
Iz Volkswagena je nedavno stigla potvrda da će ponudu njihovog najmanjeg modela up! dopuniti sportski up! GT i električna verzija, a sa Salona automobila u Sao Paulu sada stiže i najava da će se pojaviti i up! sa dvocilindričnim dizelašem.
To je potvrdio šef Volkswagenovog odeljenja za istraživanje i razvoj Ulrich Hackenberg, koji je najavio da će up! već sledeće godine dobiti modifikovanu verziju 0.8 TDI dvocilindričnog dizelaša iz koncepta XL1, koji će se inače u serijskoj verziji takođe pojaviti tokom 2013. godine.
Što se tiče Volkswagena up! GT, ovaj model je u formi koncept vozila predstavljen još u septembru prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu, i to sa 17-inčnim alu točkovima, aero body paketom, sa dve izduvne cevi i LED dnevnim svetlima.
Serijski up! GT će najverovatnije pokretati 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 110 konja i 175 Nm obrtnog momenta, što će biti dovoljno za maksimalnih 195 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 8,5 sekundi.
Sledi električni e-up!, čija se prodaja očekuje u 2013. godini, a čija koncept verzija raspolaže sa 60 kW/82KS (baterije 18 kWh) dok autonomija iznosi oko 130 km.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
@ Dejan L, u pomenutom VW-u XL1 ovaj TDI ima 48KS ali ostaje da se vidi koliko će imati up! TDI.
Konkretniji detalji tek slede, ovo je naime samo štura najava, pa tako nije poznata ni potrošnja.
2017 se pojavljuje verzija sa pola cilindra, dok će jednocilindrični biti rezervisan isključivo za najnovijeg Fetona...
A je li ovo samo "pola bloka" iz golfa dvojke ili su "sekli" motor iz šestice?
Taman sam mislio da nema gore od onih smecarskih tro cilindrasa kad evo ih ovi. :-DDD
Veliki uspeh inzenjera Skode koji je opet nepravedno pripisan VW-u.
ahahah vracamo se na trabant standard.....tastu i zenu izbacujes na duzem nagibu....
neka smanje na cilindar..pa taman da rade postprodaju delova u megamarketima....
Primitivan sam i pun predrasuda. Stoga, nikad neću kupiti auto sa manje od 4 cilindra. Tačka.
Dikh,
potpuno te razumem (i podržavam)!
Pa meni je doktor zabranio da vozim ispod 4 cilindra, i motocikl ispod 750 kubika! :))