home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda je inače u prvoj polovini 2012. prodala rekordnih 493.000 vozila (+ 8,4%), a rast prodaje u Kini činio je gotovo četvrtinu ukupne cifre.    

Škoda je 2011. godine prodala rekordnih 879.200 vozila, a cilj je da do 2018. godine ostvari godišnju prodaju od 1,5 miliona vozila.

Ivan Mitić – Autoblog.rs   

Škoda Rapid – benzinski motori

Motor

1,2 MPI

1,2 TSI

1,2 TSI

1,2 TSI DSG

1,4 TSI DSG

Menjač

5M

5M

6M

7DSG

7DSG

Zapremina [cm3]

1198

1197

1197

1197

1390

Cilindri/ventili

3/4

4/2

4/2

4/2

4/4

Snaga [kW/min]

55/5400

63/4800

77/5000

77/5000

90/5000

Obrtni moment

[Nm/min]

112/3750

160/1500-3500

175/1550-4100

175/1550-4100

200/1500-4000

Max. brzina [km/h]

175

183

195

-

206

Ubrzanje

0-100 km/h [s]

13,9

11,8

10,3

-

9,5

Komb. potrošnja [l/100 km]

6,1

5,1

5,4

-

5,8

 

Škoda Rapid – dizel motori

Motor

1,6 TDI

1,6 TDI DSG

1,6 TDI

Menjač

5M

7DSG

5M

Zapremina [cm3]

1598

1598

1598

Cilindri/ventili

4/4

4/4

4/4

Snaga [kW/min]

66/4200

66/4200

77/4400

Obrtni moment [Nm/min]

230/1500-2500

230/1500-2500

250/1500-2500

Max. brzina [km/h]

-

-

190

Ubrzanje 0-100 km/h [s]

-

-

10,6

Komb. potrošnja [l/100 km]

4,2

4,3

4,4

 

Škoda Rapid - dimenzije

 

 

 

Dužina [mm]

4483

 

 

Širina [mm]

1706

 

 

Visina [mm]

1461

 

 

Međuosovinsko rastojanje [mm]

2602

 

 

Trag točkova napred [mm]

1461

 

 

Trag točkova pozadi [mm]

1488

 

 

Prtljažnik

550l

 

 




čitanja : 1525



Komentari

Ovaj 1.4 TSI je prava mera. Jedva čekam da ga vidim u salonu :)

Autor Predrag 23 Avg 2012, 19:03

Ma Thalia, Sunny i Datsun mogu odma da zatvore fabrike.Stigao je Kralj klase!

Autor Dr Deki 23 Avg 2012, 19:03

Dr Deki baš mi se sviđa ovaj Rapid.

Autor MasterHaosis 23 Avg 2012, 19:55

@Orlo
u novom Autobildu je u toku glasanje za Zlatni volan. Pogodi u kojoj kategoriji je Rapid?
Ni manje ni vise nego u "srednja/visoka klasa" rame uz rame sa BMW 3, a tu je i Toledo! :)

Autor carobnjak 23 Avg 2012, 20:20

čarobnjak, ko ti se više sviđa Rapid ili Toledo?

Autor MasterHaosis 23 Avg 2012, 20:30

@carobnjak
Video sam... limuzine sa limuzinama... ;)
Imam samo jedno pitanje gde pripada Linea?
Kada si spomenuo Zlatni volan, nas 500L nema sanse pored Zafire - realno!

Autor Orlo 23 Avg 2012, 21:14

Orlo
čak i meriva je veća od 500L, što ga porediš sa zafirom?

Autor Dejan 23 Avg 2012, 22:22

@ carobnjak

http://fc01.deviantart.net/fs49/f/2009/209/1/e/Fiat_Linea_Evo_by_NeneDs.jpg

Autor Dr Deki 23 Avg 2012, 23:06

"Boleslavci" su baš ambiciozni sa ovolikim nulama na šoferšajbni!
Lepe ove boje karoserije na sliki.

Autor Đenka 23 Avg 2012, 23:42

Predrage,
zašto ovi "manuelni" dizelaši nisu šestobrzinski?

Autor Đenka 23 Avg 2012, 23:49

@Orlo
Linea je "small family car" a to je C segment!

P.S.iako je bazirana na Grande Puntu...

