
Zahvaljujući odličnoj prodaji "fijata 500L" italijanski gigant je u martu uspeo da zauzda pad prodaje, ali i da sa 80.700 prodatih vozila svoj tržišni udeo na Starom kontinentu poveća na šest odsto.
Ovakvi rezultati su posebno značajni u situaciji kada se na evropskom tržištu proizvođači grčevito bore za svakog kupca, jer je prodaja novih automobila u strmoglavom padu. Na tržuštu EU u martu je, naime, prodato 10,3 odsto manje novih automobila.
Sa prodatih 154.000 vozila u prva tri meseca ove godine "Fijat" je zabeležio rast prodaje od pet odsto u odnosu na isti period prošle godine.
Kragujevački "fijat 500L" je najprodavanije vozilo u svom segmentu, a modeli "500" i "panda" su u samom vrhu A segmenta. U segmentu malih MPV vozila, "fijat 500L" je lider po prodaji i zauzima skoro četvrtinu tržišta. Tržišni udeo modela "500" i "panda" u A segmentu je dostigao 13,6, odnosno 12,8 odsto.
LUKSUZ
"Fijat grupa" može da se pohvali i sjajnim rezultatima prodaje svoja dva najluksuznija i najprestižnija brenda "ferarija" i "maseratija". Samo u martu u Evropi je 493 srećnika selo za volan ovih "aždaja".
Izvor: Novosti.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
Šta li je sledeći fiatov potez u Kragujevcu.
Ne verujem da će se ostati samo sa 500L. , treba proširiti fabriku i početi još jedan model. Ove godine bi trebalo izaći i oko 5000 Punta, za toliko je trazeno delova od komponentaša.
"Fijat grupa" može da se pohvali i sjajnim rezultatima prodaje svoja dva najluksuznija i najprestižnija brenda "ferarija" i "maseratija".
A to sto Alfa i Lancia tonu sve dublje to nema veze...
Pocetak je prodaje tako da je razumno sto je 500L u vrhu, a i prodaje ga popularnost Fiat-a 500... samo tako. Konkurencija je prilicno jaka kod MPV-a, ali njega prodaje ime tako da ako ispostuju sve komponente marktinga moze da bude dobar u prodaji tokom celog ciklusa proizvodnje...
Podaci u tekstu, najverovatnije izvornom, nisu tacni jer je Fiat imao rast od 8% a o onom trzisnom udelu od 6% mogu jos uvek samo da sanjaju jer je on oko 4,5 do 5 najvise prostom racunicom...
@carobnjak
Misao zavrsena... imas na netu rezultate prodaje pa ako te zanima verodostojnost mog racuna ti trazi. :P ;)
Dok nisu spustili cenu, trebalo je dobro razmisliti izmedju Countrymena za 18500 i 500l za 15500(ako se porede specifikacije, mada Countryman nema fensi kolor displej, hvala Bogu).
Sada, kada 500L kosta 12500, razlika je jasna u korist Fiata.
A tako je i na ostali mtrzisitima, samo sto su oba za par hiljada skuplji.
I 500 je jeftiniji od minija, i neuporedivo udobniji.
ZASTO FIAT uvek mora da ima SAMO jedan segment koji se PRODAJE?
Panda Uno Punto Bravo Panda Punto 500 500l ???
Kao da ne mogu da imaju dva segmenta koji se dobro prodaju, ili ne daj Boze 3?