home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema podacima koje je objavio JATO Dynamics, najprodavaniji automobil na evropskom tržištu tokom aprila je bio Volkswagen Golf, na drugom mestu je Renault Clio, a na trećem još jedan Volkswagen – Polo.

Volkswagen je u Evropi tokom prošlog meseca plasirao 43.175 Golfova što je u poređenju sa 36.608 u aprilu 2012. godine povećanje od 17,9 odsto.

Golf je najprodavaniji model u Evropi i kada se posmatra prodaja za prva četiri meseca ove godine. U ovom periodu su Evropljanima isporučena 155.542 Golfa, a to je za 2,4 odsto manje nego za prva četiti meseca prošle godine.

Kompletnu listu deset naprodavanijih automobila u Evropi za april i za prva četiri meseca 2013. godine možete pogledati u priloženoj tabeli.

Takođe, u drugoj tabeli su i podaci o deset najprodavanijih marki u Evropi za april i za prva četiri meseca 2013.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1941



Komentari

Komšija juče doterao G7 neke odvratne boje, ko pacov, užasno izgleda. Ali zato dvobojni enterijer, bruka, fantazija.
Uopšte gledano samo 4 boje stoje sedmici, ostalo je kao izbledelo i požutelo od stajanja.
Verovatno čistije nijanse ostavljaju za redizajn.

Autor Ludak kao ja 20 Maj 2013, 23:14

Dobar je novi Clio nije čudo što se ovako prodaje. Audi razvalio, BMW zadnji od premijuma za ovaj mjesec. Zasto je MB ovako skocio zbog E klase?

Autor Dakara 20 Maj 2013, 23:19

A, CLA, E redizajn
3 udarna modela su izbacili u kratkom roku.
Pogledajte samo komentare za CLA na stranim portalima, narod je poludeo za Baby CLS-om

Autor Ludak kao ja 20 Maj 2013, 23:24

Svaka cast za Clio, u inat zlobnicima!

A zar nije neki dan pisalo da je Fiesta najprodavanija?!?

Autor carobnjak 20 Maj 2013, 23:24

@carobnjak

Stvarno su ga dobro odradili, ja u firmi dužim ovaj prošli model, a kolega dobio prije mjesec dana ovaj najnoviji standardna oprema sa navigacijom ima onaj tač skrin unutra i dizel motor. Malo sam se vozio u njemu nije mi dao da vozim i mogu reći da je stvarno udoban za tu klasu stvarno mi se sviđa.

Autor Dakara 20 Maj 2013, 23:33

@Dakara
cista desetka! :)

Autor carobnjak 20 Maj 2013, 23:34

@ carobnjak, po ranije objavljenom saopštenju uvoznika Forda za Srbiju: "Ford Fiesta je u Evropi bila najprodavaniji mali automobil u martu i za prva tri meseca 2013."

Autor auto 20 Maj 2013, 23:37

@Dakara
Pa zar ne rece Dejan da te kante od reciklirane plastike niko nece kupiti,Nemci u svim testovima napisali isto, u fazonu losa plastika, juce sam sedeo u jednom 1.5 dci ,savrsen je u svakom smislu,moderan,dobra zavrsna obrada,sjajan dizajn, mnogo lepsi uzivo,10.A i Ford inace uvek sabotira brojke,izvlaci iz konteksta, fijesta je dobra i dobro se prodaje,ali losije nego prosle godine, a dobro ide zahvaljujuci U.K.gde su ludi za njom.

Autor Bobo 20 Maj 2013, 23:41

Mercedes je ispred BMW u evropi samo zbog B klase. B klasa se prodaje vise od A klase. A sta kompetentni ljudi, profesori dizajna pricaju o cla:
http://www.dodaj.rs/f/2N/8t/4WIAQAEM/abild.jpg

Najnoviji autobild.

