home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon nepunih šest meseci od početka serijske proizvodnje novog modela B-MAX, Ford je odlučio da ukine jednu smenu u svojoj fabrici u Krajovi, gde se izrađuje ovaj mini-van.

Ford B-MAX je prvi automobil koji ta kompanija proizvodi svom u pogonu u Rumuniji, u koji je do sada uložila 675 miliona evra.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 925



Komentari

Ja bih pre rekao da je promašen model.

Autor Dejan L 04 Dec 2012, 17:04

Zašto promašen?
Lično mi je najinteresantniji model u klasi , baš zbog svoje koncepcije.

Autor Đorđe 04 Dec 2012, 17:29

@ Đorđe
Baš je promašaj.
Ako probaš da uđeš pozadi, A DA NE OTVORIŠ, prednja vrata, Boga mi ćeš da se ispališ.
Treba ti 3 ruke da ubaciš dete, desnom otvaraš 1 vrata, levom druga, a trećom rukom spustaš dete u sedište ili kesu, torbu...
Idi u 1. salon Forda, pa udji na zadnje sedište, a da su prednja vrata zatvorena. Imaš i u AutoBild-u ismevanje B-Max_ove praktičnosti koja im je glavni adut. IRONIJA.
Ubiše se govoreći kako je najpraktičniji, a ono sve jeste samo praktičan nije. A ja sam o tome pisao još pre 6 meseci!

Autor Dejan L 04 Dec 2012, 17:49

Mene nije odusevio, a ocito ni ciljnu grupu. A tek kad covek vidi cene, sve mu jasno

Autor Moron 04 Dec 2012, 17:51

@Dejan L
Mogu li znati da li govoriš o izdanju Autobilda za Srbiju (Blic) ili autobild.de?
Pozdrav

Autor Penny 05 Dec 2012, 10:40

Precenjeno vozilo u svakom smislu.u sred recesije neko je resio da eksperimentise sa novim modelom.

Bolje da su se drzali baze starog modela,ovako mi deluje da ce i druga smena kuci cca sredinom sledece godine.

Autor nikokaoja 05 Dec 2012, 16:08

Meni se bas dopada, interesantan je i prakticnijie od Fieste.

Mislim da target group ovde nije neko ko ima 4voro dece, jer za to psotoji C-MAX, ovde je target group neko ko zeli Fiestu, ali i da mu automobil bude cudan, zanimljiv i drugaciji.

Autor Fordovac 07 Dec 2012, 23:38