home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Citroen će sa C-linijom nastojati da ima odličan balans između cene i funkcionalnosti, ali ti modeli neće biti konkurenti Daciji.

Izvršni direktor Citroena Frederic Banzet je najavio da će u narednih godinu dana ta kompanija predstaviti prvi model svoje nove C-linije, koja će cenom biti pristupačnija nego sadašnja (pod C-linijom mislimo na modele kao što su C3, C4, C5...). Na ovaj potez čelnici PSA grupacije su se odlučili kako bi se napravila veća poziciona razlika na tržištu između Citroena, Peugeota i Citroenove DS linije jer prema njihovim istraživanjima Peugeot i Citroen su imali identičnu grupu kupaca.

Nova C-linija je opisana kao "cenom konkurentnija", ali da je to neće učiniti konkurentom Daciji. Prvi proizvod ove nove strategije će biti naslednik modela C3, za koji Benzet tvrdi da mu je dizajn inspirisan konceptom C-Cactus iz 2007. godine.

DS linija će u budućnosti postati samostalna marka, čiji će modeli imati cenu u rangu nemačke premium trojke (Audi, BMW, Mercedes-Benz), a posebno će se fokusirati na kinesko tržište.

Pozicija Peugeota se uglavnom neće promeniti i on će nastojati da poveća svoj udeo u prodaji na zapadnoevropskom tržištu. Citroenova C-linija će privući kupce koji traže balans između cene i funkcionalnosti. Benzet tvrdi da će niža cena biti postignuta pojednostavljenjem proizvodnje. Npr. nudiće se manji izbor motora.

Ipak u Citroenu tvrde da svoje planove neće polagati isključivo na cenu, nego će se fokusirati i na dizajn sa kojim će se i dalje razlikovati od konkurencije. Citroenovi stratezi su zaključili da se "karakteran" dizajn na automobilima kao što su Fiat 500 i DS3 pokazao kao vrlo efikasan način da se modelu podigne vrednost.

Izvor:  Novavozila.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Citroen



čitanja : 884



Komentari

ponovni mali ispravak.... taj prvi primjerak "nove" C linije, kodnog imena E3, nema "dizajn inspirisan" gore pokazanim C-Cactus konceptom (za mene nazalost a za vecinu "fala bogu" :) ), vec je "inspirisan" njegovom pojednostavljenom koncepcijom (mislim, da trecina manje sastavnih delova, nego kod "klasicnog" auta)....
barem su to govorili zadnje dve godine i odtud bi trebala doc i njegova "cenovna pristupacnijost"...
i "do sada" je E3 bio auto od "nekih 4.20m", pa bi s tim bio vise C4 neg C3...
bilo kako bilo, vidcemo najkasnije septembra...:)

Autor drugmirko 21 Maj 2013, 09:39

A što su mu izvadili vufere iz branika ili odatle izleću rakete zemlja-vazduh. Ne, ne to su otvori za levu i desnu ruku da majstor može da uradi generalnu bez otvaranja haube.

Autor Aleks 21 Maj 2013, 09:44

Paaa,PSA dakle pravi Škodu, ali mislim da im to nije pametno, jer i Pežo i Citroen imaju zasebne poklonike, koji su praktično stalni kupci ili Citroena ili Pežoa, bez obzira što su tehnički blizanci.Kod VW je drugačije, oni su kupili Škodu koja se raspala i ponudili jeftinije VW sa sličnim kvalitetom, podigli su renome Škode, a ovde će priča biti suprotna u mnogo čemu.Poklonici Citroena će sada dobijati skromnije Citroene, koji ni u čemu neće moći parirati konkurenciji, osim u ceni, a ako želite modernije i opremljenije vozilo dobićete Pežo, a ne Citroen.Premijumi su nešto drugo i tu zbog predrasuda DS nema nikakvih šansi, osim kod malih automobila, jer ljudi bez obzira šta ti napravio i koliko bilo dobro, za npr 50 000 eura i više, ne žele Citroena(barem veći broj kupaca), već Nemca ili eventualno Japanca koji su već dve-tri decenije na putu stvaranja premijuma i to im je bilo moguće zato što su njihovi matični brendovi(Toyota,Nisan) dugo poslovali dobro, pa su tu neko vreme mogli i da gube dok se ne ustale, mislim da PSA nije u toj poziciji, na žalost.Mislim da će tu Pežo profitirati kao brend, ali će PSA izgubiti Citroena neko vreme.Možda je Citroen trebao praviti lifestyle, kao moderne 2CV, Meharije,Ajkule(ali ne premijum vec samo drugacije i prakticnije od klasicnih iz D segmenta), imali su barem oni toliko toga...

Autor FabianiM3 22 Maj 2013, 13:43