home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Istovremeno sa svetskom promocijom serijskog modela 918 Spyder na Salonu automobila u Frankfurtu, Porsche je saopštio da je ovaj model postao "najbrži automobil sa globalnom drumskom homologacijom" na nemačkoj stazi Nirbugring.

Konkretnije, 918 Spyder je 20,6 km dugački Nirburgring prešao za 6 minuta i 57 sekundi, što je daleko bolje od ranijeg vremena Gumeprta Apollo Sport od 7 minuta i 11 sekundi.

Porsche 918 Spyder je ovo vreme inače postigao 4. septembra, a za volanom je bio Porscheov fabrički vozač Marc Lieb.

Za neko poređenje, nedavno su se pojavile i nezvanične informacije da je McLarenov novi sportista P1 Nirburgring prešao za 7 minuta i 4 sekunde.

Iako je i ovo odličan rezultat, za ljude u McLarenu to izgleda ipak nije dovoljno budući da po sadašnjim informacijama ne žele da i zvanično potvrde ovo vreme. Naime, Ron Dennis je još u martu na Salonu automobila u Ženevi izjavio da je McLaren P1 sposoban da Nirburgring pređe za manje od 7 minuta. To verovatno znači da će u McLarenu pokušati ponovo i da će nakon što P1 pređe Nirburgring za manje od tih famoznih 7 minuta i zvanično objaviti taj rezultat.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Više o Porscheu 918 Spyder možete pročitati OVDE.



čitanja : 1760



Komentari

Evo ga, zakuvavanje:)

Autor Bobo 10 Sep 2013, 13:57

@Pit
Haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))))))))))))))))))
Idemoooo, konkurencija drhti i ne zna sta da radi :)
Ja kad pricam ispada kako nisam objektivan ;))
Moras da shvatis da je ovo trenutno najsavrseniji automobil na svetu.

Autor dusan 10 Sep 2013, 14:10

Sad cekamo LaFerrari...

Autor hh 10 Sep 2013, 14:12

dusan 10 Sep 2013, 14:10

Zaboravio si na LaFerrari-a.

Autor hh 10 Sep 2013, 14:13

Pocelo je...

Modern Warfare: Battle for Nordschleife

:D

Autor Petar 10 Sep 2013, 14:49

Е, а сад мало Дука!! :))))

Autor Гагиба 10 Sep 2013, 15:05

Au al je ovo vozeno. Iz kog puta? :D Ahahahah

Dva tocka u vazduhu.

Autor Fordovac 10 Sep 2013, 15:06

Impresivno!6:57!1600kg a ovako brz to je neverovatno!To je Porsche!

Autor Profa 10 Sep 2013, 15:24

P1 i LaFerrari ce biti brzi, zivi bili pa videli.

Autor Pit 10 Sep 2013, 15:35

Iako budu brzi, a nece mnogo, laksi su 200-300kg!

Autor Profa 10 Sep 2013, 15:47

@hh
cekamo i ferrari, nema price...vec sam govorio da ce opet biti bitka porse-ferrari.Ferrari mozda bude bolji, mozda, P1 nece sigurno.
@Pit
Hahahahahhahahahah...e bas mi krivo sto ne mozes vise da pljujes...vidis da sam juce bio objektivan :))
Nece P1 nista napraviti, samo ferrarii mozda ;)

Autor dusan 10 Sep 2013, 15:56

Gledao sam video celog kruga i tesko da ovo moze brze!Fantastican balans, grip,snaga!

Autor Profa 10 Sep 2013, 16:04

Dobro vrijeme. Mada cisto sumnjam da ce ista uraditi La Fer i P1. Mozda budu tu negdje, eto...

Autor Schaffhausen 10 Sep 2013, 16:23

@dusan,
cestitam, i porscheu i ferrariju i mclarenu, sto je im trebalo da naprace auto sa cenom od preko milion dolara da bi nadmasili vreme 10 puta jeftinijeg dodge vipera sa tehnologijom iz 1989 godine :)))

Autor mile antena 10 Sep 2013, 16:41

@mile
Porse lako moze da modifikuje 911 i lako napravi bolje vreme od bukvalno trkackog ACR. Ovo je takvo tehnolosko cudo da ameri ovako nesto nece imati narednih 10 godina barem.

Autor dusan 10 Sep 2013, 17:16

@mile antena
Mani ti ACR, trebao si porediti, GT-R, velikoserijski model koji "bije" sve precenjene i preskupe modele proizvodjaca sa stogodisnjim istorijama, sa uspesima na LeManu i u F1. Nissan GT-R Nissmo ce sigurno da objasni ovim proizvodjacima koji imaju modele od milion i oko milion dolara kako moze da se napravi SS auto a da bude "povoljan"... njemu jedino mogu da "pljunu pod prozor", pa tako mozes da cujes pricice o prestizu (odnosno nedostatku istog) Nissan-a GT-R od onih kojima su puna usta brojki sa Nirburgringa, ubrzanja do 100 ili 200 km/h...

Autor Orlo 10 Sep 2013, 18:02

Dobro mora se znati da ovaj auto trosi 3 litre benzina pod punim opterecenjem. Zato i jest cudo sto je postigao takvo vreme, jer je voma tesko auto, napucano svim tehnoloskim dodacima, a opet je u vrhu sto se tice ponasanja na stazi.

