
Američki proizvođač premium automobila Cadillac će sledeće godine predstaviti nove generacije modela CTS i Escalade.
Nedavno predstavljeni model ATS znači da će CTS biti pomeren
za klasu više i nalaziće se u klasi vozila kao što su Mercedes E klase, BMW serije
5, Audi A6 i Lexus GS.
Izbor motora će se svoditi na 2.0L turbo, kao i 3.0L i 3.6L
atmosferce. U ponudi će se kasnije naći i sportska CTS-V verzija sa V8 motorom.
Novi Escalade će, kao i do sada, deliti bazu sa modelima Chevrolet Tahoe i GMC Yukon koji bi takođe trebalo da debituju sledeće godine. Escalade će, između ostalog, u ponudi imati General Motorsov novi Small Block V8 motor.
U naredne dve godine Cadillac će publici predstaviti i svoju verziju Chevrolet Volta, koja će nositi ELR oznaku, a do 2015. godine se može očekivati i obnovljeni SRX crossover.

I konačno, 2016. godine treba da stigne još jedan automobil i to najveći. Ovaj automobil će biti urađen na novoj Omega platformi sa zadnjim pogonom i konkurisaće vozilima kao što su Mercedes S klase, BMW serije 7, Audi A8 i Lexus LS. Po nekim pričama, dizajnerska inspiracija bi trebalo da bude Ciel koncept.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slike: Cadillac
cts je do sada, po dimenzijama, bio nesto izmedju 3-series i 5-series. novi model ce biti veci i nesto skuplji, da se napravi razlika izmedju ats i cts
@mile antena,
Da li neko od americkih proizvodjaca ima neki model koji bi mogao da parira velikoj trojci u visokoj klasi. NAravno i Lexusu LS. Malo sam pogubljen kada su oznake modela i odnos velicina s one strane bare. Pri tom ne mislim na odnos cene, ulozeno-dobijeno nego koji su to modeli koji bi mogli da se smatraju top of the class u SAD. Unapred zahvalan. Poz
@Uros Cuore Sportivo,
ne. amerikanci imaju dve premium kompanije (cadillac i lincoln) i nijedna od njih ne nudi takav automobil u takozvanoj full-size klasi.
@mile antena,
Ali Cadillac intenzivno radi na modelu visoke klase,zar ne?
@Uros Cuore Sportivo
Cadillac ima dosta modela koji su medjuklasa kao sto je aktuelni CTS, XTS, STS(tipa dimenzije odgovaraju visem a cene su negde izmedju segmenata) medjutim oni vec sada menjaju strategiju i direktno idu na klase u kojima Nemci vladaju ATS (D-segment), novi/buduci CTS (E-segment), buduca luksuzna limuzina u tekstu pomenuta kao konkurent A8, Seriji 7, S-klasi, LS-u. :)
@Orlo,
O tome pricam, prosto je nedopustivo da ameri u svom svom patriotizmu od 9/11 nemaju domaci proizvod koji moze da konkurise nemcima i japancima... Ej jedan Cadillac da nema reprezentativnu limuzinu. Nedopustivo.
@Uros Cuore Sportivo
Ne znam kakvo je stanje sa Lincolnom ali Cadillac je mnogo napredovao u poslednjih desetak godina. Totalno su preokrenuli filozofiju marke - videli da nesto ne stima i hteli su da se priblize mladjim i bogatim kupcima kojih jelte ima vise. Imali su imidz penzionerske marke ali od modela CTS na ovamo pa sa V modelima to potpuno menjaju... mislim da su sada u ozbiljnom zaletu imaju dosta podrske i finansija od GM-a, i izgradjenog imidza da udare na sveto trojstvo... ;)
P.S. Imali su oni do skora DTS kao limuzinu u toj klasi... pa predsednicki auto je Cadillac odavno... kud ces bolji imidz. ;)
@Orlo,
Nemoj pogresno da me shvatis, ne mrzim ja Cadillac nego ih samo kritikujem sto uzasno sporo rade na tome. Cadillac je ime koje je do nekih 70-ih (moje subjektivno misljenje na osnovu literature i filmova) bilo ime i na ovim prostorima, a sad je neka tamo egzoticna marka. Mislim da je problem sto su mislili lokalno i sto je vecina njihovih limuzila "razvodnjena" deljenjem modela sa SAAB-om i Opelom.
Navijam da se vrate, voleo bih da vidim sto vise proizvodjaca u toj klasi posto ih sad vidim 5. BMW, Mercedes, Audi, Lexus i Jaguar.
@Uros Cuore Sportivo
GM-ova politika je bila takva: u Evropi Saab je bio premijum marka i a Cadillac je bio u "tragovima" po razvijenim zemljama postoje servisne mreze i saloni ali u malom obimu. Sada nakon gasenja Saab-a GM nema vise premijum proizvodjaca u Evropi i najavljena je ekspanzija na trzistu na starom kontinentu u narednim godinama.
P.S. Ma mrzi ako hoces nije moja stvar niti sam ja neki hardcore fan da bi mi to smetalo nego se eto interesujem za Cadillac, mislim nisam primetio da si od "onih" sto mrze neku marku zbog ne znam cega ili zato sto volis neku drugu marku... ;)
@Orlo,
Ma preselio sam se skoro i prilikom pakovanja knjiga prelistavao neku o Clasicima i bilo mi je zao svaki put kad vidim da je neki proizvodjac izgubio neku klasu ili je generalno ta marka propala.
Svako jutro prolazim pored Citroena CX Prestige i setim se tuznog C6 ciji enterijer nimalo ne prati spoljasnost,. Kad vidim Opel Senatora, ili Alfu 166, Vel Satisa. Peugeot-a 607, koji nikad nisu dobili adekvatne zamene... A sve da bi danas kao spojili srednju i visu srednju klasu (Opel Insignia, Peugeot 508..) kako bi skratili troskove i na neki nacin vodili bitku sa nemcima.