
Škoda je saopštila da je u avgustu ove godine širom sveta prodala 67.700 svojih vozila, što predstavlja rast od 12,1 odsto u odnosu na prodaju u avgustu 2011. godine.
To takođe znači da je avgust ove godine po prodaji bio i najbolji avgust u istoriji Škode.
U vesti se navodi i da je prodaja u Evropi povećana za 1,2%, zatim da je u Kini plasirano 19.700 Škoda (rast 4,5%), a u Indiji je prodaja povećana za 8,6% (prodato 2.200 vozila).
Što se prodaje za prvih osam meseci 2012. tiče, prodato je ukupno 633.300 vozila, odnosno za 8,5% više u odnosu na 583.600 u istom periodu 2011. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ubijaju.
Ali sa razlogom. Ne postoji brend koji daje više za manje novca. Prosto.
Ali za konkurenciju nedostižno.
@Nebojsa
Blago tebi u tvom paralelnom svetu verovatno nisi cuo za juznokorejske marke.
haha, naravno da sam čuo, čak i posedujem NOV južnokorejski automobil.
Ali u poslednjih par godina Škoda je i njih pobedila u tim nižim segmentima, gde su južnokorejci dobri.
Međutim, osim tu, Škoda je dobra i u višim segmentima (Octavia RS, Superb 2,0 TDI itd.) o kojima južnokorejci još uvek sanjaju.
Zato je za konkurenciju u celosti nedostižna.