home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Švedski magazin Teknikens Värld (svet tehnike) uzburkao je automobilsku javnost kada je u leto 2012. na takozvanom testu severnog jelena gotovo prevrnuo Jeep Grand Cherokee. Šveđani su nedavno ponovili test na unapređenom modelu za 2014. Ovoga puta Grand Cherokee je položio sa najvišom ocenom.

Teknikens Värld poznat je u svetu po specifičnom testu kojim se ispituju manevarske sposobnosti vozila u ekstremnim uslovima.

Vozeći automobil brzinom od 63,5 km/h Šveđani izvode manevar nagle promene pravca, simulirajući izbegavanje prepreke na putu. Na taj način utvrđuje se koliko je određeni model stabilan i samim tim bezbedan u takvim okolnostima.   

Kompletan članak na sajtu B92.net 



čitanja : 1759



Komentari

Znači 2012-te je ipak vozilo bilo loše, samo Jeep to nije hteo da prizna, zataškao i popravio u međuvremenu...

Autor Miki 03 Jan 2014, 14:26

Posto je Fiat za sve dobro zasluzan kod Chrysler-a i Jeep-a, verovatno je bio zasluzan sto su poslali aute u Evropu koje su pravili sa falinkom koja nekog moze da kosta glave... ma sta ih briga, i ovako Grand Cherokee ima 4 zvezdice i mnogo kila... :))))

Autor Orlo 03 Jan 2014, 14:35

Hm, jako cudno.
Koliko znam, restajling je kozmeticke prirode, a mozda su i menjali ogibljenje, mada ne verujem. Isto ima vazdusno ogibljenje opciono i ne navode neku modifikaciju na tom polju.
Kako god, veliki poglavica je terenac a ne za stazu.
A dovoljno govori to sto se novi model prodaje 50% bolje nego prethodni, pa me i ne cudi onakav video Svedjana , samo kod njih nije polozio. : )))
Verovatno zato sto Jeep proda samo u Svedskoj koliko Volvo na svim trzistima. : )))

Autor Pit 03 Jan 2014, 16:19

Pit 03 Jan 2014, 16:19

Jeep - Volo nemaju veze jedan sa drugim. Osim toga, naravno da su modifikovali ogibljenje kod fejslift verzije cim je uspio da prodje ovaj test. Kazes kozmeticke prirode, pa zasto onda E63 fejslift dobi 4matic i dobi pojacanje motora?

Autor hh 03 Jan 2014, 17:24

Pit 03 Jan 2014, 16:19

Nije za stazu ali ovo ti nije ''fazon za stazu'' vec moguca zivotna situacija.

Autor hh 03 Jan 2014, 17:25

hh
Naravno da nemaju veze. Jeep je ime za off-road. Mozda ih ubise na domacem trzistu pa zato.
ima i 8-brzina menjac, ali nisam siguran za ogibljenje da li su menjali.
a cudno je da samo kod njih bio problem, aj da je svuda.
Mozda mile antena vise zna, pa nek kaze.

Autor Pit 03 Jan 2014, 18:14

jel ovo nesto sporije vozi ovaj dzip ili se meni cini ...

Autor mire_tz 03 Jan 2014, 18:16

Pit 03 Jan 2014, 18:14

A da ga je prevrnuo Alvirko, da li bi onda rekao da je FAS namjestio? :D
Nisu mjenjali ogibljenje ali su ga dodatno podesili tako da ne dolazi do prevrtanja, a vjerovatno su i ESP doradili.

Autor hh 03 Jan 2014, 20:18

hh
Kako se nije jos negde prevrnuo ?
Kako god, ja bi ga uzeo. Imam WJ model koji je vise terenac od novijih verzija, ljulja se i nije za brzu voznju, krivine, ali opet, terao sam ga jednom bas kao da je GTR. : )))
I jeste kao u brodu, ljulja se, ali nije ni do p od prevrtanja.
Vozio dam WK model, koji je se ne naginje spram WJ modela, mozes da ga teras kao X5, koji je za razliku od terenaca namenjen za asfalt.
Sumnjam da su WK2 pokvarili u odnosu na WK. Ali voleo bi da vrate onaj akcenat na off-road, kako je na WJ-u.
Bas me zanima kako G klasa, Wrangler i Defender prolaze ovaj test.

Autor Pit 03 Jan 2014, 21:02