
Iako još uvek nije stigao u prodajne salone, za novim Porscheovom krosoverom već mesecima se diže velika medijska prašina. Ovog puta povod za povećan publicitet je objavljivanje novih, ambicioznih planova o proizvodnji ovog automobila.
Kako prenosi Rojters, Porsche je promenio prvobitni plan, po kome je trebalo da u 2014. proizvede 50.000 primeraka modela Macan, i podigao lestvicu na 80.000 jedinica. Interesantno je da odluka doneta i pre zvaničnog početka prodaje, predviđenog za april 2014.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche
Gagiba
Bratunga, kako ti se čini ovaj prepakovani Q5 ? :)
Folcika mi liči na one tezgaroše što imaju više tezgi, na jednoj najjeftinije, na drugoj najskuplje, pa ko se gde upeca. :)
Doduše, tamo se prodaju identične stvari, ovde ipak malo zamažu oči. :D
Пит
Да ти кажем искрено, ово је мени најпожељнија Фолцика. Не конкретно овај модел, него подбренд (ткв гаража). :)
Чини ми се да је у оним фамозним преузимањима једино Порше успео да задржи лечка самосталности. Хммм...кад мало размислим ипак није!! ;))
Што кажеш к'о на пијацу! Па ко се навата навата се... :))
Ал и да се зна да пијачари опасну лову лупају!!
Ovo je realna brojka, jer kad dodje 4cilindricni dizel nece moci da proizvedu koliko ce se traziti.
Ja da sam u potrazi za manjim SUV-om, na prvom mjestu bi mi bio Macan pa cak i da moram dati koju hiljadu Evra vise!
A sto se tice mazanja ociju, ima toga, ali Porsche najbolje prolazi u VW grupaciji sto se tice projektovanja svojih modela. Ovo ce svi potvrditi koji su se vozili u Cayenne-u i Touareg-u. Iako imaju zajednickih delova, to su skroz dva razlicita automobila.