home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo Car grupacija (Volvo automobili) uspostavila je partnerstvo sa švedskom kompanijom POC koja razvija zaštitnu opremu za razne sportske aktivnosti. Dve kompanije će razmeniti znanje s ciljem istraživanja novih ideja na području bezbednosti i dizajna.

„POC proizvodi spajaju funkcionalan dizajn s ultralaganim, ali izdržljivim materijalima koji daju ultimativan osećaj slobode i zaštite. To je savršeno usklađeno s našim ciljem koji nalaže da funkcionalnost i bezbednost učinimo emocionalnim doživljajem. Baš kao i oprema POC-a, i naši automobili spajaju sofisticiran dizajn s čvrstim materijalima i inteligentnim mogućnostima. Posedovanje prave opreme, u ovom slučaju automobila, stvara osećaj smirenosti i poverenja. To u završnici omogućava maksimalno uživanje u vožnji“, ističe Thomas Ingenlath, stariji potpredsednik za dizajn pri Volvo Cars.

Prvobitni fokus na automobilima i biciklistima

Novo partnerstvo istražiće i iskoristiće mogućnosti za povećanje bezbednosnog znanja i ponude Volvo automobila, ali i POC opreme. Prvi rezultati biće predstavljeni u drugoj polovini 2014. godine. Prvobitni razvojni projekt temelji se na komunikaciji između automobila i biciklista.

„Komunikacija s biciklistima u blizini automobila nudi moguće proširenje naše vrhunske tehnologije otkrivanja pešaka i biciklista. Informisanje bicikliste o tome da je prepoznat od strane automobila može da omogući ugodniju i sigurniju interakciju automobila i biciklista u urbanim sredinama“, napominje Jan Ivarsson, stariji menadžer za bezbednosnu strategiju pri Volvo Cars kompaniji.

Zajednička vizija

„S POC-ovom misijom stvaranja najboljih proizvoda imamo mogućnost da spasimo živote i smanjimo posledice nezgoda. Volvo ima viziju, znanje i iskustvo i vodeći je u bezbednosni na putu duže od 80 godina“, izjavio je Stefan Ytterborn, direktor i osnivač kompanije POC.

Inspiracija za novi konceptni automobil

Dizajn novog Volva Concept XC Coupéa, koji će debitovati ove godine na North American International Auto Show u Detroitu, nadahnut je dizajnom moderne sportske opreme. „Nekoliko narandžastih detalja i spoljna grafika kombinovanih s gumenim štitnicima doprinose funkcionalnom utisku dizajna“, ističe Thomas Ingenlath.

Repozicioniranje podrške

Volvo Concept XC Coupé poseduje jaku povezanost s aktivnim životnim stilom, a Volvo istovremeno želi da kupcima ponudi vrhunsku bezbednost i maksimalnu podršku.

„Za POC partnerstvo će biti inspirativno i plodno. Obe naše kompanije imaju jaku posvećenost bezbednosti i zaštiti. POC nas može nadahnuti da stvorimo siguran i emocionalan doživljaj vožnje, kao i da stvorimo još poželjnije automobile“, zaključuje Thomas Ingenlath.

PR Grand Motors



čitanja : 819



Komentari