
Novi Škoda Rapid Spaceback spada u kompaktna vozila s kratkim zadnjim krajem s najvećom očekivanom preprodajnom vrednošću u Evropi. To su zaključci EurotaxGlass istraživanja sprovedenog u četiri evropske države. U ispitivanju, koje je obuhvatilo najprodavanije modele s kratkim zadnjim krajem, Škodin najnoviji kompaktni model postiže najveću očekivanu preprodajnu vrednost nakon tri godine i 60.000 kilometara.
Škoda Rapid Spaceback – prvi kompaktni model češke marke u septembru 2013. godine obogatio je ovaj segment u kojem se prodaje veliki broj vozila. Pleni svežim dizajnom i svim ostalim pozitivnim Škodinim kvalitetima. Najnovije EurotaxGlass istraživanje potvrđuje visok kvalitet novog modela na osnovu razvoja očekivane preprodajne vrednosti.
Ispitivanje je obuhvatilo tržišta Nemačke, Španije, Francuske i Italije. EurotaxGlass je internacionalna kompanija koja nudi svoje usluge u segmentu trgovine automobilima. U navedenom istraživanju prognozira se očekivani gubitak vrednosti novouvedenih modela različitih marki. Radi se o najprodavanijim kompaktnim modelima s kratkim zadnjim krajem: Škoda Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford Focus, Citroen 4, Renault Megane i Kia Cee’d. U sve četiri države nakon tri godine vožnje i pređenih 60.000 km za Škoda Rapid Spaceback predviđa se najveća očekivana preprodajna vrednost. Za češki model predviđa se preostala vrednosti od 41 do 47 odsto. S vrednošću od 46 odsto ovo kompaktno vozilo postiže jedan od najboljih rezultata u Nemačkoj, drugom najvećem tržištu marke Škoda.
„Izvanredan rezultat očekivane preprodajne vrednosti potvrđuje vrhunski kvalitet i izuzetno stabilnu vrednost novog Škoda Rapid Spacebacka“, naglasio je Werner Eichhorn, član Upravnog odbora Škode zadužen za prodaju i marketing. „Naš prvi kompaktni model s kratkim zadnjim krajem osvežio je segment u kojem se prodaje najveći broj vozila u Evropi. To je idealan automobil za mlade ljude, porodice i firme. Trijumf u EurotaxGlass istraživanju dodatni je razlog za kupovinu Škoda Rapid Spacebacka“, dodao je Eichhorn.
EurotaxGlass studija ispituje kriterijume kao što su potrošnja/CO2 emisija, odnos uloženog i i dobijenog, kvalitet i pouzdanost. Na ocenu utiču i dizajn i drugi aspekti marke.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Ovo je reprezentativno istraživanje kao i ono njemačkog ADAC-a. Ko može tvrditi ovako nešto za automobil koji se prodaje 3 mjeseca...
Pa tek se pojavio na trzistu...Rapid Spaceback nije prvi kompakt iz Skode,tu su pre njega bili Felicia i Favorit.
Postize najbolje mog mrtvog pradedu, e to postize. Zato sto je sigurno da ce dugorocno cene jedne skode biit vise nego Porschea GT, 918, Lamboa Veneo i sl. Da nije smesno bilo bi jadno. Cekaj. Nije smesno, jadno je.