
Najpatriotskiji američki brend je Džip (Jeep), dok se Plejboj (Playboy) našao među 50 najpatriotskijih trgovačkih marki SAD, navodi se u saopštenju agencije Brand Keys, koja je sprovela istraživanje među 4.000 Amerikanaca.
Džip je do prvog mesta došao, jer 98 odsto ispitanika smatra da je ta marka automobila patriotska, preneo je sajt Lenta.ru.
Jedan odsto manje ispitanika navelo je Koka-kolu i Herši (Hershey“s), a dva odsto manje Levi Strauš i Dizni. Među prvih deset ušli su i Kolgejt (Colgate), Zippo, Vrajgliz (Wrigleys), Ralf Loren (Ralph Lauren), Kodak i Džilet (Gillete), koji su zajedno zauzeli deseto mesto. Koliko mesta iza njih je Plejboj u saopštenju nije navedeno.

Po kojim kriterijumima se utvrđivao patriotizam nekog brenda u Brand Keys-u nisu objasnili, a ispitanici su ih određivali po sopstvenom osećaju.
Dnevnik „USA today“ navodi da razlog popularnosti Džipa može biti i taj što on asocira na pobedu SAD u Drugom svetskom ratu, te da je njegova proizvodnja postala jedan od simbola mobilnosti američke armije.
Izvor: Capital.ba / Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Jeep