home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sredinom 1930-ih, mladi Kiichiro Toyoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namenjenih široj javnosti. Tokom nekoliko godina uz puno upornosti, ubedio je svog oca - tekstilnog proizvođača i vlasnika Toyoda Automatic Loom Works da unutar fabrike osnuje novo automobilsko odeljenje.

Kiichirovo snažno ubeđenje, 1937. godine pretvorilo je njegovo malo odeljenje Toyoda Enterprise u Toyota Motor Corporation. Sada, 75 godina kasnije, Toyota je prisutna u više od 170 zemalja u svetu, a sa svojih proizvodnih linija izbacila je više od 200 miliona automobila.

Najpopularnije vozilo, Toyota Corolla, čvrsto drži titulu najprodavanijeg modela u automobilskoj istoriji, sa 11 generacija i preko 39 miliona prodatih primeraka. Svakoga dana muškarci i žene širom sveta radeći u Toyotinim pogonima i u kancelarijama učestvuju u stvaranju sve boljih automobila. U njima je ugrađen duh kontinuiranog poboljšanja, ili na japanskom 'kaizen'. Istovremeno u Evropi Toyota predstavlja svoj novi slogan: Uvek bolji način – Always a better way.

Povodom obeležavanja silaska 200 milionitog vozila sa proizvodne linije - Akio Toyoda, predsednik Toyota Motor Corporation, rekao je: "Odlučni smo da naše automobile činimo boljima, da i dalje pružamo našim klijentima najbolji mogući proizvod, to je zajednički cilj 300.000 Toyotinih radnika širom sveta. "

Toyotin 75. rođendan službeno se obeležava 3. novembra. Tom prilikom Toyota u Europi pokreće brojne interesantne inicijative u čast posvećenosti radnika Toyote širom sveta koji su učestvovali u izgradnji kompanije tokom proteklih 75 godina. Takođe, ove inicijative su stvarane i kako bi se izrazila zahvalnost kompanije prema klijentima i ljubiteljima automobila koji prate Toyotinu dugu istoriju.

Le Rendez-vous Toyota

U Parizu, Toyota je nedavno predstavila uzbudljivu novu izložbu u jednoj od najpoznatijih svetskih ulica, Avenue des Champs-Élysées. Nova izložba u salonu Le Rendez-Vous Toyota prikazuje neke od Toyotinih omiljenih modela nastalih tokom proteklih tri četvrt veka.

Posetioci mogu da vide brojne izvanredno očuvane Toyota klasike uključujući: 1958 Toyota Land Cruiser FJ25, 1964 Toyota Corona, 1965 Toyota Sport 800, 1967 Toyota 2000GT, 1968 Toyota Corolla Sprinter i 1970 Toyota Celica GT Coupe 1600.

Postavka izložbe takođe uključuje impresivnu kolekciju maketa 1:43 pozajmljenih od strane privatnog kolekcionara. Zbirka prikazuje prvi putnički automobil, Toyota AA limuzinu, kao i ikone automoto sporta poput pobedničkog automobila Ayrton Senne Toyota-powered British F3- 1983. Izložba će biti dostupna svim posetiocima u Le Rendez-vous Toyota do decembra.

75 dana # Toyota75 na Twitteru

Počevši od 8. oktobra, tokom 75 dana pratićemo Toyotinu istoriju, pratiti razvoj u Evropi, istraživati bogatu istoriju kompanije i sve to na Twitteru. 75 dana predstavljaju svaku godinu poslovanja, a obožavaoci mogu otkriti Toyotinu 75 godina dugu istoriju sa arhivske građe prikupljene iz čitavog sveta. Pridružite se putovanju na Twitteru prateći @toyota_europe i potražite  # Toyota75 hashtag.

PR Toyota



čitanja : 750



Komentari

Da ste ružni, ružni ste, da ste dobri kvalitetni i skoro najpouzdaniji 100% sam uveren!
Moj duboki naklon.

Autor Đenka 08 Okt 2012, 12:38

Barem sve kvake na vratima imaju tamo gde je „Bog zapovedio“, a ne kao „neki“ ...

Autor Moron 08 Okt 2012, 12:49

Unapredite dizajn i eto vam još većeg uspeha

Autor Dejan L 08 Okt 2012, 13:03