
BMW-ow profit je u prethodnom kvartalu pao za 8.8% u odnosu na isti period godinu dana ranije pre svega zbog troškova koje je kompanija imala na nove proizvode, uključujući prvi električni automobil ove kompanije.
Uprkos tome prihodi kompanije su uvećani za 1.8% na 19.6 milijardi evra, a prodaja je porasla za 6.6%. Trenutno BMW investira u unapređenje svog X5 SUV modela, novog kupe modela Serije 4 i prvi električni model i3.
Ovo proširenje je deo strategije nemačke kompanije da zadrži vođstvo na tržištu luksuznih modela u odnosu na Audi i Mercedes-Benz koji su već izneli svoje planove da nadmaše BMW do kraja ove dekade.
BMW-ow operativni profit u drugom kvartalu ove godine je uvećan za 1.8% dok je prodaja skočila za 8.5%. BMW-ovo povećanje prodaje u Kini i SAD je pomoglo kompaniji da predupredi gubitke koje je kompanija imala u Evropi.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW