
Kako prenosi Beta, nemački Folksvagen je danas opozvao više od 384.000 vozila u Kini kako bi popravio menjače, pošto je kineska državna televizija prošle nedelje kritikovala njegove automobile.
Folksvagen je saopštio da bi problem sa menjačima mogao da izazove prekid napajanja, premda bi vozači mogli da zadrže kontrolu i zaustave se. Kompanija je saopštila da će besplatno popraviti menjače i ugraditi najnovije verzije softvera. Mnogi sistemi u modernim automobilima imaju elektronsko upravljanje.
Odluka se odnosi na sva vozila uvezena ili proizvedena u Kini između decembra 2008. i ovog meseca, saopštila je državna služba za zaštiu kvaliteta proizvoda. U pitanju su modeli Golf Vagon, Džeta, Magotan, Turan i Pasat.
Prošlog petka, na svetski dan prava potrošača, kineska državna televizija optužila je Folksvagen da prodaje automobile čiji je sistem menjača ispod standarda i izaziva neočekivane probleme kod pojedinih vozača.
Prema izveštajima kompanije za istraživanje tržišta El-Si-Em Automotiv, Volksvagen je u Kini, svom najvećem tržištu, prodao 2,8 miliona vozila 2012.
Izvor: Beta / AP
Foto: arhiva Autoblog.rs
Ova vest na drzavnoj televiziji moze potencijalno da utice na prodaju, a posebno cinjenica da je to u pitanju DSG menjac...
Dakel tako... potrbno je da se partija oglasi da bi oni bilo sta postigli??? Koja bruka.
100 puta kazem, bahatost i grbezh ne znaju granice. A u medjuvremenu rukovodioci koji su ko zna kakvi mkanalima doshli do svojih pozicija uzhivaju u lovorikama...
Nisu valjda kinezi mislili da ce dobiti isti WV kao i Svajcarci? Za poredjenje, Reno za svoj EDC menjac daje garanciju do kraja eksploatacije vozila.
A pise li 'negde' u garanciji za kola to da je garancija za reno EDC menjace 'dozivotna'? Ili je to samo 'na casnu rec' hostese? Razlika je
Ako Volksvagen ovim tempom nastavi da opoziva svoja vozila, trebace mu 27 godina da bi po broju opozvanih vozila dostigao japansku Toyotu, ali ce zato za samo 21 godinu uspeti da prestigne Hondu. Naravno, pod uslovom da ovi Japanci prestanu da povlace svoja vozila, sto je malo verovatno.
фолцика... не ваља им мењач... очекивало се да је крш, ал не баш толики
Ako, ja sam lepo rekao, Kina je dobila tehnologiju i novac, a koju godinu ce moci i sama... ali naravno da Evropljani kao i do sada igraju prljavo, pa ce verovatno pre nego sto postane aposlutno nadmocna, Kina da se podeli na par delova.
U medjuvremenu, ne moze da se za novi Passat misl ida ce biti nekvalitetan kao i Jetta mk1 koja se tamo jos uvek proizvodi.