Dakle BMW nema B klasu (imace nesto mnogo bolje od toga od pocetka sledece godine), nema seriju 1 karavan, i nema A1. Dakle pomenuti automobili su prednost Audija i Mercedesa (mada je Mercedes u Evropi prodao manje od BMW u prva cetiri meseca). Zato trojka kida. Petica nije medju prvih 10, ali je odmah tu. Da je samo malo duza lista, bila bi i ona. A Audi i Mercedes na ovakve liste mogu da udju samo sa A3, A, B,...

"wie eine karikatur":))

Autor toma 20 Maj 2013, 23:45

toma 23:45
BMW nema B klasu, ali ima X1.

Autor Pitbull 21 Maj 2013, 02:23

Golfomania!
Inace Clio je stvarno lep auto, malo losiji utisak mi je jedino ostavio enterijer kada sam bio na sajmu.

Autor Panco 21 Maj 2013, 10:15

@toma
Vidis da A3 vadi situaciju,a bile price razne o A3 kako je najruzniji,tamo vamo.
A1 vec zastareo,ne verujem da je on bas zasluzan za prodaju.Pre bih rekao A3,A4 i Q5.
Mada me i ne cudi sto je Audi na Evropskom trzistu prodavaniji,kazem ja,da se uzdignu jos malo na USA trzistu i eto im prvog mesta u globalu ;)

Autor dusan 21 Maj 2013, 10:26

@pit
Aj ne benavi, x1 i b klasa su skroz drugi cenovni razredi.
Btw. Ono sto ste videli na slikama serije 2 je jaaako blizu restilizovanoj seriji 1:) Mada sto kad i ovako tuce konkurenciju.

Autor toma 21 Maj 2013, 10:28

@dusan
A1 se cini mi se prosle godine prodao u oko 130k komada. Bez toga bi bio ispod Mercedesa.
Ispravka: i mercedes je veci deo prosle godine imao onog malog jeftinog plastikanera, pre nego ga je zamenio ovaj malo skuplji plastikaner.

Autor toma 21 Maj 2013, 10:32

@toma
Dokle cemo vise o tome?Pa A1 je premijum u toj klasi.Njegova cena je sigurno 5,6.000e veca od proseka u toj klasi malih automobila.Za novi A3 ste pricali sve najruznije,a prodaje se bolje od konkurenata.A1 je mozda dobar na Evropskom trzistu,ali u Kini kao sto i sam znas za prodaju su najzasluzniji A4L,A6,Q5 i Q7.To je podatak.I plus je bio podatak da je u proseku svaki prodat Audi skuplji za oko soma evra od proseka prodatog Mercedesa.
I pusti ovu seriju 1,budimo realni ruzna je,ruzna,ne daj ti Boze...Eto,ja koji volim Bmw to kazem.Jos od kad sam je prvi put video,jos je bila neka osnovna oprema izgleda,katastrofa.Razmisljao sam se da li je pravi konkurent onoj Bmw 3 Compact po ruznoci...

Autor dusan 21 Maj 2013, 12:28

@dusan
taj prosek koji je auto skuplji, nisi dobro procitao. Vest je bila koliko od svakog prodatog auta u Nemackoj u proseku zarade. I bilo je Merc oko 3000e, Audi nesto malo iznad, oko 3100 ili 3200e, a BMW je bio negde iznad 4000e ne mogu tacno da se setim. Vest je od pre nekoliko nedelja, pa ako nekog ne mrzi moze da pronadje tu vest.
Poenta je sa A1 da je on klasa ispod A3 (dakle i 1, i A klase) i kao takav donosi dodatnih 120000komada. Sta ce biti kad u taj segment udje BMW najjednostavnije ce ti biti da procenis ako saberes cifre BMW-a i MINI-ja.
Pa kako mozes da pricas da je u proseku svaki prodati audi skuplji od Mercedesa i BMW-a. Potrebno je da uzmes ukupnu cifru prodaje u evrima i podelis je sa brojem prodatih kola. BMW je u prvom kvartalu uzeo 17,546 milijardi evra a prodao 448000 kola , sto ako se podele te dve cifre dolazi se do prosecne cene prodatog bmw-a od oko 39000e. Kad se kod audija podeli prihod od 11,734 milijade evra sa brojem od 370000 prodatih kola, dolazimo do prosecne cene Audija od oko 31000evra. I sta ti tu nije jasno. Zasto iznosis neproverene informacije, i nastupas po principu sta je babi mili to se babi snilo. Ja uvek samo sa konkretnim brojkama baratam, i po mogucstvu crno na belo.

