home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tri Fordova vozila, koja su nova ili značajno obnovljena za 2013. godinu, dobili su maksimalne ocene na testovima sudara po standardima National Highway Transportation Safety Administration.

Blizanci Ford Taurus i Lincoln MKS, kao i crossover Ford Explorer, dele globalnu DS3 platformu i u ovom momentu su jedina vozila drugog najvećeg američkog proizvođača koji su dobili maksimalne ocene po najnovijim standardima, koji stupaju na scenu sledeće godine.

Sva tri vozila se već sada mogu naći u prodaji i to po cenama od $27,400 za Taurus, $27,700 za Explorer i $43,700 za MKS.

Autor: Zoran T. – Autoblog.rs

Slika: Ford



čitanja : 941



Komentari

Neki link ka testu?

Autor Damko 25 Avg 2012, 02:38

mile antena, i sad ti meni objasni kako Ford nije lešina.
Ajde mi samo objasni to.
Pogledaj šta vi sve imate tamo, pogledaj ovo ovde, ovaj svemirski dizajn.
Kod nas samo vidiš Fijestu, Fokusa, po koji Mondeo, Kugu i Tranzit.
Mondeo i Kuga su ti samo koliko da se kaže da imaju predstavnike tih segmenta u Evropi. Onu lešinu Ka neću ni da pominjem. Skuplji od Fijeste jebote. Onolko se trudili za auto a nigde ga nema. Nitit se reklamira, niti se prodaje, ništa.
A kod vas pogledaj samo, rasni Mustang, F serije, razni Terenci, sve i svašta.
Zato ja kažem da je Ford lešina, ne zato što ima loše modele, nego mnogo ima potencijala a malo nudi kod nas. Zalepili se samo za Fokusa i Fijestu i ne popuštaju. Jesam li ti pomenuo u srednjoj školi dok sam bio da mi je Ford upravo bio omiljena marka? Nisam. I moj najomiljeniji automobil? Fokus.
Do pre 5 godina dok nisu spustili izbor modela na minimum, i mnogo kaskaju za Evropskim i Korejskim proizvođačima po ponudi i angažmanu.
Šta fali ovom na slici, ovaj je mnogo lepši po meni nego Mondeo koji mi imamo.

Autor MasterHaosis 25 Avg 2012, 03:13

@master
ovaj gore nebi prodao ni 1000 komada u evropi, ovo je full size auto sa najslabijim motorom od 240Ks pa sve do 350ks. Kad bi ga vidio uživo nebi vjerovao velicinu ovog auta.

Autor BiH_USA 25 Avg 2012, 03:20

BIH_USA, ne brini, to sujeverje ne treba da ih demorališe da pokušaju. Prodaje se kod nas u BMW5, čak ga u Srbiji ima koliko hoćeš, Audi A6 karavani, našli bi se kupci i za njega.
A šta je sa Mustangom legendarnim? Zar i njega nebi niko kupovao?
A F-serija? Rusija je idealno tržište za pikapove, i severna Evropa.
A šta je sa Fordovim premijumom Linkolnom koga ja u ivotu nisam video uživo osim u filmovima i tu na blogu?
Daj opravdaj sve to molim te, pa onda razumi ako možeš zašto se američke firme slabije kotiraju ovde. šta nudiš to ti kupuju. Ford nudi odličnog Fokusa i Fijestu koji su uvek među prvih pet u Evropi po prodaji. naravno, iza Pola i Golfa.

Autor MasterHaosis 25 Avg 2012, 03:32

bmw5 sa 150ks,
f150 nema šanse u evropi isto kao i mustang, ali već sledeći mustang koji izlazi 2015 to je druga prica.
kao drugo amerikanci već imaju automobile za evropu (opel i Ford)

Autor BiH_USA 25 Avg 2012, 03:48

@MasterHaosis,
taurus bi slabo prosao u evropi. mislim da ljudi uopste nemaju predstavu koliki je auto u pitanju; radi poredjenja, taurus je duzi nego bmw 7-series.
ford ima odlicne terence u americi, ali problem sa njima je sto su preveliki za evropu. escape/kuga se vec prodaje, explorer deli bazu za taurusom i prevelik je, expedition posebno. ovi manji crossoveri tipa edge ne menjaju mnogo situaciju, nisu nista veci nego evropski s-max. sto se tice f-series, ista stvar, prevelik je, a i nema dizel opcije, nebi dobro prosao u evropi. plus, ranger je 90% velicine f-150 tako da bi ford sam sebi pravio konkurenciju.
fordu u evropi treba neki sportski auto da promeni malo situaciju, moderni capri ili tako nesto, jer focus st i rs sa prednjom vucom imaju limit. sledeci mustang ce biti globalni, mozda on promeni malo situaciju.
ja sam licno protiv globalnih proizvoda, mislim da svaki kontinent treba imati svoje proizvode jer se ukusi kupaca previse razlikuju

Autor mile antena 25 Avg 2012, 06:04

@MasterHaosis,
Niakako ne bi bio Mustang za Evropu kao sto nije ni recimo neki VW Polo za Ameriku. Jednostavno, u oba slucaja se pokazalo kao statisticka greska na tim trzistima.
E, ali za Evropu bi bio odlican legitimni naslednik Forda Kapri, model koji je u Evropi predstavljen svojevremeno kao brat Mustanga, inspirisan njegovim prodajnim uspesima s one strane bare. (izvini, ne znam tacno odakle si, i koja je tvoja strana bare. Ja sam s ove, evropske :D ).
I na tom modelu si mogao da vidis i dve filozofije shvatanja jeftinog sportskog automobila. Ista stvar je i sa limuzinama. Ovdasnji Ford Mondeo je sasvim lepo prihvacen ovde, tako da bi ovo cudo sa vrha stranice svojim dimenzijama i motorizacijom bio kao slon u staklarskoj radnji. Mogli bi eventualno da pricamo o duhovnom nasledniku Taurusa ili Scorpia, kao predstavnicima u visoj srednjoj klasi. Ali svi znamo ko vlada tim segmentom...
Poz

Autor Uros Cuore Sportivo 25 Avg 2012, 09:57

mile antena, Uros Coure Sportivo, BIH_USA, Dr Deki zdravo momci.

mile antena,
,,ja sam licno protiv globalnih proizvoda, mislim da svaki kontinent treba imati svoje proizvode jer se ukusi kupaca previse razlikuju"

Može i globalni, ali pod uslovom da su podjednako kvalitetni. A ne da odskaču. To sinoć nisam onamo uspeo da ti odgovorim pošto je auto zaključao temu.
Sećaš se kada si mi pričao kako je Audi slab u Americi kako ima ogromnih problema sa elektronikom, sa kvarovima, sa garancijom? I naravno, to je istina kod vas, vi ne lažete, ali zato kada mi kažemo kako ovde Leksusi i Amerikanci nisu ništa posebno ni mi ne lažemo.
Pazi, u Americi Nemci izgleda gledaju da uglave šta stignu, zato su i krševi tamo. Ali ovde, ovde je nešto drugo. Oni da se pitaju iselili bi se u Kinu, ali ne može. Nemačka vlada neće da čuje ni o čemu, interesuje ih samo na prvom mestu nemačko ievropsko tržište, znači nemačka trojka htela ne htela, ne samo da mora da pravi najkvalitetnije automobile u Evropi, nego mora da se takmiči u kvalitetu.
Zato i jesu globalno bolji od ostalih premijuma. Dok Leksus, Kadilak i Linkoln imaju već dobar kvalitet, ovi moraj uda se takmiče konstantno međusobno u Evropi ko će da bude što kvalitetniji i ko će da vlada tehnološkim napredkom. BMW, Mercedes i Audi su sigurno generaciju ispred leksusa ovde. A tamo kod vas je druga priča, uvaljuju vam šta stignu. Jebi ga, zato su prošli kako su prošli, zato ih cenite koliko ih cenite, zato i mi ovde cenimo pojedine marke nisko iako su kod vas tamo dobri. Ovde ne valjaju toliko.
pa pazi brate jednu stvar. Po tome je Srbija merilo u Evropi ja mislim. Pošto smo poznati kao siromašno tržište, i Srbi kao narod gledaju što više maksimum da iscede i da dobiju a malo da plate. I sad, evo ti podatak samo kod mene u ulici ima dva Audija, jedan crveni A3, jedan beli A4, a u ulici pored moje ima dva bela Q7, i jedan braon-sivi Audi A1. i ajde ti sad meni objasni taj fenomen da se masovno kupuju. Srbi koji jedna odvajaju crkavicu. zato su i izabrali tu marku jer je vrlo kvalitetna i izdržljiva. isto kao BMW i Mercedes. Znači ako ti hoćeš sa Fordom i Leksusom da upoređuješ nemačku trojku, onda uporedi Evropske modele. Ako hoćeš da kupiš Audi, uvezi ga iz Evrope, a ne da uzimaš američku jadnu verziju.
Zato sam ja rekao da može globalni modeli, ali da budu podjednakog kvaliteta.

Uros Cuore Sportivo, a da, Ford Kapri, video sam ja jedan ekstra koncept, ovaj ovde
http://www.ford-capri.ch/pictures/news/capri-2012.jpg
neznam zašto to ne puste u prodaju, ekstra izgleda.

,,(izvini, ne znam tacno odakle si, i koja je tvoja strana bare. Ja sam s ove, evropske :D )."
Daj bre brate, pa ja sam naš hehe, iz Srbije, iz Niša sam.
IZ NIŠ BRE! haha

,,Ovdasnji Ford Mondeo je sasvim lepo prihvacen ovde"
jeste prihvaćen ali u poslednje vreme jede ga konkurencija. Prošle generacije Mondea su imali više uspeha. Trebaju novi da izbace.

,,tako da bi ovo cudo sa vrha stranice svojim dimenzijama i motorizacijom bio kao slon u staklarskoj radnji"
Da, ali ja sam mislio Mondeo da izgleda kao ovaj. Znači jednostavno umanjene dimentije od ovog i ekstra bi bilo.
A šta će im ovolki auto? Dosta troši i glomazan je.

Autor MasterHaosis 25 Avg 2012, 11:37

@ Master Haosis
...,,ja sam licno protiv globalnih proizvoda, mislim da svaki kontinent treba imati svoje proizvode jer se ukusi kupaca previse razlikuju"...
E sad mi reci kako to da Leksus ne odgovara evropskim očima i globalnom dizajnu, a Audi, Merc i BMW se prodaju svuda u svetu, zašto su modeli nemačke trojke svuda i uvek globalni ili su naprosto klasično lepi?
Globalno ne znači ništa specijalno, to samo znači LEPI I KLASIČNI!

Autor Dr Deki 25 Avg 2012, 12:01

Dr Deki, pa da, tačno. Ali vidiš šta kaži mile antena i BIH_USA, u Americi je kvalitet nad dizajnom, zato one Honde se prodaju isto kao lude. A za leksusa sam već objasnio, on je mnogo dizajnerski slabiji u odnosu na Nemačku trojku.

Autor MasterHaosis 25 Avg 2012, 12:18

Dizajn je u ocima posmatraca, meni npr. noviji nemci nisu nista posebno po lepoti. Aktuelna E klasa mi je odvratna, pre bih ovoga Forda ili bilo kojeg Amera iz te klase.

Autor englez 27 Avg 2012, 10:36