home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Vrelegume.rs

Nakon nekoliko teških godina, Daimlerova Mercedes divizija se nada povratku na vrh premium “gomile” do kraja dekade.

Izvršni direktor Daimlera, Dieter Zetsche je bio primoran da povuče nekoliko hrabrih poteza u prošlosti, poput postizanja 10 % operativnog profita do 2013., ali to nije zaustavilo Dr Zetschea da ne načini još jedan pre isteka 2012. godine. On je najavio da će Mercedes prestići BMW i Audi i postati najprodavaniji luksuzni proizvođač do 2020. godine,

“Uveren sam da ćemo biti ispred naših rivala bar do 2020. godine”, izjavio je Zetsche.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes



čitanja : 2241



Komentari

Zanimljiv neki cikica.
Izgleda on tako misli ako oni prestanu da napreduju?
Pa oni jos nisu ni postigli sta mogu.Bye Mercedes,nekada bese lepo :)))
Fin je doktor,fin.

Autor dusan 06 Jan 2013, 15:34

na osnovu cega cica misli da ce biti br 1? bezveze dizu dzevu umesto da rade posao.manje medija i price.vise arbajt.

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 15:48

2020...hahaha...mogao je da kaze do 2050.

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 15:53

BMW i Audi imaju vise malih automobila. Treba da uvedu CLA, GLA i jos po neke. A klasa i E treba da se razbuktaju, S klasa izlazi i tako. Ne razumijem ove hejterske komentare. Treba biti realan. I da prodaje duplo manje oni ce biti biti ispred u svemu ostalom od Audija i BMW-a. Prodaja vam ne cini auto... Meni je isto,kao kad su bili prvi do 2005, ili drigi, treci sada ko bili prvi posle 2020. Ni iz dzepa ni u dzep!

Autor Sony 06 Jan 2013, 16:02

sony,mislim da ste u pravu.

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 16:05

Ja ću postati tata do 2020.
:))))))))))))))))))))))))))))

Autor Dejan L 06 Jan 2013, 16:07

Sony i neki MB-ovci izgleda zaboravljaju da je punih 7 godina Mercedes imao A-limenku dok je kod BMW-a najjeftiniji auto bio serija 3.
A E klase kad se razbukti, posle ce vetar pepeo da joj raznese.
U 2012. Mercedes je prodao 150 hiljada komada ovoga:
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/10/lead7-2012-mercedes-benz-b-class-fd.jpg
a ove godine izlazi ovo:
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=803299&d=1357293288
Znaci u 2014. minimum onoliko koliko mogu da proizvedu. Recimo jedno 200 hiljada komata.

Autor toma 06 Jan 2013, 16:34

tomo,ne staj im na muku.

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 16:37

I Audi je postavio plan da do 2020. godine, prvobitno postavljen za 2015., postane no.1 u premijum segmentu...

Autor Orlo 06 Jan 2013, 16:39

@Toma hahaahaaa lol gone with the wind, ashes to ashes

Autor rip 06 Jan 2013, 16:39

realan sa covek i moja realna procena:BMW sa minijem u 2013 2.000.000 komada.svake godine po 200.000 vise.takav trend,jbg:)

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 16:39

Sledeci hrabar potez gore pomenutog Ditera Cecea: Prodaja velike kolicine MB znacki firmi Reno, koje ce ova da stavlja na novi "klio" i time ce se doci na prvo mesto! A ove oznake novih modela CLA, GLA, GLK, MLK, SMRK, TRT, MRT, me podsecaju na zvuk motora 123-ke 200D kad je 'ladan! :)))))))

Autor Optimus Prime 06 Jan 2013, 16:50

Mercede je tačka zavisti, posebno BMW manijaka, koji su potrošili banke da kupovinu cevi turbina glava, motora. Popravljaju danima i mesecima da ga za dan raskantare.
Mercedes, samo napred. Svaka čast Renolu koji je spoznao šta valja. Dok je valjao Volvo bili su sa njime. Sad se zna ko je gospodar.

