
Opšte je poznato da Nissan, tj. njihovo odeljenje iz Nisma, razvija najjači serijski GT-R ikada, međutim verovatno se niko nije nadao da će termin "najjači ikada" Japanci tako bukvalno shvatiti.
Da su u Nissanu veoma ozbiljno pristupili ispunjenju svog obećanja, potvrdio je izvor iz te kompanije koji je izneo jednu šokantnu vest. Naime, prema njegovim rečima, GT-R Nismo će ubrzavati od 0-100 za samo 2 sekunde! Da, dve (2) sekunde, ni više ni manje! Ako to bude istina, onda ne samo da će GT-R Nismo biti najbrža serijska verzija tog modela, nego će biti i najbrži automobil na svetu! Barem kada je u pitanju ubrzanje od 0-100 km/h. To znači da će biti brži od Bugatti Veyrona Super Sport ili perolakog Ariel Atoma V8. Međutim, pre nego što se digne velika pompa oko ovoga, treba ipak sačekati rezultate u praksi.
Nismo ovaj model razvija u saradnji sa Williams Advanced Engineering kompanijom. Jedan od Williamsovih inženjera je izjavio:"Iznenadili bi se kada bi znali koliko ima mesta za poboljšanja. Čak i kada je u pitanju automobil kao što je GT-R."
Kao što je to slučaj i sa ostalim modelima Nisma, i GT-R će dobiti detalje koji će mu dodatno naglasiti sportski izgled, poput novog izduvnog sistema i delova od ugljeničnih vlakana.
Nissan još nije ništa rekao o eventualnoj ceni, ali se procenjuje da će GT-R Nismo koštati oko 115.000 evra. Inače, kao što smo već ranije pisali, premijeru će imati u novembru na Sajmu automobila u Tokiju.
Izvor: Novavozila.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan
Pa ona Alpha sa 1800 ks ne moze do 100 za 2 sek a kamoli ovaj. :) Kada covjek malo bolje pogleda to je i fizicki nemoguce. Treba povuci auto od oko 1,5t za to vrijeme.
Laž. Ovo je moguće samo kada bi ga ispalili iz minobacača.
Takve gume i prijanjanje ne postoje. Niti će
@Schaffhausen
Pa i sadasnja ubrzanja automobila teskog 1,7 tona su bila nemoguca, posebno bocna i lezanje u autoindustriji, ja mislim da je kljuc u jedinstvenom sistemu prenosa i upravljanja tockovima,motor napred prvo prenosi nagu nazad gde se nalazi menjac pa se snaga preko posebnog kardana vraca napred, ima jednak raspored tezine na svakom tocku.Kada je izasao pre nekoliko godina imao je za oko 30% bolje iskoriscenje snage od bilo kog automobila sa pogonom na sve tockove, a istovremeno motor ima najbolje iskoriscenje snage od svih poznatih.Jedini supersportski auto tada koji ne podleze posebnom oporezivanju SAd zabog prekomerne potrosnje, jer trosi koliko i normalni automobili uslovno receno.Takodje ima i najjace kocnice od svih serijskih automobila, jer je ,barem tada je bio, jedini auto koji moze da stane za krace od 40 m , prilikom kocenja na 100kmh pod punim opterecenjem , dakle cetiri putnika i prtljag , a da pri tom ima nosivost od 385 kg.To je po mnogima,tehnoloski verovatno najsavseniji sportski auto do sad, a mozda i auto uopste.I tradicija mu je impresivna mada malo poznata Evropljanima.Dizajn mu je nastao od bildovanja obicnog limo-kupea, zato izgleda tako kako izgleda.Nasao sam dobar post o predistoriji:
http://cbc.rs/showthread.php/3894-History-of-Nissan-Skyline-GT-R
Haha, nisu normalni. :)))
Iznervirali su ih i sad će da satru konkurenciju totalno. :)))
2 sek do 100 ???
Neverovatno prosto, ali pošto je u pitanju GTR, nije nemoguće. ;)
Napred Godzilla ! Postroj još jedared konkurenciju ! :)))
@Bobo
Nema jace kocnice od svih, skoro je bio test sa novim RS6 i RS6 ga je tu pobedio ;)
Takodje mislim da je nemoguce 2 sekunde, posle koliko cimanja treba nove gume?Menjac?
Cenim da ce crkavati na 2000km
Drugi ss automobili ce mozda biti sporiji, ali ces ih startovati daleko vise puta i vozices ih vise godina.
