
Renault je objavio da će od sledeće godine modeli koje trenutno imaju u ponudi početi dobijati svoje luksuzne, top verzije nazvane "Initiale Paris."
Potvrđeno je da će Clio i Espace biti prvi koji će dobiti
svoje otmene varijante. Ako se eksperiment sa tim automobila pokaže uspešnim
onda će svi drugi modeli u budućnosti dobiti svoje "Initiale Paris" verzije.
U tom slučaju moguće je da se Renault odluči i za stvaranje luksuznog
pod-brenda sa ovim imenom.
Izvor: Novavozila.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
Ako ce biti ruzni kao ovaj na slici, bolje da ostane ovako, kako jeste. Nemam nista protiv, ali ovaj je stvarno ruzan.
"Čarne oči da bi ne gledale, sve gledaste, OVO ne viđeste.."
Majko mila..
a sto se vas dvoje p*zdite preko 18 godina starg koncepta... :). koji je, uzgred receno, onda izgledao, ko svemirski brod (video sam ga u zivo i mogu rec, da je u pitanju bilo poprilicno impozantan komad auta)... njegova slika je tu samo zbog njegovog imena, jer se takodje zvao Initiale.
osim toga, mnogi "prastari" koncepti danas izgledaju cudno/bezveze/glupo...
A Peugeot Nautilus 1997. ?
Pogledaj samo gde je danas DS5, a gde je Latitude kao pojam luksuza.
Nije nego
Da li ovaj automobil treba da konkurise nemackim automobilima, ili je to samo jedna studija za novi James Bondov film?
Ili je mozda rec o konceptu najmodernijeg kombajna za berbu kukuruza?
@ Aleksandar
Oba su trenutni vrh ponude kod tih proizvođača.
I šta to onda govori o njima, kad vidiš da je vrh ponude Renoa u stvari Latitude?
A tu je i C6
Ali DS5, tj cela DS serija nije u rangu sa Latitude, Lagunom ili cime vec. Nemoj da mesas babe i zabe!!
Ovo čudo na slici je pojam dizajna za C6, koji je uzgred jedna groteska koju je kupilo preko nekoliko ljudi.Ovaj auto je bila stilska vežba na osnovu koje je nastala Laguna 2.Inače je uživo,a i ja sam ga video, bio prelep auto sa izuzetno niskim bokovima i velikom staklenom kupolom kao Renoov pogled na udoban prevoz.Inspiracija su bile kočije.Nije imao ni jednu sporstku crtu jer nije bio sportski auto.Pored Lagune, poslužio je kao osnov za Vel Satis koji je napravio zbog podukcijskih mogućnosti toliko izmena da je i on odvratan i do bola ružan kao i C6. Pežo koji si naveo je obična, doduše zaista lepo dizajnirana, trozapreminska limuzina koja što se dizajna tiče nije donela ništa novo.Latitude i Talisman su Samsungove verzije Lagune i prodaju se kao Low-cost limuzine na istoku.Predstavljaju vrh Renoove ponude jednako kao što je i Infiniti Renoov vrh.Renoov top model je Laguna koja dizajnerski nije ni blizu DS5, niti je atraktivna, niti je luksuzno opremljena,ali ima i snažnije motore i ekskluzivno upravljanje na sva 4 točka dizele od 1.5 do 3.0 snage od 110 do 235 ks, benzince od 110 do 240 ks.Sa druge strane DS5 puca na premijum segment, originalan je, jedinstven, ali nema veliki izbor motora, ima mnogo nefunkcionalnih detalja, nijedan test vozač nije uputio pohvale na račun komandi i voznih osobina,od gomile stakla zadnja ne mogu da se otvore a vidljivost je nikakva. Pa šta je tu premijum?Bez 300 ks i vrhunske vožnje nema premijuma, ostaće samo skuplja verzija C5, daleko iza Nemaca, kao i novi Renoov projekat uostalom.Ti voziš Pežoa ili Citroena i pravi si navijač.
