
Škoda je nedavno predstavila obnovljenu verziju svog najvećeg modela Superb, a jedan poseban primerak je sada isporučen češkom predsedniku Milošu Zemanu.
Ukratko, predsednički Superb je u "Black Magic" boji, a između ostalog ima i braon kožni enterijer, piano black detalje, kao i sedišta sa grejanjem i ventilacijom.
Pod haubom je 3.6 FSI V6 motor koji razvija 191 kW/260KS i 350 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim DSG menjačem.
Pogon je na sva četiri točka, ubrzanje od 0-100 km/h traje 6,4 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zamislite ove nase preCednike da sednu iz 600 000soma mecke u 50 000 skodu...
Dobro, lupio sam, plus neka blinda, ima da bude i stotka ovaj skodilak
Skoda pobesnela, a?
Ako, tako se to radi. Passat na Ceski nacin i to besan Passat
Njihov nacionalni ponos. I nas ce uskoro da se vozi u 500L, 7 seater...
Ne ostavih komentar na temu.
Jeste ovo Suerb automobil za predsednika, ali ne kažu za koje uslove.
Čime je 4x4, verovatno je koristi kad pođe u selo :))
Kupio je i Dinkić 500L, pa šta?
Ovaj Suerba je ružna, visoka i nikakva. Može biti da će se predsednik u njoj voziti, kad bude obilazio poplavljena područija i sl.
Smešan izraz je postavio englez. Škoda bolja od pasata. Kao kad bi Dacija bila bolja od Renaulta.
Ima u Srbji zanimljivih ideja.
Autor Maksi Caksi 27 Jun 2013, 15:50
Znaci brate kidam se od smijeha kakavih likova ima. Kako moze necija filijala da bude bolja od maticne firme koja im daje sve. Daje sve ali tanjeg kvaliteta, ruzniji itd. I to naravno kupuju ljudi koji nemaju za VW. To je toliko logicno da je to nevjerovatno.
Moze, jer daje vise za manje. Superb je daleko prostraniji od Passata, materijali su manje-vise isti, da ne pominjem opremljenije verzije...
Octavia je auto za Golfa, takodje manja cena.
A inace ti koji imaju za novu Skodu imaju i za VW, ko ima da da 20000€ za auto taj je danas jako bogat covek. Onaj koji nema (ili 90% stanovnistva) kupice polovan Passat ili Golf.
Cesi bas vole skodu, svog nacionalnog proizvodjaca. Trenutno sam u Ceskoj I skoda ima na svakom koraku. Ima dosta superba novih (ovih pre ristajla), a ima I novih oktavija. Fabija more. Sa sve plazama. ;)
Po meni ispravan potez.
Ne vidim opravdanost da pored svoje, domace insustrije, angazuju stranu marku za predsednicki automobil. Pogotovo sto je Supreb sasvim adekvatan, kako zbog velicine i medjuosovinskog rastojanaja, za jednog ceskog predsednika.
Ne znam u cemu se vozi Oland, ali bi bilo glupo da pored 508 i C6 (iako manji a ovaj drugi se i ne proizvodi vise) vozi neki nemacki auto. Kakvu bi poruku slali tako...
Isto tako bi italijanski premijer mogao da se vozi u Lanci Temi ili novom Quattroporte-u.
Lokal patriotizam.
Sony i ostali bip ... bip... , pricajte o onome sto znate, manje nagadjajte.
Kada je vec tema Skoda, vidjam cesto belu Octaviu - najnoviju - sa xenon + LED farovima, dosta opreme, izgleda odlicno, pogotovo nocu, kad grafika svetala dolazi do izrazaja. Dobar je to auto u svakom pogledu... 2.0 TDI sa 150 KS ili 1.4 TSI sa 140 KS, neki visi nivo opreme i alu felne - taman za mene.
@ Uroš Cuore Sportivo, predsednik Oland ima Citroen DS5 Hybrid Landaulet:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2012/05/18/video-citroen-ds5-hybrid4-landaulet-za-novog-francuskog-predsednika-olanda
(jedan video doduše više ne radi).
@auto,
Secam se toga, isao je u njemu po Jelisejskim poljima za vojnu paradu, prvu u svom mandatu.
Ali ne vidjam opet slicne vesti, mozda ga je koristio samo za takve dogadjaje. Pitanje je, da li ga svaki dan voze u njemu ili je to, zbog logistike i zastite, ipak neki drugi auto...
Škoda Superb oprema Laurin & Klement - Za neupućene
http://i.covercars.com/img/2013/06/2013-skoda-superb-1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=Yt6UiuoA5us
https://www.youtube.com/watch?v=YcU_apFznQM
Realno, bilo koja skoda je dobar automobil. Da li je bolja od maticne firme, po meni nije, vidi se razlika u izolaciji i klasifikaciji motora (kraci vek odredjenih komponenti u odnosu na VW) ali kosta taman toliko manje koliko je i losija, tako da je ustvari za taj novac odlicna. Nisam pristrasan ni jednom brendu, vozim sta mi se u tom trenutku svidj ai za sta imam para, oktavija me je odlicno sluzila 4 godine, ali nova mi se manje dopala od neceg drugog pa nisam dosao u njen posed. Inace jako pametan potez da bodre svoju industriju, ja bih zabranio da se kupuje drugi automobil ako se vec kod nas proizvodi clasic i 500L, pa ako hoce da se voze u necemo drugom neka dovuku proizvodjaca ovde i malo se zaloze da se nesto proizvodi kod nas. Eno mazda se proizvodi u Japanu i skuplja je zbog carine, neka izlobiraju, mozda i uspeju da bude MADE IN SRB za evropu :-)
@Rade,
Neko je spomenuo da bi bilo gotovo nemoguce da npr. poslanici voze 500L o trosku drzave umesto sada nekih drugih vozila a razlog je TENDER. Mislim mogli bi, al' bi moralo da bude prokleto dobro objasnjenje u odnosu na konkurenciju kako bi taj tender izgledao kao ne favorizovanje 500L. Neka me neko ispravi ako gresim...
@ Rade
Ok, kod Škode nije sve identično kao kod VW-a, ali opet i kao takva bolja je od konkurencije
@Uros,
Znam da zbog liberalizacije trzista to nije izvodljivo, ali mnogo stvari se kod nas radi naopako pa i uredjenje trzista. Evo npr jedna stvar, kod nas su svi podaci o poslovanju firme transparentni i mogu s epogeldati na APRu, dok u Svajcarskoj to nije primer i moras dobro da se potrudis da nadjes podatke. To je dobro da bi zastitio sebe od loseg poslovnog partnera, ali lose za onog ko se bori i pokusava da uskoci u veci posao, transparentnost i nije uvek zgodna, tako da i kod tendera moze da se uradi nesto. Bolje nabavka 500L samo zato sto je proizveden kod ans, nego razne malverzacije kod tendera sa stranim kompanijama, narod bi se prosto zbunio kad bi cuo sta sve rade, ugledne firme, npr Rehau, da specifikaciju encega sto ne postoji, bas to se trazi na tenderu i oni pobede, a ne postoji komisija da obori tender zbog nepostojece specifikacije...
@Rade,
Slazem se. Uostalom, kako ostale drzave pravdaju favorizaciju nacionalnog vozila u voznom parku vlade...
Voleo bih da vidim 500L bar u okviru neke vece taksi firme u vecim gradovima Srbije.