
Čelnici proizvođača automobila BMW, Volkswagen i Fiat izjavili su da očekuju oporavak automobilske industrije u drugoj polovini 2013., najviše zahvaljujući rastu potražnje u Kini.
S druge strane, prema procenama šefa Nissana i Renaulta, ne očekuje se tako brz oporavak auto industrije u Evropi. Tačnije, ne očekuje se oporavak tržišta do 2015. ili 2016., a prema njegovim rečima pod znakom pitanja je i kretanje tržišta do tada (snažan ili blagi pad).
Prema statističkim podacima udruženja ACEA (Udruženje Evropskih Proizvođača Automobila), u februaru je evidentiran dalji pad izdatih novih dozvola od 13,3% na 109.331 vozila. Velika Britanija je i dalje jedina zemlja koja beleži rast prodaje, iako se on najvećim delom temelji na rastu prodaje dostavnih vozila, koja je povećana za 4,2%. U Nemačkoj je zabeležen pad novoizdatih dozvola od 14,4%, dok je u Francuskoj ovo smanjene bilo neznatno manje -12,3%. Najsnažnije smanjenje evidentirano je u Italiji s padom od 30%, dok je u Španiji broj novih dozvola smanjen za otprilike 20%. Osim značajnog pada potražnje putničkih vozila, izražen je i pad potražnje teretnih vozila, koji je u februaru iznosio oko 12,4% uz pad broja vozila na 13.320.
Velika Britanija, koja beleži opšti rast potražnje za vozilima ipak nije uspela poboljšati prodaju teretnih vozila, čija je potražnja pala za 11%.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
U 3. mjesecu pad prodaje "samo" oko 4% (Italija) tako da su predviđanja nadam se točna
Nema oporavka dok se ne pojave pravi auti,a ne ovi nusprodukti automobilske industrije..
@ Nepoznata Osoba
Potpuno se slazem sa tobom.
Tehnologija izrade i ostalo mogu da ostanu ovakvi, kakvi su. Dizajn treba promeniti. Kako je krenulo, automobili postaju sve ruzniji i ruzniji. Tome jos doprinose 'mutanti" tipa Q6, X6 i slicni. Namerno sam naveo ova 2, i ako Q6 nije serijski, jer su stvarno rugobe.