
U izboru čitalaca auto magazina Auto plus, kao i slušalaca francuske radio stanice RTL, novi Renault Clio je izabran za najbolji serijski auto, dok je Zoe poneo laskavu titulu najboljeg „zelenog“ automobila.
Od ukupno deset automobila uvrštenih u izbor, Clio je osvojio čak trećinu svih glasova i deklasirao svoju konkurenciju. Po rečima predstavnika proizvođača, direktora Carlos Tavaresa, saga Clio se nastavlja u novoj, četvrtoj generaciji i sa skoro dvanaest miliona proizvedenih primeraka. Osim nesumnjivih kvaliteta koje poseduje (ekonomičnost, kvalitet, opremljenost), novi Clio je dobio priliku i da bude prvi Renault koji je u potpunosti proizveden u skladu sa novom dizajnerskom filozofijom.
Najbolji „zeleni“ auto, Zoe, je osvojio čak 51 odsto svih glasova u ovom izboru. Ovaj izbor i ubedljiva pobeda, po rečima Renault predstavnika, predstavlja priznanje kupaca francuskom proizvođaču na uloženom trudu proizvodnje električnog automobila atraktivnog dizajna. Budući da je u pitanju prvi Renault koji je razvijan da bude električno vozilo, ovo priznanje je toliko važnije. Novi Zoe je automobil koji najširem sloju kupaca omogućava korišćenje vozila nulte emisije, pri čemu poseduje novih šest patenara po prvi put iskorišćenih u automobilskoj industriji.
Izvor: Netauto.rs
Drug hoce da kupi neki autic za zenu pa me zamolio za pomoc. Resio da uzme francuza. Je l ima neko sa bloga iskustva sa njima. Inace njegovoj zeni se svidjaju 207 i clio. Resio da iskesira oko 5000 evra . Interesuje me sta da juri dizel ili benz i sta mislite koji je od ova dva bolji?
@Bagzi
Ako bi uzimala Clia onda iskljucivo benzinca, a ako hoce 207-cu onda je dizel bolja opcija. Za Peugeot je ovo provereno, a za Reno mi svi tako pricaju. Neke ogromne razlike u potrosnji nebi treblo da bude jer su ipak u pitanju manja auta, nego sam naveo ovo gore iskljucivo zbog ponasanja samog motora i odrzavanja istog. Predlozi im i Twinga jer mnogi ga bas hvale na sav glas (doduse prvu generaciju).
Clio je bolja i jeftinija opcija za održavanje i nešto kvalitetniji. Peugeot ima kvalitetniji enterijer. Ukoliko prelazi godišnje ispod 8 000km godišnje nema logike kupiti dizel, posebno jer su ti auti mnogo prešli.
HDI uglavnom je sa DPF filterom, koji je problem za gradsku vožnju.
DCI je osetljiviji na nepropisno gorivo a sam motor je perfektan. Znači pumpa i dizne mogu da pređu i 300 000km, a mogu da "padnu" na jednom rezervoaru, krštenom vodom.
Znaj da dizeli su prešli bar 50 000KM po godini, ma šta posalo na satu.
1.2 16V Clio nije pogodan za ugradnju TNG.
Peugeot benzinci su u Srbiji potpuni promašaj, posebno BMW motori.