
Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara.
Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.
„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“
Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.
Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.
Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom „Live Brilliant.“
„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“
Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.
< Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima (‘05~‘12) >
Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53
Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.
PR Hyundai Auto d.o.o. Beograd
Zna "Sveta stolica" šta valja i zašto Beogradska nadbiskupija u svom voznom parku ima i30 i i40 ...
Ih, još da ga kroz cink provuku, ohooo...
I sa, i bez ironije svaka im čast, rezultat za poštovanje!
Ako je za "papu" ( i "nadbiskupa" ) dobar sa postojećom antikorozivnom zaštitom ( kao i samo „poreklo“ ), ne vidim šta svi mi ovde u tom delu osnovano prigovaramo ...
@djenka: za Cink smo odgovorili na clanku za Hyundai - evo ponavljam odgovor - "- Sva vozila Hyundai, kada je u pitanju predmetno, su izrađena po tehnologiji tople elektrohemijske zaštiten obloge od Zn.
- Sve zemlje imaju drugačije uslove garancije.
Primer Sjedinjene Američke Države imaju garantne uslove koji su najbolji u svetu. tzv bumper to bumper 10 godina! ili 150000 milja. Oakve uslove nemaju ni Nemci.
- Uslovi se uglavnom vezuju za broj prodatih vozila i opšte stanje na tržištu.
Primer Albanija ima malo lošije uslove garancije od nas. Ili
Primer Rumunije i Bugarske koji su do prijema u EU imali jedne uslove kao i mi ostali u Istočnoj i Jugoistočnoj Evropi a po prijemu u EU druge – one koje imaju EU.
Kakvi su uslovi garancije, imate u servisnim knjižicama i na internet stranici Hyundai Auto Beograd.
„Hyundai Auto“ d.o.o. Beograd"
dmc
Zar im je teško reći "antikorozivna zaštita".. Ovako pominju elektrohemijske obloge i blablatruć..
I zavisis od zemlje do zemlje.. Svašta..
@Panchev9
Covek je u pravu, za nove Hyundai i Kia u Nemackoj (na njihovom sajtu sam video) daje garanciju od 12 godina na limariju odnsno na koroziju... a kod nas je garancija manja za ista vozila... ne verujem da mogu da daju toliku (12 godina) garanciju za vozilo koje nije pocinkovano obicno je to manje - 6,8 i sl...
Kome je ovo bitno, ulazim kod Hyundai dilera, pre par meseci, dočekuje me "prodajni savetnik":
Ja: Dobar dan.
Hyu: Dobar dan.
Ja: Zanima me ovaj novi i30, da pogledam..
Hyu: Slobodno, kako da ne...
Ja: (gledam, pipam, sedim...izlazim) Da li je pocinkovan?
Hyu: Ne.
Orlo
Nađi mi deo gde sam rekao da nije u pravu..
Ali je cela priča velika smejurija.. Npr. Moronu(korozivnom profesionalcu) se više isplati da ga uveze iz Nemačke , nego da ga pazari iz komšiluka?!
@dmc,
u americi za hyundai i kia je 10 godina ili 100,000 milja samo na motor i menjac - nista vise. a inace kao i svi drugi imaju bumper to bumper garanciju od 3 godine ili 36,000 milja.
Sta ste se vise uhvatili tog cinka. Pa nece nov automobil za tri godine propasti pa da su ga od blata pravili. Ono sto je evidento je da Hyundai raste. Jedino sto mi nije jasno kod ovih je da je VW ovako slabo pozicioniran.
http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012-Brand-View.aspx
@dmc
Mozes li jasno reci:
"Sva Hyundai vozila imaju kompletno pocinkovanu karoseriju".
Cim spomenes elektrohemiju, toploXY itd izazivas sumnju i nevericu.
Zar ti je tesko da prosto kazes ovo gore napisano. Hvala ti unapred.
Kud pomenuh "Zn", umal` oči povadismo?!! :)
dmc,
ta "garancija" je previše u nekim "oblandama", zašto?
Recimo za "VW" u Srbiji jasno se kaže:
"Za pocinkovane modele 12 godina garancije na prorđavanje iznutra ka spolja".
Sve jasno zar ne?
Zar nije cilj svakog proizvođača vozila da bude jasan i lako razumljiv, i "običnim" potencijalnim kupcima (koji su većina)?
A kamoli nama "stručnjacima" sa bloga :)
Pitah jednom jednog dosta neuverljivog prodavca u KIA salonu na Nbg:
"Kolika je garancija na koroziju"?
On reče: "Pa 10 godina (čini mi se) ali je sve to pod opštom garancijom od 7 godina"?
Ja pitam "Zašto to nigde nije napisano nego samo ovako usmeno"?
On opet: "Pa to je to... samo tako se vodi pod opštom garancijom, 7 godina"
Ja sugerišem: "Pa ako je već tako, zar nije još jedan ogroman "plus" staviti pored tih sedam i "10" kao garanciju na koroziju, zašto to sakriti?
Pa ne može da smeta, ali nikako!
Al ste zapeli za taj cink... Pa jel ste vi potencijalni kupci novih automobila ili polovnih? Ja sam kupio nov auto (Kia) pa mi nije ni palo na pamet da pitam da li ima pocinkovanu karoseriju?! Mislim, baš bih odustao od kupovine da mi je rekao da nema. Evo prošlo je pet godina, imam par ogrebotina ali nigde rđe. Videćemo za još pet (ja ili neko drugi).
Možda je važnije pitanje slabašnih benzinskih motora. Na papiru moćni, a uživo se "guše".
ne zelim da branim Hyundai, niti sam ja njegov zastupnik, ali kada smo testirali novi I30 bas smo pitali, a ono je zvanican odgovor hyundaija, pa ima neku tezinu, bio on tacan ili ne!!....
dzigi,
ja posmatram jednu staru Kiu skoro svakoga dana (moja drugarica prva i jedina vlasnica).
Pa mislim da samo stakla i retrovizori nisu truli, sve ostalo je odavno "žuto"...
Posle takve reputacije i ovakve sve opšte situacije, vrlo me zanima šta dobijam za svoj novac i koliko ću da "kaliram" za par godina?
Inače Rio-m i Cee`d-om sam malo je reći oduševljen!
Ja lično ne bih smeo da se "pohvalim" slobodom da ne pitam (pre plaćanja) da li je auto pocinkovan, prosto takav sam...
Vrlo sam temeljan u izboru, a tek u plaćanju :)