
Toyotin model GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) se prvo pojavio u Coupe verziji, a zatim su krenule i vesti da će Japanci kupcima ponuditi i njegovu Cabrio varijantu. Kao najava za to je poslužio FT-86 Open Concept koji je zvaničnu premijeru imao u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi. Međutim, od serijske Toyote GT86 Cabrio po svemu sudeći ipak neće biti ništa.
Po poslednjim vestima, Toyota je odlučila da otkaže serijski GT86 Cabrio kao i najavljeni GT86 Turbo, i to zbog procene da bi razvoj ovih verzija jednostavno bio preskup, imajući u vidu procene o njihovim ipak limitiranim prodajnim brojkama.

Podsećanja radi, Toyota je u svom saopštenju FT-86 Open Concept (na slikama) opisala kao uzbudljivi nagoveštaj kabriolet verzije GT-a 86. U press saopštenju je takođe navedeno da je FT-86 Open Concept "stvoren da izazove reakciju posmatrača, ali i u isto vreme je prepun naprednih inženjerskih inovacija", kao i to da će nam ovaj koncept "pokazati kako užitak u vožnji može da se podigne na jedan novi nivo."

U svakom slučaju, FT-86 Open Concept je nešto teži i nešto sporiji od GT 86 Coupea, a ima automatski meki sklopivi krov. FT-86 Open Concept je dugačak 4,2 metra, širok 178 cm, visok 127 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 257 cm, dok je za pogon ovog 2+2 kabrioleta zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS.
Ivan Mitić - Autoblog.rs