home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota je u „2013 BrandFinance® Auto 50“ izveštaju nedavno proglašena za najvredniji automobilski brend na svetu. Od 2007. godine, Toyota je u godišnjem „BrandFinance® Global 500“ („Global 250“ u 2007.) konstantno bila na prvom mestu u kategoriji proizvođača automobila.

Komentarišući ove rezultate, izvršni direktor „Brand Finance“ agencije David Haigh je rekao: „Toyota je vredno radila kako bi vratila poverenje kupaca i ponovo izgradila svoju reputaciju pouzdanosti, dok je u isto vreme predstavila novi dizajn vozila i reklamne kampanje koje se sviđaju mlađoj populaciji.“

U izveštaju za 2013, agencija „Brand Finance“ je zabeležila porast vrednosti brenda Toyota za 6%, na 26 milijardi USD (20 milijardi EUR). Agencija je podigla vrednost brenda na AA+, što je dokaz jačanja snage brenda.

„Brand Finance plc“ je najveća svetska konsultantska agencija za procenu vrednosti brenda, koja savetuje organizacije kako da maksimalno povećaju vrednost svojih brendova kroz efikasan menadžment brenda i neopipljive imovine. Osnovana 1996, „Brand Finance“ je obavila hiljade procena vrednosti brendova i neopipljive imovine u vrednosti od nekoliko triliona dolara.

PR Toyota

* Kompletnu tabelu možete pogledati na sajtu Toyota.rs 



čitanja : 830



Komentari