

Škoda je inače u prvoj polovini 2012. prodala rekordnih 493.000 vozila (+ 8,4%), a rast prodaje u Kini činio je gotovo četvrtinu ukupne cifre.
Škoda je 2011. godine prodala rekordnih 879.200 vozila, a cilj je da do 2018. godine ostvari godišnju prodaju od 1,5 miliona vozila.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Škoda Rapid – benzinski motori |
|||||
Motor |
1,2 MPI |
1,2 TSI |
1,2 TSI |
1,2 TSI DSG |
1,4 TSI DSG |
Menjač |
5M |
5M |
6M |
7DSG |
7DSG |
Zapremina [cm3] |
1198 |
1197 |
1197 |
1197 |
1390 |
Cilindri/ventili |
3/4 |
4/2 |
4/2 |
4/2 |
4/4 |
Snaga [kW/min] |
55/5400 |
63/4800 |
77/5000 |
77/5000 |
90/5000 |
Obrtni moment [Nm/min] |
112/3750 |
160/1500-3500 |
175/1550-4100 |
175/1550-4100 |
200/1500-4000 |
Max. brzina [km/h] |
175 |
183 |
195 |
- |
206 |
Ubrzanje 0-100 km/h [s] |
13,9 |
11,8 |
10,3 |
- |
9,5 |
Komb. potrošnja [l/100 km] |
6,1 |
5,1 |
5,4 |
- |
5,8 |
Škoda Rapid – dizel motori |
|||
Motor |
1,6 TDI |
1,6 TDI DSG |
1,6 TDI |
Menjač |
5M |
7DSG |
5M |
Zapremina [cm3] |
1598 |
1598 |
1598 |
Cilindri/ventili |
4/4 |
4/4 |
4/4 |
Snaga [kW/min] |
66/4200 |
66/4200 |
77/4400 |
Obrtni moment [Nm/min] |
230/1500-2500 |
230/1500-2500 |
250/1500-2500 |
Max. brzina [km/h] |
- |
- |
190 |
Ubrzanje 0-100 km/h [s] |
- |
- |
10,6 |
Komb. potrošnja [l/100 km] |
4,2 |
4,3 |
4,4 |
Škoda Rapid - dimenzije |
|||
|
|
|
|
Dužina [mm] |
4483 |
|
|
Širina [mm] |
1706 |
|
|
Visina [mm] |
1461 |
|
|
Međuosovinsko rastojanje [mm] |
2602 |
|
|
Trag točkova napred [mm] |
1461 |
|
|
Trag točkova pozadi [mm] |
1488 |
|
|
Prtljažnik |
550l |
|
|
Ma Thalia, Sunny i Datsun mogu odma da zatvore fabrike.Stigao je Kralj klase!
@Orlo
u novom Autobildu je u toku glasanje za Zlatni volan. Pogodi u kojoj kategoriji je Rapid?
Ni manje ni vise nego u "srednja/visoka klasa" rame uz rame sa BMW 3, a tu je i Toledo! :)
@carobnjak
Video sam... limuzine sa limuzinama... ;)
Imam samo jedno pitanje gde pripada Linea?
Kada si spomenuo Zlatni volan, nas 500L nema sanse pored Zafire - realno!
@ carobnjak
http://fc01.deviantart.net/fs49/f/2009/209/1/e/Fiat_Linea_Evo_by_NeneDs.jpg
"Boleslavci" su baš ambiciozni sa ovolikim nulama na šoferšajbni!
Lepe ove boje karoserije na sliki.
@Orlo
Linea je "small family car" a to je C segment!
P.S.iako je bazirana na Grande Puntu...
Ovo je C segment 100%.
Đenka
Nisu ni kod Oktavije. Nema potrebe, elastiočan motor i odličan menjač. 5-i stepen prenosa kod 1.2 TSI i kod 1.6 TDI podjednako rasterećuje kao odgovarajući 6-ostepeni kod VW-a.
@carobnjak
Znaci kada je baza/platforma manji auto a oni naprave posebnu limuzinu/liftback na njoj bez onog klasicnog dodavanja gepeka kod sedana HB verzija onda je to visa klasa... interesantno. Znaci Elantra, Jetta, i Octavia bi onda bili D segment, ali nisu jer znamo da su C-segment?
Ja bih samo za tvoju informaciju poredio cene limuzina B segmenta i Rapida i Linee i ostalih limuzina C segmenta i videces da su ove zadnje skuplje dosta od ovih prvih, a tu je i ponuda motora kod Rapida koja je na nivou B segmenta, a ono po meni i najbitnije je i to posto se vec kao fol zna da ce biti Octavia u LB varijanti pored HB sta ce im vozilo da konkurise u istoj formi za manje para...
P.S. I na wikipediji lepo pise da se platforma A0 koristi za superminije u VW grupaciji (B-segment). ;)
@Dejan
Spomenuo sam za nagradu Zlatan volan, nisam poredio kao direktne konkurente, a u toj grupi su samo MPV nebitna je velicina... ;)
@Orlo
postoji odredjena zbrka, inace ne bi diskutovali.
Osnovno pravilo: jednako medjuosovinsko rastojanje - isti segment! (Linea ima 10cm duze od Grande).
Drugo pravilo: marketinska sluzba odredjuje segment, a to najbolje vidis po cenama!
Onda lepo okupe novinare pa im to plasiraju putem zvanicne prezentacije, pa mogu da ih ubede u sta god... Onda to lepo mozes da procitas u casopisima koje ti manje vise potcenjujes...
Rapid svojom (osnovnom) cenom prevazilazi skoro sve modele C segmenta!
@carobnjak
Mislio sam na cene u Nemackoj jer kod nas cene nisu formirane... mislim da je njihovo trziste zahvalnije za poredjenje sa te tacke gledista...
@Orlo
naravno, zato sam ti naveo medjuosovinsko rastojanje, ono je svuda isto! :)
Cekamo novu Oktaviju, bas si nestrpljiv... :)))
Orlo
Rapid je duži od Oktavije i ima veći Wb. Ako je ona C segment, onda je i on. Očigledno da žele da imaju u ponudi jeftiniji i skuplji model iz C segmenta.
@Predrag
I onda jedan drugom konkurisu... da li stvarno mislis da bi oni sami sebi pravili konkurenciju pored dosadasnje razumne politike VW?
P.S. Octavija nije kraca...
@Predrag
tako nekako! Jos kad stigne Rapid HB, pa Octavia u vise oblika, bice ludilo, da biras... :)
@Orlo
to nije nikakav problem! Vecina modela VW, Seata i Skode su medju sobom konkurenti , pa sta? Ionako pare idu u istu kasu, a zna se ciju...