Autor West Racing 06 Jan 2013, 17:08

Cika brka nije izneo nikakve detalje, nikakav plan. Samo se marketinski proserava. Pre dve godine, 2010. BMW je prodao 60 hiljada vise od MB-a, 2011. je prodao 120 hiljada vise, a 2012. preko 200 hiljada je razlika. Da se razlika iz godine u godinu smanjuje pa da ima neke osnove za ovakvo proseravanja, ovako...
Oni misle da sa A klasom nesto urade. Ja kazem da nece nista uraditi sa A klasom. Jer, koliko je ona bolja i vise se svidja ljudima od prosle A klase, toliko (a i mnogo vise) je i skuplja. A klasa je sada lepsa i kvalitetnija, ali sada ce za ulaz u Mercedes svet morati da se plati preko 23 hiljade evra. A ako hocete da vam A klasa izgleda premijum, to onda ide na 44 hiljade evra. Do sada su skorojevici mogli da udju u Mercedes svet za 15 hiljadarki, i takvi vise nece kupovati A klasu. Suma sumarum prodaja ce biti mozda +10% u odnosu na staru A klasu.
S druge strane, potpuno novi ML je prodat manje nego X5 koji za nekoliko meseci odlazi u penziju. Restilizovana E klasa ce samo ublaziti stetu, cak i da ne izadje restilizovana petica samo nekoliko meseci posle restilizovane (ili da kazem nove) e klase. Serija 3 se tek sada zahuktala. Vidi se i po rezultatima u SAD u decembru. A karavan samo sto je poceo da se prodaje. Isto i xdrive model. Tek u martu pocinje prodaja karavana u SAD gde su karavani veoma popularni. Ove godine serija 3 ce se prodati toliko, da ce se ovi drugi toliko ceskati po glavi da ce sve iskopati ranice.
X1 je tek poceo krajem 2012. u Kini i SAD. Sledece (2014.) godine bice totalni masakar. U 2014. ce imati efekat na prodaju svi modeli predstavljeni ove godine: 3gt (posto se 5gt prodaje oko 25-30 hiljada, 3gt ce ici preko 50 hiljada), serija 4 kupe i kabrio, serija 2 kupe i kabrio, novi X5, serija 1GT, i3 (nije nesto mnogo, ali 30 hiljada je odlicno za mali elektro auto sa tom cenom), restilizovana serija 5, restilizovana serija 1, restilizovani x3, novi x4 (cenim da ce biti oko 70-80 hiljada komata).
A te 2014. stizu jedan ili dva nova GranCoupe-a (2 i 4), novi x6, novi mali BMW u klasi MINI-ja. I posle toga - ciao! Onda ce 2015. i 2016. izaci 4 ili 5 novih velikih luksuznih modela, tako da ja ne vidim kako cika brka misli da postigne sve sto zeli. Ovo kao i ona proseravanja o broju narucenih A klasa su cist marketing da se kupcima i pre svega investitorima (koji im jedan po jedan okrecu ledja) zamazu oci. Pa zar nije jadno da se tri puta izlazi u javnost i hvali brojem narucenih malih kompaktnih automobila i pominju cifre od 90 hiljada, a onda se u prva 3 meseca proda ukupno 30 hiljada. Jedva 10K mesecno. Btw. serija 1 kad je predstavljena u prvih nekoliko meseci se prodavala u 13-15 hiljada komata mesecno(samo novi model sa 5 vrata).
Drugim recima slede teske godine za marketinske strucnjake na trzistu kamiona, taksi i pogrebnih vozila:)

Autor toma 06 Jan 2013, 17:11

ma da ..jedan bmw ko 2 mercedesa..dovoljno je reci..ostace njima samo kamioncici..i dostavna vozila..

Autor ivan 06 Jan 2013, 17:18

Čekajte, gde to BMW prodaje tolika vozila? Koga vi to BMW forumaši folirate? Ceo svet vozi Mercedes, sve vlade sveta, a BMW samo ponegde. Mercedes je obeležje automobila. Ceo Bliski istok, Azija, Amerika, autom smatra Mercedes, a ostalo kad se mora.
Koja se to vlada, vlast vozi u BMW ? Sem onoga krša u kome je stradao Đinđić?