Autor nsx 10 Sep 2013, 18:10

@dusan,
porsche je modifikovao 911 dosta puta do sada i imali su razne trkacke verzije koje su bile nekoliko puta skuplje od acr vipera, pa opet nisu uspeli da naprave brzi auto.
918 jeste tehnolosko cudo, ali sa cenom od preko milion dolara i treba da bude. sramota da je porscheu bio potreban auto od milion dolara da obori rekord vipera sa tehnologijom iz 1989. :)))
sto orlo rece, opet ce i nissan gt-r nismo da im objasnjava ko je gazda i 7-8 puta jeftinijom cenom

Autor mile antena 10 Sep 2013, 18:18

Sta reci, sem, bravo Cufenhauzen. Nesto nisam primetio da ima nekog modela iz Minhena na ovoj listi. A, daaa! Pa, oni nemaju SS auto, kao sto je 918, LaFerdza ili P1. Da, ipak imaju. To je ova nova, poluelektricna plasticna igracka za decukoja imaju 2-5 godina zivota, nazvana I8. :D Onda sigurno imaju model koji je Nordslajfe obisao za 10+ minuta? :D

Autor Oposum 10 Sep 2013, 18:30

Razbio! Svaka cast porsche!

Autor Damko 10 Sep 2013, 18:47

@Oposum
1. 918, p1 i ferrari ferrari spadaju medju hiper automobile(hypercar), mclaren mp4-12c i ferrari 458 su ss.
2. i8 nije ss on je jeftinija verzija hibridnih hiper automobila.
Ne vidim cemu mrznja BMWa na temi u kojoj se ne pominje

@mile
taj viper ima mnogo stariju tehnnologiju, negde blize 1900. Vrhunski je odradjen za stazu i nigde vise nije upotrebljiv, ima kamionski motor i zagadjuje okolinu kao omanja drzava, tako da ga nema smisla ove pominjati. Ili da spomenemo i Radical SR8 sa 6:48(Production, street-legal vehicles). GTR je druga prica, njemu kapa dole.

@dusan
sacekaj da p1 i ferrari naprave zvanicna vremena pa slavi onda :)

Autor vts 10 Sep 2013, 19:16

dusan
Polako, P1 kreće od vremena 7:04, a 918 je krenuo od 7:18. ;)
A LaFerrari je bez sumnje najbolji u toj klasi, a za njim P1.
GTR ima 7:18 a novi Turbo S 7:30. :)))
Tako da nije najbolji Porše kao što ti pričaš, šiju ga. ;)

Autor Pit 10 Sep 2013, 20:09

dusan
A kakav mu je ovo ogromni telefon unutra na sredini ??? :)))
http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2013/05/918-Spyder-interior.jpg

Autor Pit 10 Sep 2013, 20:13

Ево ако неко хоће да погледа круг ове машине са овим попречним мегателефоном: :))
http://mikefrison.com/2255

Опосум

Само малена исправка. И8 је полуелектрична "карбонска" играчка за дечаке који имају 150.000 за куповину играчки. Знам да су ти та размишљања далека али ето, нек ти се нађе информација...

Autor Гагиба 10 Sep 2013, 21:22

@Pit
918 nije krenuo od 7:18, vec od 7:14 i nije on krenuo od tog vremena, vec je to bilo vreme prototipa jos pre skoro godinu dana i to bez leteceg starta.Za turbo S dajes pogresne info, njegovo vreme je 7:26, barem dok ne izbace snimak i bude bolje vreme kao kod ovog 918 :)) Turbo ima 7:29, ali od njih se i ne ocekuje to...GTR 2013 ima sekundu losije vreme od 911 GT2rs iz 2010, a 2 sekunde bolje vreme od GT3 RS 4.0 2011 koji ima 500ks za razliku od 550 GTR-ovih.Mada nije to ni bitno, voznja ova dva pomenuta modela i voznja GTR-a ne moze da se poredi, ovo je uzivanje, strast, moc, vrhunski osecaj, igranje...

Autor dusan 11 Sep 2013, 01:50

@mile antena
Stavi ACR pored recimo 911 GT2RS, samo pogledaj koja je budzevina ACR pored Gt2rs. Van staze ACR je neupotrebljiv auto, tako da gubi svaki smisao...
911 Gt2rs ces lagano voziti i po ulicama, lako ces prelaziti preko lezecih, a opet ces imati auto koji direktno ameri porede sa formulom.Pored tog ACR lagano mozes da stavis 911 GT3 Cup. On je takodje za put neupotrebljiv ali je eto trkacka verzija 911 sa 460ks, ali bi ovaj Viper stavio u dzep zajedno sa Korvetom i pritom jos jedan auto sa kamionskim motorom, neverovatni i mocni fenjeras zvani SLS AMGGGGGG :)))

Autor dusan 11 Sep 2013, 02:00

Bruka :)

Autor NemanjaBB 11 Sep 2013, 02:50

Svaka cast, Porseu i jeste mesto u vrhu auto industrije i svakako treba da budu prisutni "hypercar" kategoriji.

Autor Optimus Prime 11 Sep 2013, 15:51