
Volvo Car grupacija je objavila operativnu zaradu (pre oporezivanja) od 239 MSEK u prvih šest meseci tekuće godine, što je manje od 1,529 MSEK dobiti u istom periodu 2011. godine.
Istovremeno je zabeležen pad prodaje od 4,1 odsto, odnosno umesto 230.746 vozila prodatih u prvoj polovini 2011. godine, u istom periodu tekuće godine prodato je 221.309 vozila. Sve navedeno pokazuje da Volvo uspešno odoleva teškom stanju na tržištu.

Nekolilo strateških poteza, materijalizovanih od početka 2012. godine, biće od velikog značaja za budućnost kompanije:
-Predstavljanje novog Volvoa V40 na sajmu automobila u Ženevi
-Početak prodaje Volvoa V60 Plug-in Hybrid
-Potpisivanje sporazuma o razumevanju sa razvojnom bankom Kine
-Potpisivanje sporazuma o razumevanju za kompanijom Zheijang Geely o nastavku saradnje
-Unapređenje postojeće saradnje sa kompanijama Siemens i Vatenfall
-Uspostavljanje finansijske usluge za prodavce i kupce na tržištu SAD-a
Više informacija o rezultatima Volvo Car grupacije u prvoj polovini 2012. godine, dostupno je u finansijskom izveštaju, koji sadrži i informacije o razvoju Volvoa na pojedinačnim tržištima, kao i napredak na putu godišnje prodaje 800.000 vozila do 2020. godine. Izveštaj se može pronaći na Volvo media stranici.

„Radimo na robusnosti naše grupacije i tek smo počeli sa procesom transformacije. Naši operativni rezultati pokazuju da smo u prvih šest meseci ove godine zauzeli proaktivan pristup, kako bi zadržali prisustvo na tržištu, Ipak, ekonomska neizvesnost na većini tržišta, potrajaće do kraja godine, a konkurencija je oštra“ - izjavio je Stefan Jacoby, predsednik Volvo Car korporacije.
„Novi V40 biće odličan dodatak ponudi u drugoj polovini godine, a oduševljeni smo prijemom ovog automobila među kupcima. Drugi važan model je V60 Plug-in Hybrid, čisti dokaz naše ambicije da budemo vodeći na polju elektrifikacije. Oba ova automobila su prvi vesnici naše strategije, predstavljene 2010. godine. Kako bi dostigli naše ciljeve, moramo napraviti značajne korake u segmentu ponude, proizvodnje i konkurentnosti. Podržani od strane naših vernih kupaca, na dobrom smo putu“ - zaključuje Jacoby.
PR Volvo / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo