
Španskom proizvođaču automobila Seat baš i ne cvetaju ruže poslednjih godina što se tiče prodajnih rezultata. To je potvrdio i šef marketinga ove kompanije Ulf Eberhardt:"Situacija sa našim brendom u poslednjih nekoliko godina nije dobra i to moramo da promenimo. Trenutno ne zarađujemo dovoljno novca, pa iako naporno radimo da se u top formi vratimo na tržište, sve mogućnosti moramo uzeti u obzir."
Pod "sve mogućnosti" spadaju i one drastičnije, poput prestanka proizvodnje određenog modela. Tako je Seat najavio prestanak proizvodnje modela Exeo, koji od početka nije donosio željene rezultate. Predsednik Seata, Matias Carnero, izjavio je da fabrika u Martorellu čak u poslednjih 16 nedelja nije proizvela nijedan primerak ovog modela.

Sada je na redu rešavanje sudbine modela Altea, pa tako španski magazin "La Tribuna" piše da se razmatra njeno gašenje proizvodnje ili facelift. Čini se ipak da je bliža ova druga varijanta, pa su se tako na internetu pojavili renderi redizajnirane verzije. Verovatno će presuditi solidne prodajne brojke koje je ostvario ovaj MPV jer je prošle godine u Evropi prodat u količini od 28.000 primeraka. Nije baš ogromna cifra, ali je više od npr. Mazde 5 ili KIA-e Carens.
Nova Altea će biti atraktivnija i praktičnija, što bi joj trebalo obezbediti svežinu na tržištu u narednih nekoliko godina.
Izvor: Novavozila.ba
Renderi: Theophiluschin.com
I bilo je vreme za promene. Dobro bi bilo da je novi model, za koga je i doslo vreme, ali ni ovo nije lose. Kriza uzima svoj danak, nazalost.
Problem sa exeom nije u tolikoj meri bio taj sto je exeo nalickani stari A4, vec cena koja je bila na nivou novog passata, a skuplja od novog superba. Ne moze se auto napravljen na bazi skoro deceniju starog modela prodavati po takvoj ceni. Mogli su da stave pocetnu cenu od nekih 17500 eura i onda bi razbili sa prodajom. Ovako samo nastavljaju sa losim prodajnim rezultatima.