Autor toma 21 Maj 2013, 12:50

toma
Ne.
Mercedes je oko 3 000, 3 100- 3 200. BMW je oko 3 700.
A Audi najviše uzima, preko 4, da li 4 700 , ne znam tačno.
A Audi najjeftiniji, sledi BMW, pa Mercedes najskuplji.
Sad sami zaključite ko pravi najkvalitetnije ( što se i videlo po silnim tabelama ovde objavljenim na blogu ).
Najviše ih košta auto, najmanje se ugradjuju, a opet najskuplji. :)

Autor Pitbull 21 Maj 2013, 13:07

Немојте у тим калкулацијама да превидите цену развијања модела. Аудију Фолцика развије платформу, Шкода моторе, Сеат пластику и све џумле на крају прави кајмак за Фолицку кад неком увале "премијума прстенца"!! ;)
тома
Серија 1 комлет је одлично дизајниран аутомобил и нема сумње да ће свежином "надживети" радионице и њихова колица, него мени лично онај фар шкрипи те због тога ценим да би рестилизација добродошла!

Autor Гагиба 21 Maj 2013, 13:25

@toma
Znaci 120.000 A1?A,Audi prosle godine prodao oko 750.000 automobila u Evropi.Nemoj da mesas Mini,Mini ima svoj izgled i ljudi to kupuju zato sto je Mini,ne Bmw.Stalno mesas Mini,sto je ruzno...On je tradicionalno isti i ljudi ga kupuju sto kazem,zato sto je Mini,to niko ne moze da ospori,mozda samo ti.Neka mu promene izgled skroz,da vidimo da li ce uraditi nesto.A,a1 je proizvod Audija,mogao je taj proizvod i da propadne,da je propao bilo bi 'Audi ne moze ni mali auto da napravi'.Sto nekad ne kazes nista o najvecem trzistu,Kineskom gde je model A6 top 3 najprodavanijih automobila,pa sto mu Q5 pravi drustvo i ti su automobili tamo najzasluzniji za prosle godine oko 400.000 automobila.Pa sto u USA ne igra ulogu A3,(a1 tamo ne postoji),vec A8,A6 i Q7.Ti samo pricas ono sto odgovara tebi i Bmw-u,ono sto je bolje kod drugih ti o tome ne pricas.Na tom kineskom trzistu Audi razzbija Bmw,a tek Mercedes.
@Gagiba
U pravu si,koristi Audi VW platformu za A1 i A3,sve preko toga je audi platforma,sad da li je razvlace,skupljaju,sire,to je njihova stvar,neka to stvori Bmw pa neka isto radi ;)
Kada kupis A6,dobijas cist proizvod Audija.
Takodje,motore od preko 2.0 radi sam Audi,a i te 2.0 poboljsavaju za neke svoje modele,pojacavaju.Motore za RS modele,S modele radi odeljenje Quattro GmbH,plastiku i enterijer poredi kada udjes u Audi pa u ostale brendove u VW grupaciji ;) :))

Autor dusan 21 Maj 2013, 14:01

@dusan
veliki broj ljudi kupi MINI pored drugih slicnih automobila zbog izgleda, a veliki broj i zbog toga sto zna da je kompletna mehanika, elektronika i sve ispod "kozhe" zapravo BMW. Zbog cega se MINI dok ga BMW nije uzeo prodavao 10 puta manje. Pa i tada je imao isti izgled.
I slusaj sad ovo sto cu ti reci, pa ti zapamti: BMW kad (i ako) bude izbacio auto u tom segmentu prodavace ga onoliko koliko bude mogao da ga proizvede, 100k, 200k, 300k, sve jedno!

Autor toma 21 Maj 2013, 14:16