
Volkswagen je pretrpeo snažan udarac na australijskom tržištu gde su mediji detaljno izveštavali o mehaničkom problemu Golf modela koji uzrokuje gubitak ubrzanja, a zbog koga je 2011. godine poginula 32-godišnja Melissa Ryan. Problem je istaknut pre nekoliko meseci, a od tada su se javili mnogi vlasnici koji su se žalili na slične probleme. Odgovor australijskog VW-a nije bio dovoljno brz.
Mnogi s razlogom očekuju da će ugled kompanije biti veoma narušen i da će shodno tome pasti i prodaja njihovih modela, a kladioničarska firma Sportsbet je otišla tako daleko da je ponudila koeficijente na VW-ov pad u odnosu na 2012. godinu, što je prvi takav slučaj u svetu.
Ipak, zarada na kladionici bi mogla da bude gorkog okusa jer pad tako velikog diva uvek ima dalekosežne posledice, a nemački proizvođač zaista rizikuje veliku štetu ukoliko ne reši problem sa DSG menjačem i popravi situaciju dobrim marketingom.
Izvor: Index.hr
Ispada da su samo Kinezi imali fakticku moc da nateraju VW da opozove vozila sa DSG menjacem ( mada je VW to najpre osporavao ), a onda su opozvani i u Japanu cini mi se.
Izgleda da je sadasnji DSG jedno veliko smece
, uz nadu da ce onaj buduci ( o kom je bilo vec clanaka ) da prebrodi te katastrofalne tegobe. Jer, kako sada stvari stoje, ispada da je skromna doplata za postojeci DSG zapravo karta za put u zagrobni zivot
Nesto sto je fascinantno je da se brzo zaboravlja kada nemci imaju ispade u autoindustriji a ostali se pljuju do besvesti. Dovoljno je pogledati VW u poslednjih 7-8 godina koji i pored mnogo problema sa motorima i tehnikom i dalje vazi za pouzdanog proizvodjaca, a fabrike koje su pre 10-15 godina imale problema sa pouzdanoscu se i dalje pljuju bez osnova...
Ako autobild počne da izlazi u Australiji wv će postati najtraženija marka pa čak i bez točkova.
VW je simbol pouzdanosti i kvaliteta samo za neznalice, uglavnom na Balkanu...
Malo sire i dalje je sasvim drugacije!
Nije samo VW u pitanju. Mnogi se kunu u Mercedesovu pouzdanost secajuci se w123 i w124, a danasnji modeli, osim znacke nemaju veze sa njima. Cak se i cuveno pouzdana Tojota iskvarila. Jednostavno, masovna komercijalizacija uzima svoj danak. Svim vodecim ljudima u tim firmama je na prvom mestu novac a onda sve ostalo...