Schaffhausen 01 Avg 2013, 09:45
ALpha je tjunerski proizvod, a Nismo je fabrika.
Dejan L 01 Avg 2013, 10:22
Otkud znas da takve gume nece postojati?
hh
To zbog mene. ;)
Sve što se meni svidja on pljuje. ;)
Tako i Pagani.
A što se tiče GTR-a, mogu samo da mu pljunu pod prozor.
Pokazao je svima, bacio sve na kolena, sva "velika" imena.
A sada će potpuno da ih demolira. :)))
Prva spceijalna verzija, game over. :)))
Kako neki ljudi ne shvacaju da nije sve u konjskim snagama, najbitniji je prenos u mjenjacu i prenos snage na tockove. A sto se tice ovoga za 2 sek kad je u pitanju GTR vjerujem a i vrijeme ce pokazati je li istina, tako da jedva cekam da izadje vise, da gledam kako konkurencija place :D I sto se tice pouzdanosti ne sjekirajte se napravice to Japanci da traje i traje :)
Samo napred, ne treba se uspavati a i konkurencija ce biti budnija. Jedini problem je ostvariti obecanja. U teoriji su mnoge stvari moguce, a u preksi je drugacije. Zivi bili, pa videli!
@dusan 01 Avg 2013, 12:48
Cenim da ce crkavati na 2000km
Цениш, а? На бази твог бескрајног искуства са Годзилом и сличним колима?
problem tjuninga ovakvog automobila i povecanje vec velike snage, iziskuje jos veci setup samo prenosa snage, posto povecati drasticno snagu a ne modifikovati prenos snage ravno je pogorsavanju rezultata ubrzanja do 100kmh, prvi problem koji ce se javiti je ogromno proklizavanje zbog povecanja snage, veoma bitan faktor ce biti gume, uz remaping i tehnicku izmenu prenosa uz slik gume i lepljivu stazu moguce je 2s... primer alpha recimo koju vozi yury(rus) je da recimo ima veliki problem kod ubrzanja do 100kmh, svi bi ocekicali bar 0.5s bolje ubrzanje proporcijalno snazi ali kao sto rekoh, ogroman problem predstavlja kako stvoriti dovoljno veliko trenje naspram tolike snage.. ali zato recimo 0-300kmh 12s
@masha
tako je najavljeno, samo ce biti hybrid sa dodatnih 160ks iz elektro motora, kao i vecina super automobila iz japana koje nas ocekuju, nsx, evo, supra..itd
@Stole
Kada je izasao GTR masivno su zavrsavali u servise zbog menjaca.Mozes lako da pronadjes i procitas nesto o tome ;)
@dusan
Tako je, na prvim modelima su masovno crkavali menjaci zato sto su vlasnici koristili launch kontrol sa ukljucenim VCD, dinamickom kontrolom stabilnosti, koja je prakticno koceci tockove koji proklizavaju, stvarala dotatne otpore i to je bio razlog.Posto nije mogao da dokaze da su imali ukljucen VCD, mislim da je spor izgubio i morao da zameni manjace.Od 2009. se ugradjuje manje brutalan lanckontrol, a elektronika registruje da li je ukljucena kontrola stabilnosti i mislim da upozorava vozaca, tako da je auto u slucaju upotrebe prema uputstvu pokriven garancijom i nakon toga vise nisu imali probleme sa menjacima.
Da li ga je RS6 pobedio opterecen do maksimalne nosivosti ili samo vozac, jer napisao sam da je GTR auto sa najmanjom razlikom u putu kocenja izmedju testa samo sa vozacem i gorivom i testa sa 4 putnika i prtljagom kod njega je to samo oko 3 m razlike, a inace ima jos automobila koji imaju krace zaustavne puteve, ali retko koji natovaren staje ispod 40 m.
Koliko znam , posle par puta "lansiranja" mora malo da se ohladi, tj da se provoza malo.
Tako stoji u uputstvu, a nisu poštovali to.
U svakom slučaju, NISMO GTR će da demolira konkurenciju, bukvalno.
@Pit
Ma i obican demolira konkurenciju... Japanci napravise SS auto sa modernom tehnologijom, relativno jeftin (u poredjenju sa ostalima), sa odlicnim performansama i upravljanjem i tako su pljunuli u lice svim onim SS proizvodjacima sa 100 godisnjim tradicijama, ogromnim iskustvima u auto sportu, uspesima na trkama i u F1 itd... samo su pokazali da su svi oni debelo precenjeni a sasvim sigurno i manje pouzdani...