
Pošto se do kraja januara okonča kompletno spajanje italijanskog Fijata i američkog Krajslera, tako nastali sedmi proizvođač automobila na svetu promeniće ime, rekao je šef Fijata Serđo Markione u intervjuu rimskoj Republici.
Gde će biti sedište firme zavisiće od toga na kojoj berzi će biti njene akcije - u Milanu ili u Njujorku.
Novonastala firma će se koncentrisati na proizvodnju luksuznih marki kao što su "alfa romeo" i "maserati", jer je u masovnoj proizvodnji automobila „previše konkurencije, premale su marže, a budućnost komplikovana“, rekao je Markione i poručio nemačkoj firmi Folksvagen da o kupovini "alfa romea" može samo da sanja.
Upozorenja rejting agencije Moody’s da je kupovinom preostalih 41,5 odsto Krajslera za 4,35 milijardi dolara Fijat na sebe preuzeo velike dugove i ugrozio svoju likvidnost Markionea ne brinu.
Izvor: Danas.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Muka mi je više od ovoga tipa i njegovih fantaziranja. Mislim da definitivno ima previše prostora u medijima, pogotovo kad se uzme broj prodanih vozila.
Kada se uzme u obzir da stalno mijenja politiku budućih modela, nova giulia će biti prednji-zadnji pogon itd, lancia će biti ovakva, pa je neće biti, a za razvoj jednog ozbiljnog auta treba 5 - 7 godina, to znači da oni ne razvijaju apsolutno ništa.
Pitanje za redakciju: šta vam predstavlja unos ovih brojeva svaki put kad se želi komentirati?