Autor West Racing 06 Jan 2013, 17:21

wr,azija?amerika?hahaha...aj jos malo da se smejem.

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 17:26

Што је Бркици мило, то му се и снило! :)))
Мени лично заиста не игра пуно ко продаје највише возила, али кад чујем бркице из Мерца и Фолцике колико трубе (углавном у празно) о освајању тог лидерског места, увиђам да је њима итекако стало до те престижне позиције. Само једно је бити Тарабић и маштати о будућности а посве друго седети на престолу окружен ловорикама и смешкати се Тарабићима испод себе... :)
Али...да не будемо искључиви! Ово што бркица прича ме неодољиво подсећа на чувену флоскулу:
"Следеће године у ово доба, бићу милионер!"
И на крају би милионер! :))
Е тако можда једног дана и Дајмлер достигне то што жели. Мада мислим да ће многе брке протећи Дајмлером пре него се то деси, а да актуелни брка само (употребићу једну модерну туђицу) спинује купце да би скренуо пажњу са кола која све брже тандрчу низбрдо!! :)

Autor Гагиба 06 Jan 2013, 18:28

Hahah, ispade da samo na ovom blogu mi nekog foliramo da BMW toliko prodaje, a ustvari je BMW daleko ispod Audija i Mercedesa. Btw. BMW je u decembru u Nemackoj prodao oko 10 hiljada komata vise od Audija.

Autor toma 06 Jan 2013, 19:05

Nema potrebe da se dokazuje po broju prodatih vozila,kada je Mercedes institucija za sve ostale automobilske marke.To merilo vise stoji bmw-u,za dokazivanje.Mecka ima stutus kakav ostali mogu samo da sanjaju.the best or nothing

Autor Viktor 06 Jan 2013, 21:06

Виктор
Ајд ти пошто видим овако мудрији си дечко (уосталом чим објављујеш неке податке са краје прошле деценије то си и доказао) појасни ми, овако сам мало у годинама и поспорије схватам, зашто је уколико продаја није битна, овај бркица горе запенио из петних жила да му је приоритетни циљ да дохвати БМВ у продаји за 8 година, минимум!??

Autor Гагиба 06 Jan 2013, 21:40

Vidi ovako,jer dokaz o prodaji najbitniji faktor o kvalitetu vozila ili sta vec?naravno da nije,Mercedesu fali dosta manjih modela,dok Bmw i Audi imaju,i naravno primat je njihov.Zatim jedan mali primer:Vw je najprodavaniji auto sto se tice Nemackih vozila,stim sto je za mene kanturina i jako nekavalitetan auto,ali ima prodju jer je dosta jeftin.Tako je isto sa Bmwom,non stop opozovi,pa kvarovi pa sta vec,jer je tezak fuserj od kola.I nema st a tu vise da se objasnjava.

Autor Viktor 06 Jan 2013, 21:52

Виктор
Па добро, није ти доказ продаја, нису упоредни тестови а шта ти је онда?? Мишљење са семинара таксиста у Куршумлији или одлуке са конгреса произвођача калемћича из Велику Дренову, општина Крушевац??

Autor Гагиба 06 Jan 2013, 22:04

gagiba,dzaba njima pricati.ne trudi se :)

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 22:10

Koji uporedni testovi??daj budimo realni,ako ti licno zivih od rekla kazala onda nema sta vise da se prica.Druze marketing je cudo,bavim se tim poslom.Pogledaj samo sta se vozi po bgd,ali samo malo bolje pogledaj i sve ce ti biti jasnije.Nemoj da zivis u zabludi o uporednim testovima,onda si tezak liak.Ja sam licno imao dosta kola i kazem ti iz licnog iskustva.

