
Mazda je saopštila da opoziva 15.000 primeraka nove Mazde6 zbog problema sa električnim instalacijama koji može dovesti do požara na automobilu.
Za opoziv je kriv neispravni pretvarač napona sakriven ispod suvozačkog sedišta. Ta komponenta sklona je pregrevanju što bi moglo dovesti do požara. Kako se to ne bi dogodilo, Japanci će na pomenutih 15.000 automobila o svom trošku promeniti pomenutu komponentu.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda
Rade, odlican auto. Moj drug se odusevio, do kraja leta ga uzima.. :)
Kakav je sada odnos Ford/Mazda?
Koliko ova mazGa ima veze sa novim Fusion-om/Mondeom?
nema apsolutno nikakkve veze ni sa fordom a ni sa starom M6, ovo je potpuno novi model, od kao što reče nezavisnog proizvođača
Znaci, mazda je za kritiku jer je opozvala odmah, na pocetku proizvodnje i to samo 15000 vozila?
A za kritiku su oni proizvodjaci koji znaju za falinku, ali:
- nikada ne opozovu ili
- nikada sustinski ne otklone vec samo zamazuju ili
- opozovu za 10 godina ili posle milion prodatih, kada je malo koji od tih uopste ziv?
Ja vozim prosli model i prezadovoljan sam. Međutim, kod ovog sam očekivao da će dizajnerski napraviti veći napredak spolja. S druge strane, iznutra mi je fenomenalan. Ima jedna izložena na sajmu, bordo sa bez enterijerom, da ima 4x4, ne bih razmisljao o cx-5
Meni je ovo ubedljivo najlepsi automobil u kategoriji, elegantan, izduzen, sto je vazno olaksan, bez kicastih dodataka,pomeren ka zadnjoj osovini, cista desetka, a verujem i u kvalitet, bez obzira na opozive, svako ko drzi do sebe i drugih pribegava tome.
@Nino
bas tako, potpuno je neverovatno da uopste nije u planu pogon na sva 4 tocka, prodavac me nagovarao na CX5.
I jos nesto sto nisam primetio kod drugih proizvodjaca, sedan varijanta je ukupno i medjuosovinski duza od karavana.
bazni 2.0 i bazni paket su losi za D klasu, a napredni 2.0 i sledeci paket je preskup za sedana , ne i karavana, mada je lose to sto je skracen medju osovinama
Velika pohvala za perfektno odradjen enterijer (odrzala lekciju VW grupi!) ali imam samo 2 zamerke: limuzina je predimenzionirana, a antikorozivna zastita veliki znak pitanja?
Stalno su mi u glavi fotke prepune korozije od Mazde 3 stare 2 godine na supertestu Autobilda...
Ne vidim nesto da je puno lose sto su skratili karavana, ustvari je karavan pravih dimenzija a limuzina produzena, jer limuzina ide u aziju i ameriku a akravana se najvise prodaje u evropi, samim tim nemaju potrebu za L verzijom. Cena je dobra, jedino sto nedostaje dizel do 2000 kubika, jer ako izracunamo pocetnu cenu benzinca i razliku pri registraciji kod dizela, od ostatka novca moze da se nadoknadi malo vise potrosnja bezninca i da ostane love :-)
Mnogi su pravili karavane se povecanim razmakom osovina i lako je naci argumente za to u svetlu korisnika vozila ali je nemoguce naci opravdan razlog da se napravi karavan koji za putnike zadnje klupe pruza manje mesta nego u sedanu. Tu razuma nema sa pozicije putnika a tu je i ta usteda i razlog sto karavan ima cenu sedana