
Da je PSA grupa koju čine Peugeot i Citroen u problemima, nije nikakva tajna, ali nova porcija nagađanja sugeriše da je situacija dramatičnija nego što se na prvi pogled to možda činilo.
Rojters prenosi da je porodica Peugeot koja drži 25,4 posto učešća u kompaniji, od čega 38,1 posto glasačkih prava, voljna da prepusti novopečenom partneru General Motorsu kontrolu nad konzorcijumom ukoliko su Amerikanci u zamenu spremni na značajnije investicije.
Detalji dogovora su za sada nejasni, pa tako nije poznato da li će GM novim dogovorom povećati svoj udeo u kapitalu PSA grupe sa sadašnjih sedam posto.
Dosadašnje planove restrukturiranja, u kojima je Peugeot planirao da zatvori neke od francuskih pogona koji ukupno zapošljavaju 77.000 radnika, stopirala je vlada predsednika Olanda.
Racionalizovanje
potrošnje je i GM-ov plan, a u Rojtersu nagađaju da najveći proizvođač
automobila na svetu neće biti voljan za preduzimanje dodatnih koraka ako mu i
samom ne bude garantovano rezanje troškova.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva
Autoblog.rs / Peugeot
Pa kad su im cene jake, a korejci dosli odavno.
Bolje da su se spojili sa Trabantom, nego sa GM-om.
Bolje da ih ne bude, nego da budu GM marionete.
Bolje Fiat da im je suvlasnik, nego GM
to je bilo jućer... ;)
danas je GM već saopštio, da nema namjeru povećavati svoj udio u PSA....
tolike price kako amerikanci ne znaju sta rade u auto industriji, a ford je drugi u svetu po profitu (odmah iza volkswagena), fiat opstaje samo zbog chryslerovog profita, opel i dalje postoji iako vec 13 godine nije ostvario profit, a sada se i peugeot nudi gm-u ...
@carobnjak,
a sto bi bila? prosle godine su imali $5 milijardi profita i otplatili su dug drzavi nekoliko godina pre vremena
Lepo sam rekao u prvom komentaru.
Oni (PSA) se ponašaju kao da nije došao CHEVROLET, KIA, HYUNDAI i kao da nisu blagovremeno odreagovali tako što bi ponudili konkurentnije cene.
Dok nisu došli koreanci, mogli su i da nabijaju cene, a sad malo treba da se otrezne i shvate da je problem cena, a ne ek. kriza