home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagenu na ruku ne ide situacija u SAD-u gde se beleži osetan pad interesovanja za VW brend, dok drugi prisutni brend u SAD-u, Audi, prodaje 158.061 vozila godišnje, 13,5 % više u pređenju sa 2012. godinom. Stoga, kompanija mora po hitnom postupku lansirati vozilo koje je više u skladu sa tamošnjim zahtevima.

Jedan takav model je pre tačno godinu dana već predstavila a radi se o sedmosedom CrossBlue crossoveru. Iako su se tada rukovodioci nećkali oko dodele odobrenja za početak proizovodnje, situacija sada je takva da je ugrožen plan Grupe o prodaji 800.000 vozila godišnje u SAD-u. Stoga, VW-u je potrebna “varnica”.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs

Foto: Volkswagen



čitanja : 1036



Komentari

Naravno kad im kvalitet nije nista bolji od konkurencije, dizajn zaostaje, cena jeste konkurentnija, ali niko nece da vozi grozan auto koji kosta isto kao lepsi konkurent.

Autor Fordovac 12 Jan 2014, 21:59

Kopija Grand Cirokija.
Sramota.

Autor Pit 12 Jan 2014, 22:11

bleda kopija Jeepa

Autor driver 13 Jan 2014, 15:06

Pored što je očigledno plagijat Grand Chirokee-a, zar nije ovo konkurencija sopstvenom Tuaregu? Jeste ovo sedmosed, ali ipak tu su negde?

Autor Miki 13 Jan 2014, 17:49