@Tojotata
iako u tvojem tekstu ima puno stvari sa kojima se apsolutno slazem, istovremeno si pobrkao i napisao toliko gluposti, da se pitam, znas li uopste o cemu pises...
potpuno si u pravu u sledecem:
- ovo je cista stilska vezba udobnog i luksuznog prevoza iz nekog proslog vremena
- ovo je unzivo ionda bio (i jos je) izuzetno markantan komad dizajna, cak i ako ne "preskocimo" vremenom prevazidjene "modne detalje"
a "gluposti" ti pocinju sa ovime:
- usporedjivane "stilskih" vjezbi sa produkcijskim uradcima je apsolutno besmisleno.... pa je tako i usporedjivanje ovoga sa produkcijskim C6 jednostavno -glupost! ako ga vec treba usoperdit s C6, onda bi to trebalo s C6 Lignage konceptom a ne sa produkcijskim... i oprosti, u tom slucaju, u pogledu elegancije, ekstravagancije i stogod je jos ovakvih pridjeva, ovo "nema za burek"!
- besmisleno je rec, da je Initiale bio osnova za Lagunu br 2, jer je jedini stylin feature, koje je s njega prenet na lagunu, malozasiljen i od ostalog zadneg kraja blago podignut deo sa zadnjim staklom... i to jos tako malo, da 99,7% ljudi nikad nije ni znalo za "izvor"...
- Initiale isto nije osnova za koncept Vel Satis, vec je koncept VelSaris bio osnova zabprodukcijski model istog imena.... koji je, potpuno se slazem, totalno upropasten tekom prelaza iz konceta u produkcijski model. i to puno vise nego je to bilo kod C6!
- DS5 predstavlja Citroenov "vrh"... ali "vrh luksuza", ne vrh "modelske palete"!
...drugim recima, ne brkaj automobilske segmente, jer ispadas smesno... DS5 nije auto D segmenta i nema nikakve veze sa C5! manji je skoro 30cm i napravljen na platformi C4-ke! zbog toga je i motorna paleta takva, kakva je... a guranje 300+ konjskih V6 motora u aute C segmenta od njih nece napravit "premium"
-prozori se na daju otvarat na DS4, ne na DS5 ali se slazem za vidljivost nazad... stvarno je losa.
- nisam primetio, da bi se itko za bilokoji od DS modela napisao, da ima losa vozna svojstva.... bilo je prigovora preko ne pretjerano komunikativnog volana i "udobnosti ispod ocekivanja" kod DS5 (verovatno zbog "broja u imenu" i hidraulike kod C5) ali nikako ne preko voznih svostava... za sva tri modela su rekli, da se voze poprilicno dobro... sto ti mogu potvrdit i iz vlastitog iskustva, jer sam po vise puta vozio svo troje!
normalno, DS5 nije "ferarri" i treba ga gledat, ko takvog! a za jedan "C4karavan" ili za "C4 Picasso GT" se vozi vraski dobro....
i ja vozim Citroena i jesam navijac.... ali iz toga sto si napiso jasno je samo to, da ti nije bas savim jasno o cemu pises... ;)
@ Aleksandar BG
Alo čoveče, DS5 predstavlja vrh luksuza koji je dostigao Citroen.
A Latitude je primer luksuza koji nudi Reno.
I jasno se vidi šta ko UME da ponudi. Citroen je AVION. Ne poredim ni istu klasu, ni ne znam ni ja šta, već DOSTIGNUTI NIVO koji nude, a gde Citroen beži deceniju ispred Renoa.
