
Na pomolu je nastavak saradnje grupacije Renault-Nissan sa Daimlerom. Ovog puta, dve auto-kompanije udružiće snage u proizvodnji novih Mercedesovih modela iz segmenta kompaktnih vozila.
Kako prenosi nemački Financial Times, Daimler razmatra mogućnost da u saradnji sa Renault-Nissan alijansom proširi gamu svojih kompaktnih modela, a prvo vozilo koje bi se zajednički proizvodilo bio bi novi Mercedesov SUV. Prema ovim navodima, proizvodnja bi startovala 2016. godine u Istočnoj Evropi.
Mercedesov kompaktni SUV proizvodio bi se zajedno sa nekim modelima Nissanovog premijum brenda Infiniti.
Kada je reč o fabrici u Istočnoj Evropi, poznato je da Mercedes izrađuje novu B klasu u svom pogonu u Kečkemetu, u Mađarskoj, a u narednim godinama planira da započne i proizvodnju kompaktne kupe limuzine, modela CLA, baziranog na konceptu CSC.
Mercedes namerava da se u predstojećem periodu više orijentiše na populaciju mlađih kupaca i da učini svoje automobile atraktivnijim tom delu stanovništva, kako bi povećao svoju prodaju. Sa tim ciljem, nemački proizvođač planira da na tržište lansira tri nova kompaktna modela, već pomenuti SUV, model CLA i jedan automobil u “shooting brake” varijanti.
Očekuje se da da bi Mercedes u 2015. mogao da dostigne godišnju proizvodnju od 500.000 automobila iz kompaktnog segmenta, što bi predstavljalo trećinu od ukupnog broja vozila koje će nemačka kompanija proizvesti te godine. U 2011. Mercedes je prodao 178.000 kompaktnih vozila.
Vest o novoj saradnji Renaulta i Mercedesa još uvek nije zvanično potvrđena iz te dve kompanije. Da podsetimo, ova dva proizvođača automobila započela su saradnju na razvoju malih automobila i motora 2010. godine. Kao rezultat zajedničkih napora, u proleće 2012. predstavljen je novi Mercedesov mali komercijalno-putnički automobil, model Citan.
Preuzeto sa: B92.net
Render: arhiva Autoblog.rs / Die Welt
Ne gotoivim preterano Reno ali mi deluje simpaticno ova saradnja, mozda ih Mercedes malo izvuce iz monotonije.
slazem se sa panco-m.
a i ovaj render na slici gore izgleda cist pristojno
@Panco
A ko ce drugi da izvuce Renault... Dosta su pravili smece. Mercedes ce takodje raditi platforme i velike motore za Infiniti a naravno i za nove luksuzne modele Renaulta.
Не готивим претерано Мерцедес али ми делује симпатично ова срадња, можда их Рено мало извуче из монотоније. :)
А и овај рендер заиста изгледа пристојно, можда има наде за Мерцедеса...
Gagiba
Zanimljivo, takvi ljudi su veoma rijetki. Uglavnom ga ne cijene ljudi koji ne mogu da dodju njega ili mu se neki bogatun komsija vozi u njemu. :-D
@RS
Iz iskustva drugih sam nacuo da su se Fordovi i Renoovi dizeli najlosije pokazali, a najbolji su:
1. JTD
2. TDI
3. HDI
Mercedesove i BMW-ove dizele nisam ubrajao ovde.
Mozda su se najlosije pokazali na testu Nemackih novinara i onih koji su kupili polovnjake sa 500 000km vracene na 150 000. Istina da je bilo problema sa turbinama(1.9L) pocetkom proizvodnje DCI-a(01-04) ali to je reseno. Btw, 1.5 DCI je proglasen za jedan od najboljih dizel motora. Nisu u Daimleru budale sigurno pa saradjuju sa grupacijom Renault-Nissan.
RS
Ti ovo nesto povrsno kontas. Procitaj moj post ponovo.
Panco, kako JTD bolji od TDI motora. :-)
@Sony
Pojma nemam jer ga ne vozim, ali ga svi redom hvale koji ga imaju (Alfisti ga pogotovo hvale na sav glas) nigde nisam cuo neki los utisak o njima osim od suparnika :))
Ni TDI nije uopste losiji naprotiv, nego je mozda malko vise precenjen pre svega zbog velike Golfomanije u Evropi.
znaju se ciji su najbolji motori..i ko ima najvise nagrada za motore godine..a sigurno nisu ni mecka a ni reno i ostali..krsici
panco..raspitaj se..i ove godine i protekli 10..najvise titula za najbolji motor ..u kategorijama..ima bmw..
Jel nagrada za motor kad je novinari dodele (kupljena) ili kad se pokaze pouzdanim ???
@ Sony
Tvoj post nisam komentarisao.
Imam C200 cdi i Lagunu 1.9 DCI i mogu ti reci subjektivi utisak da laguna bolje povlaci. Nemojte o TDI-u molim Vas. Oni su sa tehnologijom common rail motora kasnili kao muda za veprom.
@rs
C200 je entry level, za brze voznje ti je 220 i na gore. Uostalom, C klasa je teza od plasticne Lagune. Inace znam recimo da moja dva drugara imaju Megana i Audi A4. Onaj sa Audijem ga razbija iako je tezi. Priblizne su snage ali tdi je tdi. Svaki Renault kada dodje iz inostranstva, znate li gdje mu je motor? Pa u prtljazniku, sve lomovi.