
Tokom marta je u Hrvatskoj prodato 2.436 novih putničkih automobila, što jeste za 36,3 posto više nego u februaru ove godine, ali je u odnosu na mart prošle godine manje za 35,5 posto, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Na godišnjem nivou je tako nastavljen snažan pad prodaje novih automobila, iako po nešto manjoj stopi nego u januaru i februaru kada je prodaja bila i gotovo upola manja nego u istim mesecima prošle godine.
Podaci za prva tri ovogodišnja meseca pokazuju da je u Hrvatskoj prodato 6.037 putničkih automobila, što je za 44,3 posto manje od prodaje u prvom prošlogodišnjem tromesečju.
Najprodavanija marka automobila na hrvatskom tržištu u prva tri meseca je Volkswagen sa 835 automobila i tržišnim učešćem od 13,8 posto.
Sledi Opel sa 622 automobila i učešćem od 10,3 posto, a treći je Renault čiji su zastupnici u Hrvatskoj od početka godine do kraja marta prodali 471 putnički automobil.
Blizu su i Peugeot sa 464 automobila i učešćem od 7,7 posto kao i korejska Kia koja sa 452 prodata automobila ima tržišni udeo od 7,5 posto.
Među prvih deset su i Hyundai, Citroen, Škoda, Chevrolet i Ford.
Najprodavaniji model je Volkswagen Golf, a slede Opel Astra, Renault Clio, Opel Insignia i Volkswagen Polo.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen