
Kako prenosi Tanjug, kineski model "Qoros 3 Sedan" kinesko-izraelske kompanije Qoros najbolje je vozilo u 2013. godini prema kriterijumima EuroNCAP testova za bezbednost.
Qoros 3 Sedan je ostvario najbolji rezultat, maksimalnih pet zvezdica, u svim segmentima ocenjivanja. Tokom 2013. godine ukupno su testirana 33 vozila, a kriterijumi su bili: zaštita odraslih putnika, dece, pešaka i bezbednosna oprema koju ta vozila imaju.
Najbolji u svojim kategorijama na EuroNCAP testiranju bili su: Renault ZOE, u klasi supermini, Qoros 3 Sedan, u klasi porodični automobil, Lexus IS 300h, u klasi veliki porodični auto, Kia Carens i Ford Tourneo Connect, u klasi malo višenamensko vozilo, Jeep Cherokee, u klasi malo terensko vozilo sa pogonom na sva četiri točka i Maserati Ghibli, klasa luksuznih limuzina.
EuroNCAP je u 2013. unapredio sistem ocenjivanja zaštite dece u vozilu u skladu sa najnovijim usaglašenim standardima bezbednosti. Istovremeno, ova organizacija je kao jedan od segmenata ocenjivanja počela da testira i inteligentne sisteme za regulisanje brzine kretanja vozila, koji nisu obavezna oprema.
"Pored postojećih testova, u 2014. predstavljaćemo i rezultate testova sistema za izbegavanje sudara, kao što su autonomno kočenje i sistem koji pomaže da vozilo ostane u istoj traci i upozorava vozača prilikom prelasku u drugu", kaže generalni sekretar organizacije EuroNCAP Mišel van Ratingen. On je izrazio nadu da će nove tehnologije unaprediti nivo bezbednosti svih učesnika u saobraćaju širom Evrope.
Izvor: Tanjug
Foto: arhiva Autoblog.rs / EuroNCAP
Za desetak godina Kinezi ce da vladaju autoindustrijom. Ko ne vjeruje vidjece, tako je bilo i sa Korejcima pa su sad medju najboljima.
ovaj qoros 3 stize za godinu dana u evropu i pocetna cena ce mu biti od 15k evra.
za najsigurniji auto u klasi i po ovoj ceni, prodavace se "k'o alva".
na evropskom trzistu ce kinezi razbijati vec za 4-5 godina.
Iako Qoros deluje sasvim pristojno, nema sanse da Kinezi naprave bilo kakav bum na evropskom trzistu u neko dogledno vreme. Prvo za tako nesto treba izgraditi imidz, koji oni zapravo i nemaju, drugo tu je mreza servisera i prodavaca, zatim trece, treba steci neko poverenje u kvalitet/pouzdanost kod kupaca koje opet nemaju jer svi znamo kakva roba dolazi iz Kine, i sto se opet stice godinama kada na videlo izadju nedostaci, i cetvrto tu je cena. Jeftino i dobro ne postoji. Mozda, ali opet mozda za nekih 10-ak i vise godina budu dostupniji u Evropi, ali sve je to uslovno... evropski proizvodjaci na to nece gledati blagonaklono i skrstenih ruku...
Cist primer su Korejci... da je tako oni bi sada bili po prodaji rame uz rame sa VW-om, Ford-om, Opel-om, Renoom itd... a imaju dobre proizvode...