@drugmirko
Nisam ja poredio nego sam dao odgovor nekome ko je poredio.Ovaj model je posluzio kao stilska osnova za Lagunu2 o cemu je i pricao i Lorens Eker kada je nastala Laguna 2.zbog toga što ti nemaš domet da prepoznaš linije automobila na sledećoj seriji fotografija http://www.google.rs/search?q=renault+initiale&hl=sr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bUBZUeHpCoWktAadr4GwCw&ved=0CCwQsAQ&biw , ne daje ti pravo da mi govoriš da lupam.Što se tiče Vel Satisa takođe, koncept Vel Satisa je nastao od koncepta Initiale od koga je produkcijski model preuzeo kompletnu unutrašnjost, dobar deo formi zadnjeg dela, a monovolumenski oblik, zadnji deo kabine je preuzeo od kupea koncepta Vel Satis, koji je inace produkcijsko ostvarenje dobio u Avantimeu.DS5 je napravljen na platformi c segmenta, kao i Passat uostalom, ali je pozicioniran iznad ds4 modela, kako cenom tako i gabaritima isto kao sto je Vel Stis bio u odnosu na Lagunu i nije istina da je to samo karavan ds4, ili ds4 picasso, jr bi se zvao ds4 Karavan ili ds4 Picasso.Citroen je hteo da napravi u svemu bolju verziju c5, pa je zbog agilnosti uiskoristio platformu c4, jer je veca izuzetno udobna, ali sa motorom smeštenim ''10 metara'' ispred prednje osovine, kao i kod Pežoa,što čini da vrlo teško možeš napraviti sportski auto.Nisam rekao da je ''loš u vožnji'', ali su komentari svih vozača, da je udobnost lošija zbog tvrdoće, volan sjajno izgleda ali ne preterano komunikativan i premali, a motori sa sve hibridom preslabi za jedan premijum.Miljama iza nemačkih konkurenata.I da , niti jedan auto nije postao premijum, a da u paleti nije ponudio motorizaciju barem nešto jaču od proseka u klasi, a rekao bih da svi konkurenti koji nisu premijum, pa čak i u C segmentu imaju jednaku ili bolju motorizaciju.Daleko su francuzi od premiuma, ma šta vi vozili, treba prvo dokazati pouzdanost modela, zatim sjajne vozne osobine i kvalitet, a luksuz čak nije ni nužan.Barem je tako kod BMW,Audi i Mercedesa, a oni su premijumi kao etalon.Za prozor si bio u pravu.To je sve u svemu, samo dobro napucan i lep Sitroen.
Dejane, alo.Latitude ako tako gledaš nije vrh, već je to Nissan GTR i Svi modeli Infinitija.A pre njih Talisman kao još jedan Samsung na koji je Reno nakačio bedž.Tehnički, kako izuzmemo ekskluzivnost i gadžete, od francuza Clio i Megan imaju jače i bolje motore od tvog ljubimca sa sportskim aspiracijama, a Laguna top model na primer u fulu 3.0 dci v6 grandtour sa Hicas upravljanjem na sva 4 točka je što se tehnike tiče ispred ovog ''premiuma''u svakom segnmentu-osim ekskluzivnosti i opreme, a opet samo jedna obična laguna.Francuzi su daleko od premiuma, a posebno Pežo, ma koliko ga ti voleo.
@Tojotata
znam, da su pricali, kako je Initiale osnova za Lagunu 2 ali, osim u detalju zadnjeg kraja i osnovnoj liniji krova, gledano strogo bocno, to se nigdje ne vidi...
dok je vanjstina produkcijskog Velsatisa u svemu, od generalne sulhuete, prek stajlinga prednjeg i zadnjeg kraja, direktan derivat koncepta Vel Satis! jako razvodnjenog ali ipak... od farova pa nadalje....
