home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Plymouth, oni koji znaju nešto o američkim automobilima znaju o kom brendu se radi. Daimler želi da obnovi ovaj brend, navodno, a svi poslovi su pri kraju.

Daimler (poistovetite ga sa Mercedes) bi na ovaj način na američkom tlu nudio jeftine, za američki pojam, automobile. Ako nama serviraju ovde motore iz Dacie u A-klasi, šta će tek raditi u SAD-u u brendu koji ne nosi njihovo ime.

Nakon raskida braka sa Chryslerom (2001.), koji je Mercedesu bio potreban da utopi sve svoje platforme, ostali su vlasnici prava na ime Plymouth.

Izvor: Automotosvijet.com

Foto: arhiva Autoblog.rs / Plymouth 



čitanja : 1222



Komentari

Ozivljavanje nekog (bilo kog) brenda je pozitivna vest. Isto kao sto je gasenje negativna...

Autor Pitbull 03 Apr 2013, 17:15

@Pitbull

Slazem se.

Autor Damko 03 Apr 2013, 17:29

Podržavam, jer konkurencija je najvažnija za fer cene

Autor L Dejan 03 Apr 2013, 17:42

A sta to fali motoru,koji prvenstveno, nije iz Dacie nego iz Renaulta??

Autor milan 03 Apr 2013, 18:01

koja glupost ... zar ne mogu da izmisle neko novo ime umesto da diraju plymouth?
sta, gledacemo plymouth road runner sa I3 motorom ili 'cudu sa dizel motorom u klasi sa dacijom i ladom?
sramota.

Autor mile antena 03 Apr 2013, 18:58

Nadam se da nece da hule po necemu kao sto su Baracuda/Hemicuda...pu pu pu, daleko bilo

Autor Jovanovic 03 Apr 2013, 19:32

mile antena 03 Apr 2013, 18:58

Ko kaze da ce se zvati RoadRunner?

Autor hh 03 Apr 2013, 20:16

@hh,
niko ne kaze, ali ako im je cilj da prodaju jeftinije aute u americi, niko takve aute nece kupiti. ljudi ce ocekivati naslednika legendarnih plymouth modela kroz istoriju, a ako im daimler ponudi bilo sta drugo ... nece se dobro zavrsiti.
proci ce isti kao sto je pontiac prosao kada je amerikanci pokusao da uvali holden monaro sa pontiac gto oznakom. zna se sta se ocekuje od auta sa "pontiac gto" oznakom, isto kao sto se zna sta se ocekuje od auta sa "plymouth" oznakom.

Autor mile antena 03 Apr 2013, 20:20

mile
Pa nije fora da izmislie novo, oni oće da ožive staro.
Sačekaj prvo da vidiš pre nego što počneš da kritikuješ šta će napraviti.

Autor Pitbull 03 Apr 2013, 20:21

@Pitbull,
nebitno. moze on biti najbolji auto na svetu - to nije plymouth koji ljudi znaju. isto kao gore slucaj sa pontiacom gto. on je bio fenomenalan auto (vozio sam ga jednom), ali na kraju dana to je bio australijski auto sa legendarnim imenom kao sto je "pontiac gto" na njemu, a to nikako ne prolazi.
mogu ti dati primer sa recimo saturnom. dugo godina to je bila osnovna i najjeftinija gm divizija. i onda su, pre par godina, odlucili da krenu da uvoze opele i da ih prodaju kao saturne. svi ti auti su dobivali samo pohvale i zaista su dobri bili. ali to nije bio onaj saturn koji ljudi znaju i sa takvom strategijom je pukao u roku od 2 godine.

Autor mile antena 03 Apr 2013, 20:33

@ Mile Antena
Slažem se.Isto je bilo i s Mustangom 2. generacije,radikalno su ga promjenili u lošem smislu,promjenili dizajn,stavili slabije motore,bio užasan auto,a narod nije na to naviko,nego je naviko na 1. Mustanga koji je bio moćan i rasipan,zato se 2. generacija nije prodavala...Očekujem istu sudbinu ovoga...

Autor Nepoznata Osoba 03 Apr 2013, 20:42

@Nepoznata Osoba,
mustang II je izuzetak. on se jeste odlicno prodavao, ali ne zato sto ga je neko voleo vec zato sto je iznenada udarila naftna kriza i cene goriva skocile za 3 puta preko noci. a posto amerikanci nisu imali mnogo ekonomicnih auta iz tog perioda, kupovalo se sve i svasta sa 4 cilindra, pa se tako mustang prodavao odlicno (preko milion ih je prodato u 5 godina). cim je naftna kriza prosla, tako je stigao i kraj za mustang II

Autor mile antena 03 Apr 2013, 20:46

mile
E jbg sad. Znači ti nisi onda za oživljavanje Plymouth-a ?
I Bentli i Rols su prsli, pa su ih oživeli Nemci.
Tj celokupna Britanska industrija je prsla, sem McLarena, pa su ih drugi oživeli.
Treba videti šta će Nemci uraditi od Plymouth-a pa onda dati sud.

Autor Pitbull 03 Apr 2013, 21:07

@Pitbull,
ja nemam nista protiv da se plymouth ozivi, ali to treba da uradi samo chrysler, niko drugi (jer je plymouth od svog nastanka bio pod chryslerova divizija).
sto daimler ne ozivi neko nemacko ime nego su bas nasli da diraju plymouth? kapiram da imaju pravo na ime "plymouth", a nemaju na "dkw, nsu ili borgward", ali to je njihov problem ...

Autor mile antena 03 Apr 2013, 21:42

mile
To je kao kad bi rekao da RR i Bentli sami ožive.
Sigurno da će Mercedes napraviti bolji posao nego Chrysler. ; )

Autor Pitbull 03 Apr 2013, 21:52

@Pitbull,
a sta je to daimler uspesno uradio u poslednjih 20-ak godina? mercedes iz godine u godinu zaostaje sve vise i vise za bmw-om i audijem, bankrotirali su nekada veoma uspesan chrysler, ulozili su gomilu novca u maybach koji je opet na kraju pukao, smart nikad u svojoj istoriji nije zabelezio profit, a uspeli su da bankrotiraju i holandskog proizvodjaca aviona fokkena ...

Autor mile antena 03 Apr 2013, 21:59

Ako ga ozive, verujem da ce prica biti obrnuta. Dakel mercedes motori u jeftinom pakovanju, ne mercedes pakovanej sa jeftinim motrima.

Autor Fordovac 04 Apr 2013, 01:47

a kad je ista mercedesovo ikada bilo jeftino, cak i kad je zastarelo i kada je u jeftinijim pakovanjima (chrysler crossfire recimo)?

Autor mile antena 04 Apr 2013, 02:38

Mercedes trenutno ima najbolji dizajn medju "premijum" autmobilima, tako da moze da diktira cene, ali bi zaista mogli da usaglase sve te komponente. Gledao sam novu A kalsu, bukvalno nema dve iste plastike, svaki panel je od drugog proizvodjaca, ili meaterijaal, ili boje, ili nesto.

Autor Fordovac 04 Apr 2013, 12:39

nekazem za samo mercedesove aute. cak i u slucajevima gde je mercedes davao svoju stariju i istrosenu tehnologiju drugima i prodavao vozila pod drugim oznakama (sto bi bio i slucaj sa plymouthom), takvi auti su bili preskupi. chrysler crossfire mi prvi pada na pamet.

Autor mile antena 04 Apr 2013, 15:31