
Kragujevački Fiat 500L je predstavljen i južnoameričkoj publici, i to na međunardonom Salonu automobila u Buenos Airesu.
500L će se u prodaji na argentinskom tržištu naći u drugoj polovini ove godine, gde će kupcima (bar na početku) biti dostupan samo sa 1.4 16v benzincem sa 95KS (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem).
Zanimljive su i špekulacije pojedinih brazilskih sajtova koje kažu da bi Fiat 500L zbog sve brojnije konkurencije u segmentu na tamošnjem tržištu i niže cene možda mogao da se proizvodi u Brazilu, i to u novoj fabrici koja će početi sa radom 2015. godine. Ovo je međutim samo špekulacija pa ostaje da se vidi šta će se dalje dešavati.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
2015. godine pocinje proizvodnja SUV na bazi 500X koji je rodjak kragujevackog 500L. Proguglajte fiat project 338 pa cete videti.
Italijani se naljutili što su im Srbi grebali automobile, shvatili kakvi smo neradnici i kanda će da "pale" odavde. Verovatno će nam uvaliti proizvodnju nekog modela za zemlje Trećeg sveta u koje, nažalost, po gotovo svim aspektima osim geografskog - i mi spadamo.
Koliko ja vidim, onda će izvoz da stane, jer što bi proizvodili u Srbiji za američko tržište?
Bilo bi dobro i da SUV verzija 500L pocne da se proizvodi ovde. .. Da zaokruze proizvod.
Ne isplati se njima srbija nego ce na kraju u kini da ga sklapaju
Sto je najgore, Fiat ce polako da se povlaci upravo zbog tih "grebatora" sto se potpisuju po kolima, a ima da ispasta cela drzava.
@ Cekajuci Kineze
Nisi u pravu.
Oni su planirali da 500L prave na istoj traci gde i Viaggio.
Ali kad su preracunali duple troskove transporta, ipak su se odlucili za Srbiju.
Jadnija smo radna snaga cak i od Kineza.
P.S. 99% Grande Punto pocinje karijeru u KG krajem 2014. pod imenom Grande Classic 15
@ Nitro
Za nase trziste i treba bar 1 takav model. Sto se mene tice, moze i brazilski Uno.
Bas ce neko na ovu krizu da pravi duple alate za proizvodnju, zbog trzista juzne Amerike. Znate li koliko to kosta?
Stipse talijanske, umesto da naprave Dacija klasu, oni prave u sred recesije fensi-Ficu. Za nas i za izvoz trebalo je proizvesti jos jeftiniju Lineu, pa bi nesto jos od toga i ispalo. Ovako nevalja ni nama, a ni njima.
@Djunta
fensi fića košta 10.900 eura u srbiji i ima svu potrebnu sigurnost,komfor, dizajn, ..sve ovo što mi laprdamo i pametujemo je iz našeg ugla, kako bismo mi nešto uradili,ali ne ide to tako u stvarnom svetu..Što se mene lično tiče ja podržavam model 500 L i proizvodnju u srbiji,i sve ostalo me manje zanima