Autor Viktor 06 Jan 2013, 22:15

бмв
У праву си. Немам ниједан противаргумент на ове бисере од 22.15
Заиста немам шта да кажем... :)

Autor Гагиба 06 Jan 2013, 22:23

Mora da je Brka gledao neki snimak iz Albanije, pa mu se "prikazalo"

Autor Dejan ° ˘ ° 06 Jan 2013, 22:45

бмв
Значи поменутима је небитно што је БМВ компанија два пута вреднија од Мерцедеса, што су БМВ аутомобили у истом ценовном рангу у свакој класи продаванији, негде и дупло, небитно им је што на већини релевантних тестова буду убедљиво бржи и боље оцењени, али им је битно што црногорски таксисти не возе БМВ и што се погребни превозници из Доње Огранџе листом куну у квалитет Мерцедесових каравана. Ето ти сад...и после се људи питају зашто Мерцедес констатно пропада!! Ово им је можда последња година да су забележили раст продаје (ако се не варам око пар процената) а кад погледаш ко се ложи на Мерцедес, све ти је јасно!! (ПИТ је изузетак који потврђује правило) :)

Autor Гагиба 06 Jan 2013, 22:48

@Gagiba
Ali lik izbacio kada izasla nova E klasa,a stara A6 i Bmw 5 :))
Pazi,najbolje je ovo raspravljanje,znas Mercedes ono,Mercedes ovo,Bmw ono,Bmw ovo ,a Audiiiii grabiiiii,grabiiii :)))

Autor dusan 06 Jan 2013, 23:34

@dusan
znas li da je u decembru Audi u Nemackoj prodao 10 hiljada komada manje od BMW-a?:)))

Autor toma 06 Jan 2013, 23:39

a nikako da ugrabi:)

Autor bmw serija 8 06 Jan 2013, 23:39

Zasto je BMW nedostizan za DB? Iz jednog prostog razloga na BMW - u se vidi da je skupocen i prestizan automobil i sigurno ima ubedljivo najbolji dizajn (koji je svetlosnim godinama ispred ostalih),ujedno i najbolji nastup (PERFORMANCE) sto se itekako trazi u toj grupaciji automobila i odlicno odabranu ciljnu grupu koja kupuje automobil da bi pokazala da ima i status i ukus. Pri tome ne pravi besmislene automobile kao A i B klasa, vec i najmanji model je pravi BMW. Danas niko od bogatijih ne kupuje automobil da bi prelazio milion km, uglavnom putuju avionom. POnesto o DB-u. Danas je to proizvodjac bez jasne definicije na trzistu, a i tako ce izgleda biti i ubuduce, posebnu zaslugu za to ima brka. Vec dve S klase izgledaju osrednje, poslednja koja je bila ono pravo je tkz SLON. E klasa koja je uvek bila uporiste sad izgleda kao kopija Kadilaka STS sto i ne bi bilo toliko lose da to nije davno prevazidjen dizajn.Znaci lice prodaje pi..u.I na kraju nemojte misliti da sam postao obozavalac BMW -a preko noci u pitanju su godine fantasticnog napretka te marke i beskomromisan stav u projektovanju pravih i ultimativnih vozackih masina seria 1, 3, 5, 6 itd .Ja najvise volim Z4 koji je sigurno najlepsi c-c koji se ikad proizvodio, ostali lice na pick up kabriolet.

Autor Jovo 07 Jan 2013, 21:09

Викторе синко, кажеш, имао си много кола и тако си закључио да је МБ најбољи и једини ... ОК поштујем ... Ал шта ћемо сад, јер ја ево, купих ове године већ трећи БМВ у последњих 5 година, имам значи два БМВа у кући. Моја одлука је значи:
1. мазохистичка и идиотска јер волим да трпим неквалитет, опозиве, ружноћу
2. заснована на позитивном искуству са одређеним производом
Ја бих опцију 1 искључио из врло једноставног разлога, а то је да волим да ствари служе мени а не ја њима, при том сам зарађујем свој новац тако се при трошењу истог ослањам само на себе и веродостојно туђе и своје искуство па се логично опредељујем за опцију два.
А што се тиче маркетинга, имун сам на продају магле ... можда ми зато твоји постови делују непотпуно... фали им оно "јер ми то заслужујемо"

Autor Столе 08 Jan 2013, 10:15