
Izvor: B92.net
Šef Seata, James Muir, izjavio je da će sudbina tog proizvođača zavisiti od prodaje u 2013. godini. Prema njegovim rečima budućnost brenda biće osigurana samo ako se prodaja udvostruči u odnosu na 2012.

Seat se nalazi u krizi već duže vreme, a najnovije informacije govore da je za trenutnu održivost tog proizovođača jedino rešenje da u 2013. godini poveća prodaju za 100 odsto. Poređenja radi, u 2012. Seat je kupcima isporučio 320.000 automobila.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: Autoblog.rs
Kakvo crno udvostrucavanje prodaje, kada su cene skoro dvostruko vece od Skodinih modela?
Ma koliko se drugima ne svidja, kao ni meni, pravo resenje bi bilo da VW zaboravi na ideju "ponovo Wartburg" i da SEAT pretvori u "low cost brand". Sa ovakvim dizajnom, i tehnologijom koja je namenjena Wartburgu, sa prosirenjem game modela, to bi, verujem, bio "pun pogodak". Ovako sigurno nece opstati.
Rast 100% - nema sanse.
a ovom cenovnom politikom moze da bude samo gore. Ne moze leon da bude skuplji od golfa, ne moze exeo da bude skuplji od pasata.
Neka VW zatvori ovo i neka kupe Alfu,samo da je ne germaniziraju.
@Nepoznata Osoba
pa Seat je svojevremeno bio pozicioniran tako da bude konkurent Alfi...
Ako VW ne moze da ga spasi kako bi tek Alfu?!?
Samo neka oni drze nos u svom dvoristu...
Već vidim dan kada Seat stavi katanac, pa krene rasprodaja lagera, biće jeftiniji od Škode, hehe
Osnovni Seat Leon u Srbiji kosta 16.906 EUR, Skoda Octavia 12.492 EUR a VW Golf 7 15.500 EUR? Ko je ovde lud?
VW je sa Seat-om hteo da napravi, kada ga je kupio, pristupacnu marku i da fura imidz koji gura sada sa Skodom, medjutim kupili su Skodu pa su sa njom krenuli kao budget brendom i tako i nastavili do sada a Seatu su na brzinu promenili "namenu" u sportsku, i marku sa "dusom" pa je to ispalo kako je ispalo - ne bas uspesno. Sumnjam da ce ugasiti Seat jer oni sada pokazuju svoju moc, i kako im ni jedan gubitas ne moze nista, i teznju da VW bude no.1... i da plus su ulozili u nove modele... pa kada je Fiat u onolikim problemima mogao da zadrzi i Lanciju i Alfu sto to ne bi mogao jedan VW...
@ Orlo
Netačno. VW je hteo od Seata da napravi sportski pristupačan brend, Seat nikada nije trebao da bude LOW COST.
NIKADA!
Sem toga, 1 doktor sa ovog bloga je tvrdio da je Seat zamena za Audi, kao što je Škoda zamena za VolksWagen, a to isto nema veze sa životom.
I taj isti doktor je rekao da je Seat unutra premijum, da je luksuzniji od VW-a.
Ahahahahaha
A ja sam pre 3 godine, PONAVLJAM , još pre 3 godine rekao šta će biti sa Seatom.
Laku noć
@L Dejan
Da nisam gledao emisiju o istorijatu Seat-a na HRT-u mozda, a zapravo ne, bi ti poverovao da nije tako bilo... to je bila prvobitna strategija a nakon toga je doslo do njene promene...
@ Orlo
Moguće, a da nije bilo Fijata 500, Seat nikad ne bi ni postojao
Da li je moguce da VW kao gazda svesno drzi SEAT na lancu,držeći ga podalje od svojih modela politikom visokih cena. Znam da sam se svasta nalupao ali mi se cini da sam slicne modele kontrolisane prodaje negde video. Ekonomija, kao sto se vidi, nije ni malo moja specijalnost.