
Izvor: Vrele Gume
Renault verije da bi tržište Azije bilo podobnije za debitovanje novog premium brenda od Evrope, kako tamošnji kuci bolje prihvataju novine od tradicionalnije Evrope, izjavio je COO Renaulta, Carlos Tavares, dodajući da je percepcija Renault brenda u Kini i Južnoj Koreji drugačija nego na Starom kontinentu.
Plan oko uvođenja novog premium brenda, naziva “Initiale Paris”, je potvrđen od strane Tavaresa još pre godinu dana. Renault verije da ima prostora za novi premium brend u svom portfoliju pored standardnih modela, niskobudžetne Dacije i oživljenog Alpine sportskog brenda, mada Tavares dodaje da bi za jedan takav brend trebalo proći barem 25 godina dok ne postane komercijalno uspešan. Prvobitno će biti uveden kao najopremljenija verzija postojećih Clio i Espace modela.
Tavares objašnjava da kompanija sada planira da stvori momentum za premium brend van granica Evrope.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault