home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Vrele Gume

Renault verije da bi tržište Azije bilo podobnije za debitovanje novog premium brenda od Evrope, kako tamošnji kuci bolje prihvataju novine od tradicionalnije Evrope, izjavio je COO Renaulta, Carlos Tavares, dodajući da je percepcija Renault brenda u Kini i Južnoj Koreji drugačija nego na Starom kontinentu.

Plan oko uvođenja novog premium brenda, naziva “Initiale Paris”, je potvrđen od strane Tavaresa još pre godinu dana. Renault verije da ima prostora za novi premium brend u svom portfoliju pored standardnih modela, niskobudžetne Dacije i oživljenog Alpine sportskog brenda, mada Tavares dodaje da bi za jedan takav brend trebalo proći barem 25 godina dok ne postane komercijalno uspešan. Prvobitno će biti uveden kao najopremljenija verzija postojećih Clio i Espace modela.

Tavares objašnjava da kompanija sada planira da stvori momentum za premium brend van granica Evrope.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault 



čitanja : 1231



Komentari

Clio da, Espace ne!

Autor ALEKSANDAR BG 25 Jun 2013, 07:49

Misli se na novi Espace, koji bi trebalo da bude veliki SUV.

Autor Bobo 25 Jun 2013, 09:52

Kome treba skup francuz kome cena padne 20 puta za 7 godina

Autor Kinez 25 Jun 2013, 13:48

@Fordovac
Ne znam šta bi ti značilo gore navedeno, ali zapamti, Renault je automobil za Ford, bio i ostao.
Probaj i sam.

Autor Maksi Caksi 25 Jun 2013, 23:27