home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sledeće generacije Citroena DS5 i Peugeota 508 će se proizvoditi u General Motorsovim fabrikama u Nemačkoj.

Oba modela bi trebalo da budu značajno obnovljena do 2015. godine, a takođe bi trebalo da dele platformu sa Opel Insignijom.

General Motors i Peugeot-Citroen su ranije ove godine potpisali ugovor o saradnji i deljenju tehnologije i troškova, a na ovaj potez dve kompanije su se odlučile zato što fabrika u Riselshajmu pruža dosta veći kapacitet nego što je potražnja. U ovoj fabrici se trenutno proizvodi Insignia, a fabrika ima kapacitet za godišnju proizvodnju od 300,000 primeraka.

Iako klasa u kojoj se nalaze DS5, 508 i Insignia ne privlači veliki broj kupaca kao nekada, u GM-u se nadaju da će tri različita modela uspeti da zadovolje evropsko i azijsko tržište.

Autor: Zoran T. – Autoblog.rs

Slika: Citroen



čitanja : 884



Komentari

"..Oba modela bi trebalo da budu značajno obnovljena do 2015. godine.."
Moze li se DS5 uopste "znacajno" obnoviti? U pitanju je unikat, moze se samo razvodeniti.
Sto se tice 508-ce, tu naravno da ima dosta posla.
Nego da nisu oni mislili na C5? Vreme mu je...

Autor Uros Cuore Sportivo 27 Avg 2012, 23:22

ja mislim vec sada da ako ds5 ili 508 ne opravdaju ocekivanja u bilo kom smislu, da ce gm automatski biti osudjen kao glavni krivac da je unistio jos jednu kompaniju. a ako budu uspeni, onda ce naravno najvece zasluge ici svabama kako su preporodili francusku auto industriju ...

Autor mile antena 28 Avg 2012, 00:39

@mile antena
Nekima to moze biti opravdanje, ali sve zavisi od pojedinacnih proizvodjaca kako ce neki model proci na trzistu kao sto je marketing, politika cene, mehanika, kvaliteta auta, isto tako i od dizajna. Evo jednog primera: Corsa ne pada sa liste najprodavanijih u Evropi od pojavljivanja pre, koliko 6 godina, a prodaja Punta nije ni priblizno ista. Insignia, na primer, je u vrhu u D-segmentu po prodaji (skoro je bila vest o 500 hiljaditom autu proizvedenom od 2008. godine) a C5 i 508 se ne mogu tako necim pohvaliti... mozda uzmu njihov recept za uspeh...

Autor Orlo 28 Avg 2012, 12:42

kako Citroen DS5 ne spada u istu klasu sa Peugeotom 508 i/ili Insignijom, već je "rod&klasa" Citroenu C4, Citroenu C4 Picasso, Peugeotima 308, 3008, i 5008, ne vidim nekog smisla u navedenoj tvrdnji... možda su, umjesto DS5 mislili C5...

Autor drugmirko 28 Avg 2012, 14:10

drugmirko
"rod" Citroenu C4 je DS4, same brojke ti kazu...

Autor carobnjak 28 Avg 2012, 15:42

@carbonjak
Nesto pre pojavljivanja spekulisalo se da DS5 treba da se radi na platformi C5/508, ali posle se ispostavilo da je radjen na platformi C4, 3008 itd... tkzv PF2 platformi. Izgleda da planiraju da sledeci bude na platformi namenjenoj D-segmentu... ;)

@drugmirko
DS5 je D-segment iako je radjen na platformi manjeg segmenta...

Autor Orlo 28 Avg 2012, 16:02

Orlo
da, nesto slicno kao za Rapid, bar sto se platformi tice...
Zato ja kazem -cena kaze sve! :)

Autor carobnjak 28 Avg 2012, 16:51

P.S. tek sad sam video kako si me prekrstio, haha!

Autor carobnjak 28 Avg 2012, 16:52

@carobnjak
Nova tastatura + brzina kucanja - privikavam se... a i ti cepidlacis... ;) :)

Autor Orlo 28 Avg 2012, 17:10