DS5 jednostavno nije ni u kom pogledu, ni tehnickim, ni kakvim drugim, povezan sa C5, nit mu je to bila namjena! to da nosi drugi broj od DS4 jednako je slucaju kod bivsih C2 i C3, koji su tro i pet vratne verzije istog modela ali razlicitih brojcanih oznaka...
slazem se za motornu ponudu, trebali bi bolju i to im je ogorman minus u usperdjenju sa njemackom konkurencijom... ali trenutno je tako, ko sto je... a sva tri modela DS linije, ko i svi modeli C linije, su sasvim "on par" sa svojom germanskom konkurencijom a uz to, bar meni, i neusporedivo zanimljiviji, raznoliki i prijatniji...
Ko je bio na sajmu mogao je da vidi sta je to premijum enterijer u modelu DS4, sav u kozi! Vrhunski! Daleko ispred nemacke konkurencije...
Ja uspeo uci unutra! :)
Šta ti trpiš od Reno grupe?Samsung je 100 Renoov, a Nissan 47%,sa odlučujućim glasovima u odboru i Renoovim ceo.Oni su prakično jedna grupa kojom upravlja Reno,tako da Nissan ne može dobiti dozvolu za razvoj bilo kog modela, dok ne odobri Reno.Oni su 4.proizvođač na svetu s 8 miliona vozila.Ne znam šta ti voziš ali to pretpostavljam nije Tojota, o kojoj ne smem ni da počnem priču jer je pretpostavljam kanta naspram tvog c3 ili 206?
@Drugmirko
Pa sada se ija slažem sa tobom.Ne mislim da je on loš niti da zaostaje za Nemcima u bilo kom smislu,već sam hteo reći da je jaaako avantgardan po dizajnu, luksuzan unutra i meni se unutra dopada lično više od svih Nemaca,ali je tehnički prilično prosečan,ako izuzmemo taj dizel hibrid koji je već viđen u Sitroenu.Za premijum mislim da više uticaja imaju rešenja motor, menjač, vešanje i dr...mnogi su pokušavali prići segmentu, čak i japanci, ali su Leksus i Infiniti to postali tek kad su ubacili motore i menjače kakvih nije bilo u njihovim velikoserijskim modelima.Acura je imala par pokusaja, ali bez obzira na omiljenost Honde u SAD, nikada nije smatrana premijumom, jer su konkurenti iz Evrope i Japana imali 8 cilindarske blokove.Drugi uslov je da u ponudi brenda nema ni jedne ''obične '' verzije, što je DS linijom Citroen već uradio, još samo da nabudže mašinu koju neće gurati u Pežo i u imenu ostave samo DS i dobiće epitet premijuma, imidž već stiču.Mislim da Reno neće ni pokušati sa premijumom, već će probati stići do nečega što je sadašnji DS, imajući u vidu da oni vode politiku po kojoj se Modus prodaje na jednom, a Note na drugom tržištu, tako da barem u Evropi u dogledno vreme u okviru kuće Infiniti neće dobiti konkurenciju.Udavih sve, ali poenta je da mislim da su Audi ,BMW i Mečka tehnički daleko ispred svih i zato su premijumi, a DS je nešto najbolje iz Francuske i ja volim da ga vidim na ulici.
@L Dejan
Ako Renault izbaci ovu Initiale liniju onda mi uporedjuj luksuz ta dva proizvodjaca!! Do tad nema poredjenja!! A Citroen lepo propada kod nas!!
@ Aleksandar BG
Samo izvoli, čekam da vidim Samsung sa kožom, pa da puknem od smeha.
Ili će na Infiniti da stave Renoov logo i onda kao mi smo uspeli.
Hahahaha
Što ga sami ne izbace.
Vidiš tvoj VelSati(s) je prošao ko bos po trnju. Svaki Renoov pokušaj premijuma, se završi sirotinjskom prodajom.
Ljudi neće kopije ni plastiku
L Dejan
Lupas za medalju, ali kada kazes da je Vel Satis KOPIJA i PLASTIKA, tu si prevazisao sam sebe. Kada kazes da Reno nece da kaci svoj znak na Infiniti, to je isto kao da Toyota ne kaci svoj znak na Lexus...