
Već je bilo reči o tome kako američki Cadillac, u sastavu General Motorsa, i Lincoln, u sastavu Forda, žele da pariraju nemačkoj premium trojci i postanu globalni brendovi, barem onaj prvi. Njihovi modeli možda i nude približne karakteristike i specifikacije kao oni iz Nemačke ali su po globalnoj popularnosti i prodaji jako daleko od njih.
A koliko tačno, najbolje pokazuje jedan od najboljih “poslovnih modela”, BMW Serije 5, koji se prodaje u verziji kao sedan, karavan i nešto između u formi Serije 5 GT modela. Bavarska kompanija je saopštila da je tokom 2013. godine globalno plasirala 366.992 primerka jedne od 3 karoserijske verzije Serije 5 modela više srednje klase.

Možda Vam to isprva ne deluje mnogo ali treba uzeti u obzir da jedan Cadillac brend, koji je i izjavio da svoje buduće modele želi da bazira na istom receptu kao što to radi i BMW, je tokom iste godine ukupno prodao 251.000 automobila globalno!

Lincoln da i ne spominjemo jer je tek njegova prodaja niska. Zapravo, Ford se muči oko unošenja života u svoju kvazi-premium diviziju koja trenutno luta sa imidžom. Plan je da do 2015. godine proda 162.000 primeraka, sa nepunih 100.000 tokom prošle godine.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Jedino sto cudi jeste vreme. Vreme, potrebno da kupaci "na globalnom planu" ukapiraju ono sto poznavaoci automobila vec odavno znaju.
"Bavarska kompanija je saopštila da je tokom 2013. godine globalno plasirala 366.992 primerka jedne od 3 karoserijske verzije Serije 5 modela više srednje klase."
zna li ko podatak za e klasu?
Eh, a kada je Cadillac parirao Rollse Roycu, bio možda najekskluzivniji auto na svetu BMW automobili nisu ni postojali.
http://hdwallpaperer.com/wp-content/uploads/2013/04/autowp.ru_cadillac_eldorado_biarritz_12.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Cadillac_Eldorado_2.JPG
Malo neozbiljno poredjenje. Cadillac i Lincoln su marke kojima je u principu jedino i primarno trziste SAD, pogotovo Lincoln-u, dok Cadillac ima nastup i u Kini ali je to tek u povoju. U Evropi i na Bliskom istoku imaju smesno mali broj dilera i mali broj modela u ponudi. Cadillac ce, kako kazu, nastupiti jace u Evropi, ali i globalno, u narednim godinama...