Autor carobnjak 24 Avg 2012, 00:43

Ovo je C segment 100%.

Đenka
Nisu ni kod Oktavije. Nema potrebe, elastiočan motor i odličan menjač. 5-i stepen prenosa kod 1.2 TSI i kod 1.6 TDI podjednako rasterećuje kao odgovarajući 6-ostepeni kod VW-a.

Autor Predrag 24 Avg 2012, 01:07

@carobnjak
Znaci kada je baza/platforma manji auto a oni naprave posebnu limuzinu/liftback na njoj bez onog klasicnog dodavanja gepeka kod sedana HB verzija onda je to visa klasa... interesantno. Znaci Elantra, Jetta, i Octavia bi onda bili D segment, ali nisu jer znamo da su C-segment?
Ja bih samo za tvoju informaciju poredio cene limuzina B segmenta i Rapida i Linee i ostalih limuzina C segmenta i videces da su ove zadnje skuplje dosta od ovih prvih, a tu je i ponuda motora kod Rapida koja je na nivou B segmenta, a ono po meni i najbitnije je i to posto se vec kao fol zna da ce biti Octavia u LB varijanti pored HB sta ce im vozilo da konkurise u istoj formi za manje para...
P.S. I na wikipediji lepo pise da se platforma A0 koristi za superminije u VW grupaciji (B-segment). ;)

Autor Orlo 24 Avg 2012, 11:37

@Dejan
Spomenuo sam za nagradu Zlatan volan, nisam poredio kao direktne konkurente, a u toj grupi su samo MPV nebitna je velicina... ;)

Autor Orlo 24 Avg 2012, 11:39

@Orlo
postoji odredjena zbrka, inace ne bi diskutovali.
Osnovno pravilo: jednako medjuosovinsko rastojanje - isti segment! (Linea ima 10cm duze od Grande).
Drugo pravilo: marketinska sluzba odredjuje segment, a to najbolje vidis po cenama!
Onda lepo okupe novinare pa im to plasiraju putem zvanicne prezentacije, pa mogu da ih ubede u sta god... Onda to lepo mozes da procitas u casopisima koje ti manje vise potcenjujes...

Rapid svojom (osnovnom) cenom prevazilazi skoro sve modele C segmenta!

Autor carobnjak 24 Avg 2012, 11:48

@carobnjak
Mislio sam na cene u Nemackoj jer kod nas cene nisu formirane... mislim da je njihovo trziste zahvalnije za poredjenje sa te tacke gledista...

Autor Orlo 24 Avg 2012, 11:54

@Orlo
naravno, zato sam ti naveo medjuosovinsko rastojanje, ono je svuda isto! :)

Cekamo novu Oktaviju, bas si nestrpljiv... :)))

Autor carobnjak 24 Avg 2012, 11:57

Orlo
Rapid je duži od Oktavije i ima veći Wb. Ako je ona C segment, onda je i on. Očigledno da žele da imaju u ponudi jeftiniji i skuplji model iz C segmenta.

Autor Predrag 24 Avg 2012, 12:07

@Predrag
I onda jedan drugom konkurisu... da li stvarno mislis da bi oni sami sebi pravili konkurenciju pored dosadasnje razumne politike VW?
P.S. Octavija nije kraca...

Autor Orlo 24 Avg 2012, 12:11

@Predrag
tako nekako! Jos kad stigne Rapid HB, pa Octavia u vise oblika, bice ludilo, da biras... :)

Autor carobnjak 24 Avg 2012, 12:11

@Orlo
to nije nikakav problem! Vecina modela VW, Seata i Skode su medju sobom konkurenti , pa sta? Ionako pare idu u istu kasu, a zna se ciju...

Autor carobnjak 24 Avg 2012, 12:16

Predrag
I kod mene na Pežou je sve to što si naveo (elastika-fantastika) jeziv moment, pa ima šestu i rado je koristim.
Meni više liči to na neke "lovorike" iz bliske istorije.
No, nema veze...

Autor Đenka 24 Avg 2012, 16:23

ĐenkE
Gledao sam prenosne odnose, moja peta je skoro isto što i šesta kod Pola (razlikuju se u drugoj decimali). Ista situacija je i kod TDI-a.

Autor Predrag 24 Avg 2012, 17:17