home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački magazin Špigl je proteklog vikenda objavio članak pod nazivom „Kako Pariz uništava francusku industriju” optužujući francusku industrijsku politiku kako desničara tako i levičara zbog pružanja pomoći preduzećima u krizi tražeći od njih zauzvrat lojalnost na francuskom tržištu.

Nemački list podseća da je 2009. Nikola Sarkozi odobrio pomoć automobilskim kompanijama Pežo i Reno od tri milijardi evra u zamenu za garancije u vezi sa razmeštajem proizvodnih kapaciteta.

Rezultat takve politike je prevelika zavisnost Renoa od evropskog tržišta koje je sada u krizi, dok nemački Folksvagen ubira plodove politike mondijalizacije smeštajući svoje proizvodne kapacitete u Kini i Južnoj Americi.

Špigl dalje navodi da su francuskim sindikatima „odobrene prevelike povišice plata kao i da je na taj način oslabljena francuska automobilska industrija”.

Nemački list kao jedan od razloga slabljenja francuske industrije navodi preveliko povećanje cene rada u francuskoj automobilskoj industriji koja je između 2000. i 2010. porasla za osam odsto, dok je u Nemačkoj u istom periodu povećana za 1,6 odsto, što je nepovoljno uticalo na proces integracije ovog sektora u Francuskoj dovodeći do nemogućnosti proizvodnje luksuznih automobila.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 972



Komentari

Gospodo Švabe, bavite se auto-industrijom, a ne politikom.
Kada ste se ovim drugim bavili, a činili ste to "jako", nikome dobro bilo nije pa ni vama samima!
Ostavite Francuzima "francuske probleme".

Autor Đenka 20 Avg 2012, 21:47

@Đenka,
Nemaj brige, Francuska je bezbedna sve dok je iza Mažino linije... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Avg 2012, 21:56

ma nije pariz kriv, krive su americke kompanije, na neki nacin gm, ford i chrysler su krivi za krizu u sve i jednoj auto kompaniji u svetu ...

Autor mile antena 20 Avg 2012, 22:07

Ma šta se prave mutavi?
Kriva Nemačka, kriva kriza...
Krive su cene, PSA dži cene i košta sve više.
Bezobrazluk se obija o glavu!
I još se čude...
CCCCCC

Autor Dr Deki 20 Avg 2012, 23:40

Nemci su ovoga puta u pravu. A Francuzi bolje da slušaju one koji mlate pare, ovo je bio dobronameran savet.

Francuski radnik hoće veću platu (koji pa neće?) ali velika plata će mu pojesti proizvod koji pravi. I kad više ne bude nikoga ko kupuje (sve skuplji) proizvod - onda neće biti nikakve plate.

Autor dzigi 21 Avg 2012, 00:00

Da... Zato uopste ne citamo vesti u kojima nam objasnjuju kako je Ford na nivou prodaje od ispred 17 godina, kako BMW-u pade profit na trecinu proslogodisnjeg i kako je najmanje 30% svih novi registracija u nemackoj takozvanih "jednodnevni-salonskih" registracija, koje naprave saloni sami, da bi zatim vozilo mogli prodat ko "polovno", bez da si ogromnim popustima ruse cenovnike...

Ko sto vec par puta rekoh...francuski i taljanski priozvodjaci su u *urcu zbog ozbiljne i duboke krize u kojoj se vec dugo godina nalaze drzave/trzista na kojima ih generalno vise preferiraju nego aute njemackih proizvodjaca... Sad, kad kriza polako nagriza i sjever, gdje se po defaultu vise preferira svabe, problemi dolaze i k "neprikosnovenim"...

Autor drugmirko 21 Avg 2012, 08:57