Moronu, ostalo je ok.
Uuuuuuuu jeftiniji za 250 evra. Pretrgli su se mnogo. Pa ko ima da plati 13.700 taj će da ima i tih 250 da plati. I to nije nikakva vest, to samo Reno hoće da ostane u centru pažnje pošto očigledno nemaju drugih novosti.
Da je za 2500 evra sniženje pa da kažeš ajde, ali za 250 na tolu osnovnu cenu? Ma daj.
Inače dizajn mi se sviđa. I spoljašnjost i unutrašnjost, s tim što bi i unutrašnjost mogla još malo bolja da bude.
MasterHaosis
Kad izađe novi model, logično je da bude skuplji u prvoj godini, od prethodnog modela, za recimo 1000€, a ne da bude jeftiniji za 250€.
Ova vest me plaši i ostavlja dosta nedoumica...
Svakako najlepsa generacija do sada, ustvari prva koja lepo izgleda, sad mi ne ostavlja utisak da je igracka u pitanju.
@ BiH_USA
Više opreme, veći, a jeftiniji, znači štedeli su na svemu, kanta
Meni se nekako ne dopada... Više volim "klasične" Nemce u ovoj klasi.